PDA

View Full Version : 10k push/pull pot DPDT



AIC
31 oktober 2007, 12:12
Hey,

Ik wil graag een fuzz factory in mijn gitaar bouwen, maar daarvoor heb ik een 10k pot nodig. Nu wil ik graag zo min mogelijk knoppen op mijn gitaar hebben (heb er al 4 voor mijn pickups) maar wel tijdens het spelen het effect aan en uit kunnen zetten, dus wil ik deze graag in een push-pull vorm hebben. Alle tone/volume regelaars zijn al push/pull, dus kan niet een van die gebruiken (500k is natuurlijk stuk beter te krijgen) dus ik MOET echt 10k push/pull hebben. Weet iemand waar ik die kan vinden, want mijn zoektocht duurt al 2 dagen (winkels afbellen, internet etc)

Ik heb een winkel gevonden waar ik het kan bestellen:
http://www.torresengineering.com/ampsolshafpu.html

iemand weleens iets van gehoord (website ziet er ook niet geweldig uit) en ik zou inclusief shipping 22 dollar kwijt zijn. (uit mijn hoofd iets van 15-16 euro) maar ik twijfel er wel over...

nevyn292
31 oktober 2007, 12:15
waarom ga je niet voor een iets makkelijkere fuzz :???: ?

die fuzz factory zijn5 knoppen, met nog 4 je gitaar erbij is 9!, of had je die 4 al van de fuzz :dontgeti: ?

AIC
31 oktober 2007, 12:17
komen 2 knoppen op de voorkant (comp & stab) en 3 op de achterkant. met die knoppen kan je leuk bends nadoen en je tonen rekken, de rest zijn eigenlijk vaste instellingen (die ook gelijk het volume behoorlijk heen en weer gooien) die je tijdens het spelen niet direct nodig hebt.

nevyn292
31 oktober 2007, 12:25
lekker laten oscilleren.


ik denk niet dat je die 10k push/pull gaat vinden, kan je neit beter een miniswitch halen ofso? moet je wel een extra gaatje boren maarja :D