PDA

View Full Version : Queens of the stone age 28 feb HMH



Acoustic
31 oktober 2007, 18:21
staat dus op podiuminfo

De Amerikaanse rockband Queens of the Stone Age komt 28 februari 2008 voor een concert naar de Heineken Music Hall. Queens of the Stone Age, oftewel QOTSA, is door zanger en gitarist Josh Homme in 1997 opgericht. Een jaar later verscheen het titelloze debuutalbum, waarvan opener 'Regular John' het meest bekende nummer is.Op 12 juni van dit jaar kwam het nieuwste studioalbum Era Vulgaris uit . Waaraan naast het vaste drietal ook diverse grootheden meewerkten, onder wie Julian Casablancas van The Strokes en Mark Lanegan. Tijdens de komende tour worden Josh, Troy en Joey vergezeld door Dean Fertita op gitaar en bassist Michael Shuman.

Queens of the Stone Age stonden 3 Juli van dit jaar nog in de Amsterdamse poptempel Paradiso. Nu is het de beurt aan de Heineken Music Hall op donderdag 28 februari 2008. Kosten voor dit concert zijn 35 Euro en de vvk begint aanstaande zaterdag 3 november om 10.00 uur.

Aldus Podiuminfo

wie gaat nog meer ?

Keesz
31 oktober 2007, 23:43
succes met de kaartjes!

Azrael
31 oktober 2007, 23:44
Doe mij maar Porcupine Tree op 5 december! :blast:

drap
1 november 2007, 08:50
Doe mij maar Porcupine Tree op 5 december! :blast:

Wat dacht er je van daar zelf een topic over te openen...

Ik ga ff kijken of ik iemand mee kan krijgen richting Amsterdam. QOTSA wil ik absoluut zien! Nog Groningers hier die heengaan?

Pat85
1 november 2007, 11:14
Ik heb 2 kaartjes binnen!!! (nou ja binnen, besteld...)

Arts
1 november 2007, 12:11
Eindleijk Eindelijk Eindleijk:d:d:d:d:dyes Yes

Arts
1 november 2007, 12:18
zal HMH snel uitverkocht zijn denk je?

Veekeren
1 november 2007, 12:29
zal HMH snel uitverkocht zijn denk je?

Nah ja, minder snel dan Paradiso, maar het zal wel uitverkocht raken. Gelukkig heb ik ze toen gezien, want nu zit ik in financiele misère... Hoe graag ik ook zou gaan...

Keesz
1 november 2007, 13:03
weet iemand hoe dat gezeik zit met online boeken? net geprobeerd maar ticket service is ( as fuckin' usual ) weer eens overbelast met ticketnazi's die er meteen 15 kopen.

Er is toch maar een bepaald aantal online te krijgen zodat er zaterdag nog wat te halen valt toch?

Pat85
1 november 2007, 13:13
er is inderdaad (tenminste zo was t vorige keer) maar een beperkt aantal te krijgen. en er zijn er maar 2 per persoon te bestellen.

new deep
1 november 2007, 15:08
Ik hou het ff bij het Paradiso optreden, cool maar in de HMH hoef ik ze nu niet perse te zien.

Keesz
1 november 2007, 17:27
HMH spuit wel vierkant over het echo'ende gezichtsgelaat heen van de Paradiso. qua geluid dan...

drap
1 november 2007, 21:23
Ik weet niet wat het is, maar ze vallen voor geen meter te reserveren via Ticketservice. Nergens staat ook dat het uitverkocht is. Sterker nog, nergens staat het concert van QOTSA op hun site. En nog gekker is, eerder op de avond nog wel, alleen kreeg ik toen een gekke melding over cookies. Nou heb ik wel vaker besteld via Ticketservice, dus het ligt in dit geval denk ik niet aan mij.

Rockmo(ther)
1 november 2007, 23:40
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 03 november 2007 10:00 van start.

drap
1 november 2007, 23:54
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 03 november 2007 10:00 van start.

Yep, klopt. Alleen je kan via Ticketservice normaal gesproken al van tevoren reserveren. Maar het gekke is dat het concert niet eens in hun systeem staat, althans vanavond niet. Maar ik denk dat ik zaterdagochtend maar gewoon naar Plato ga ofzo, die zal vast wat kaartjes voor me hebben. Nu maar hopen dat je er meer dan twee mag kopen in de voorverkoop, want ik heb er sowieso drie nodig.

H.Manback
2 november 2007, 00:50
Heb ook gekeken, die kaartjes waren voor zover ik weet te krijgen via een link vanaf de qotsa site, dat optreden was verder niet te vinden op de ticketmaster site. Helaas is de termijn voor die kaartjes al verstreken (had de link via google in een ander forum gevonden).

Zelf geloof ik het denk ik wel met de HMH, zie ze liever een keer in een kleinere tent, of anders op een festival, maar ga denk ik niet speciaal naar een optreden van ze in zo'n hal.

drap
2 november 2007, 06:48
Maar ze stonden dus wel op Ticketservice, dat is het gekke!

Pat85
2 november 2007, 08:56
als je de link volgt via www.qotsa.com, european tour announcement, en dan naar february 28th gaat. staat er een link waar je max 2 kaartjes kan bestellen

drap
2 november 2007, 09:46
Verdamme, net nu ik op m'n werk ben! Toch bedankt voor de tip, maar ik vrees dat ik kaartjes via internet op m'n buik kan schrijven...

Pat85
2 november 2007, 10:01
als je hier kan forummen, kan je toch ook kaartjes kopen? of mis ik wat?ik heb ze gisterochtend al gekocht via de website.

jonesd
2 november 2007, 10:10
Ik heb net kaartjes besteld voor hun optreden op 2 maart in de lotto-arena in Antwerpen.

:blast:

drap
2 november 2007, 10:34
als je hier kan forummen, kan je toch ook kaartjes kopen? of mis ik wat?ik heb ze gisterochtend al gekocht via de website.

Ik weet niet hoe jij het zou doen op je werk, maar ik kan hier voor geen mogelijkheid betalen slimpie

Pat85
2 november 2007, 10:38
ah ja, dat is wel een goed punt inderdaad!my bad, wel klote dude, maar de HMH is in iedergeval niet zo snel uitverkocht als paradiso laatst.
en het grote publiek weet niet beter dan dat zaterdag de verkoop begint.

drap
2 november 2007, 11:14
Nja, ik hoop dat ik eerder weg kan, maar het zal er waarschijnlijk niet inzitten. Te weinig mensen op de vrijdag enzo. Ik hoop dat er vanmiddag rond half 5 nog kaarten online te koop zijn en anders moet ik morgen maar richting cd zaak ofzo.

rickert
2 november 2007, 13:58
Ik ben erbij in de HMH!!!

drap
2 november 2007, 15:42
Mooi, dan zie ik je daar. Ik ga ook heen :cooler:

Yamhammer_71
2 november 2007, 16:16
Mooi, dan zie ik je daar. Ik ga ook heen :cooler:

Is het goed dat ik ook gezellig mee ga? :seriousf:

drap
2 november 2007, 16:30
Jij bent Gary Moore fan. Jij overleeft een QOTSA concert niet.

Like-Minded Lunacy
2 november 2007, 16:32
En ik ga ook ^^

Vorige keer (in paradiso) vroeg vriend van me of ik mee wilde naar Queens of the Stone Age (kende ze nauwelijks), naja, goed concert is altijd dus oke. Het was toen een maand na verkoop ofzow :p Hij had gek genoeg geen kaartjes meer kunnen krijgen XD.

Nu dus er maar snel bij, want wil ze ondertussen wel is zien, en HMH is lekker dichtbij.

Heb er nu al zin in!

Yamhammer_71
2 november 2007, 16:39
Lijkt me op zich wel een leuk concert, alleen teveel herrie.

drap
2 november 2007, 16:45
Je zou het niks aan vinden. Allemaal plastic topkammen. Dat ontstemt als een gek joh, niet om aan te horen.

En doe mij 's gauw terug in je sig!

Brent Ray Vaughan
2 november 2007, 17:11
Ik heb net kaartjes besteld voor hun optreden op 2 maart in de lotto-arena in Antwerpen.

:blast:

Ik ook. Ik begin alvast af te tellen. Eindelijk spelen ze ook een keertje bij ons (en dan bedoel ik niet op werchter).

Azrael
2 november 2007, 17:13
HMH spuit wel vierkant over het echo'ende gezichtsgelaat heen van de Paradiso. qua geluid dan...

Paradiso? Echo? Slecht geluid? Welke paradiso ben jij geweest? :dontgeti:

Pat85
2 november 2007, 17:20
Ik moet wel toegeven dat QOTSA laatst in de paradiso toch een beetje tegenviel qua geluid, het was echt te modderig vond ik (stond precies onder troyz'n zweet op de vangen...vieze zweterige gast zeg:p)

Keesz
2 november 2007, 18:01
daarom is dit een rede om juist te gaan HMH geluid kan niet fout gaan..

Keesz
3 november 2007, 16:47
JAAAAAH kaartjes! is nog niet uitverkocht mensen dus KOM OP!!

Arts
4 november 2007, 14:51
hoe gaat het met uw ovation ultra gp kopie keesz?

Keesz
5 november 2007, 14:14
heb mn freesbitje binnen...maar zit momenteel erg druk met de studie...binnekort maar weer is verder...

Azrael
5 november 2007, 14:17
Ik moet wel toegeven dat QOTSA laatst in de paradiso toch een beetje tegenviel qua geluid, het was echt te modderig vond ik (stond precies onder troyz'n zweet op de vangen...vieze zweterige gast zeg:p)

Gewoon een slechte geluidsman dan want met het spul in Paradiso is echt niks mis. :dontgeti:

Parasite
5 november 2007, 19:06
yeah ik heb er nu al zin in,

Duurde wel 30 minuten voordat ik kon bestellen maar dan heb je ook wat!!

Keesz
5 november 2007, 19:33
Paradiso? Echo? Slecht geluid? Welke paradiso ben jij geweest? :dontgeti:

de paradiso waar je zonder oordoppen amper kon horen wat de zanger zei, en amper kon horen wat hij soleerde...

Arts
10 november 2007, 00:19
keb er al zin in

alleen heb ik jammer genoeg 2 tickets besteld via mail (te enthiousiast tickets besteld, overgehaast en perongeluk dus de tickets via mail besteld en niet via post).

Ik zou heeeel graag wel echte kaartjes willen hebben.
Misschien dat iemand de tickets wil ruilen tegen de mijne.

Of misschien dat je je ticket wil bewaren en na het concert wil opsturen

heb ticketmaster hierover ook gemailt of ze de tickets kunnen ruilen , of gewone exemplaren kunnen sturen, maar ik heb nog geen reactie teruggekregen


maarjah, uiteindelijk gaat het toch om het concert, en niet de ticket ;)
't zou wel mooi zijn als ik hem kan bij mijn verzameling kan toe voegen

Arts
10 november 2007, 15:09
ff opkrikken naar nieuwe posts ;)

Maai
12 november 2007, 22:16
jammer dat het nog zo lang duurt maar heb er ook al zin in :D

rickert
17 november 2007, 11:13
Is het al februari? Kheb er zin in verdomme!

drap
17 november 2007, 11:33
Iemand kaarten kopen? Ik vind QOTSA eigenlijk niks aan...


















































































GRAPJUUUUHHHH!!!...

Rockmo(ther)
17 november 2007, 11:36
Iemand kaarten kopen? Ik vind QOTSA eigenlijk niks aan...
GRAPJUUUUHHHH!!!...
Rotjong!!!!!!!!!!

Maai
18 november 2007, 21:14
Iemand kaarten kopen? Ik vind QOTSA eigenlijk niks aan...
GRAPJUUUUHHHH!!!...

ah scheelt mij weer een biertje :p

rickert
28 februari 2008, 12:01
Tonight Is The Night!!!!

Treeb
28 februari 2008, 12:42
Jup, ik ben van de partij! Dat wordt smikkelen en smullen!

Veekeren
28 februari 2008, 13:09
Wat een grafdag. Zit thuis met griep, koorts, enorm feest dus. Heb mn kaartje al weggegeven.

Welke filosoof zei ook al weer "life sucks, and then you die"?

Kim Wilson
28 februari 2008, 13:43
Hmm, alvast gecondoleerd dan. :satisfie:

Veekeren
28 februari 2008, 13:50
Hmm, alvast gecondoleerd dan. :satisfie:

Hehehe, ja dank je :satisfie: Uiteindelijk is het voor iedereen onvermijdelijk eh...

Arts
28 februari 2008, 14:13
is het verstandig oordopjes mee te nemen?? Iig wil wel alles goed kunnen horen:).. Iemand ervaring mee in de HMH?

drap
28 februari 2008, 14:14
Och, ik heb weken terug m'n kaartje al moeten verkopen, omdat de chauffeur die zou rijden ineens op het lumineuze idee kwam dat toch niet zo te zien zitten en het plan had in Amsterdam te overnachten in een hotel. Alsof mensen niks beters te doen hebben doordeweek. Goed pissig over geweest, ik had er echt verdomde zin in.

Anyway, beterschap Veekeren. Griep is natuurlijk nooit tof.

Kim Wilson
28 februari 2008, 14:15
is het verstandig oordopjes mee te nemen?? Iig wil wel alles goed kunnen horen:).. Iemand ervaring mee in de HMH?
HMH gaat wel hard, maar niet onprettig. Sterker, ik vind de akoestiek daar echt super! Maar goed, het gaat wel hard, dus oordoppen zijn zeker verstandig.

Tho
28 februari 2008, 14:38
is het verstandig oordopjes mee te nemen?? Iig wil wel alles goed kunnen horen:).. Iemand ervaring mee in de HMH?

dat moet je aaaaaaaaaaltijd doen!!! zonder grappgen

rickert
28 februari 2008, 14:47
Ik neem zeker oordoppen mee. Weet alleen niet welke van de 3 uiteinde ik erop prop:p

rickert
29 februari 2008, 00:09
jongens jongens, wat een ongelovelijke show. Rock'n'roll heet weer voor een avond gestalte gekregen! En ik moet toch maar eens zo'n epiphone dot en die yamaha hollows proberen, heb d'r wel wat voorbij zien komen!!!

Kim Wilson
29 februari 2008, 08:19
Cool man! Hoe was het geluid?

Luke-wannabe
29 februari 2008, 09:24
jongens jongens, wat een ongelovelijke show. Rock'n'roll heet weer voor een avond gestalte gekregen! En ik moet toch maar eens zo'n epiphone dot en die yamaha hollows proberen, heb d'r wel wat voorbij zien komen!!!
En dan loop je te janken dat ik gas heb :D

rickert
29 februari 2008, 11:24
Bij mij valt de GAS wel mee hoor;) Gewoon benieuwd.

Geluid was opzich prima, alleen bij het voorprogramma stonden we iets te veel voor de subs, daar werden we vanzelf weggeblazen:D. Daarna meer naar het midden gegaan, en bij QOTSA was het geluid prima! Het was geweldig 8-)

drap
29 februari 2008, 11:26
Biffy Clyro was het voorprogramma toch? Daar baal ik al helemaal van dat ik die nu voor de tweede keer heb moeten missen.

rickert
29 februari 2008, 11:30
Ja klopt, supervette band, maar als Qotsa heeft gespeeld ben je ze helemaal vergeten:D

drap
29 februari 2008, 11:33
Oh nee, Biffy Clyro staat momenteel hoog bij mij in het lijstje van favorieten. Toffe is ook dat het 's een keer geen Amerikaanse band is. QOTSA is wel één van m'n favoriete rockbands, maar Biffy Clyro doet niet voor ze onder wat mij betreft. Het album 'Puzzle' heb ik echt al helemaal grijs gedraaid. Super album is dat. Als ik jou was zou ik dat album eens downloaden (of kopen natuurlijk). Als je van bijvoorbeeld de Foo Fighters houdt, dan gaje dit album ook zeker weten waarderen.

rickert
29 februari 2008, 11:42
Yes, ik vond het ook super en kende ze al van beetje youtuben. Maar Qotsa heeft al wat meer status bij mij.
Op mojo.nl staan al foto's!

Veekeren
29 februari 2008, 12:27
Mn vriendin was wel gegaan, net als mn broer en een vriend van em. Ze vonden het geweldig, alleen het voorprogramma bizar slecht. Er gingen zelfs mensen op de grond zitten blijkbaar...

Maar nu lees ik dat het voorprogramma Biffy Clyro geweest is, heb hun wel effe duidelijk gemaakt geen verstand van muziek te hebben. Dat je het niet leuk vind oké, het is niet altijd zo toegankelijk, maar om ze voor prutsers uit te maken...

Ook nog Biffy gemist dus, word er niet minder chagrijnig van :D

rickert
29 februari 2008, 12:28
Ik vind het behoorlijk toegankelijk hoor, je hoort er wel wat poppy dingen in. Ik stond vooraan tegen het hek aan, en er werd gewoon flink gehost bij het voorprogramma hoor, niemand die ging zitten!

Veekeren
29 februari 2008, 12:30
Ik vind het behoorlijk toegankelijk hoor, je hoort er wel wat poppy dingen in. Ik stond vooraan tegen het hek aan, en er werd gewoon flink gehost bij het voorprogramma hoor, niemand die ging zitten!

Nou ja, de laatste cd is wel wat meer poppy maar ze kunnen soms zo vaag zijn als ze er uit zien :D

Parasite
29 februari 2008, 14:09
Ik vond Biffy wel vet, kende ze nog niet maar ik heb genoten.

Qotsa was uiteraard uber, wat kunnen die mannen knallen zeg!

Thoom42
29 februari 2008, 17:26
Het was een knaller van een show gister! :gitarist: :hippie:

stonerdaf
29 februari 2008, 20:18
Hoop dat 't zondag even goed wordt.

Weet trouwens pas sinds deze morgen dat Biffy Clyro support is.

Was eventjes van : "jeej, feestje !" :rockon:

R.J
1 maart 2008, 21:31
Het was een knaller van een show gister! :gitarist: :hippie:
Echt wel.

Alleen vond ik die krankzinnige moshpit het eerste half uur hoog irritant omdat er geen ontkomen aan was :angry:

Daarna was het echter zeeeeeer gaaf :rockon:


En Biffy was voor mij een aangename verrassing, klonk erg "gaaf"

H.G. Kaufman
3 maart 2008, 00:26
Net terug van de show in Antwerpen, was zeker gaaf. Al vind ik wel dat de meeste kudo's naar Biffy mogen gaan, zij deden honderd keer beter hun best om er een show van te maken en daar was de frontman ook niet zo dronken dat hij 3's & 7's niet normaal kon inzetten. Wat een fouten zaten er in dat eerste deel van de queens show! Gelukkig maakten ze het later weer goed met wat strakke classics.

jonesd
3 maart 2008, 10:03
Dat jij überhaupt nog fouten hebt KUNNEN horen...

Man, wat is het geluid slecht in die lotto-arena. De queens waren denk ik goed maar wat een kut-akoestiek...

H.G. Kaufman
3 maart 2008, 11:38
Haha ja dat was inderdaad vreselijk, wat een galm. Ook de geluidsman vond het soms leuk (vooral bij Biffy gemerkt) om in een keer aan de volumeknoppen te gaan draaien en dit niet op de meest subtiele manier.

Carpe Diem
3 maart 2008, 20:57
2 juni staan ze in de oosterpoort in groningen.
voorverkoop begint zaterdag. ga niet met zijn allen kaarten kopen want dan heb ik minder kans. als ik ze nu weer mis dan bega ik een ongeluk

Arts
3 maart 2008, 22:11
2 juni staan ze in de oosterpoort in groningen.
voorverkoop begint zaterdag. ga niet met zijn allen kaarten kopen want dan heb ik minder kans. als ik ze nu weer mis dan bega ik een ongeluk

waar heb je dit gelezen?? Dit was toch een gerucht?? En waar kan je ze dan bestellen?

drap
3 maart 2008, 22:25
Ik heb het ook nog nergens gelezen om eerlijk te zijn. Mocht het wel zo zijn dan is dat mooi kut, want ik heb deze maand een krappe maand. Da's dan de derde keer dat ik ze moet missen en nu zelfs notabene in m'n eigen hometown :(

Bassbitch
4 maart 2008, 02:05
Het staat ook gewoon op de Oosterpoort site:
www.de-oosterpoort.nl

Hierzo:
aankondiging (http://de-oosterpoort.nl/detail_right.asp?id=41834)

drap
4 maart 2008, 09:57
Als ik op Queens Of The Stone Age had gezocht, had ik het waarschijnlijk ook gelezen :D Ik dacht dat ie Biffy Clyro bedoelde, vraag me niet waarom... Anyway, ik kan toch niet heen. Eer ik weer wat meer centen heb is het allang en breed uitverkocht...