PDA

View Full Version : Hals beschadiging



Karimmusic
30 oktober 2007, 22:03
Hallo allemaal,

Ik heb in februari vorige jaar m´n eerste gitaar gekocht.
Dit is hem. (http://www.kproductions.nl/STA41016.JPG) (heb momenteel even geen duidelijkere foto :( )
We hebben het hier over een Stagg Les Paul.
Toen ik 2 weken terug zat te spelen viel mij ineens iets op.
Er zit een best wel flink scheurtje bovenaan mijn hals.
Het scheurtje lijkt vanuit de topkam zo naar beneden te kruipen, want zoals ik met het blote oog kan zien gaat het ook steeds verder.
Ik heb de 009 snaren die erop zaten bij aankoop vervangen voor een setje 011 snaren.
Die snaren zitten er nu nog steeds op.
Dus de hals heeft verder ook niet onder een hele grote druk gestaan.
De winkel waar ik hem heb gekocht is pas geleden verhuist naar Leeuwarden (da's een flinke afstand vanuit Gouda).

Wat ik graag wil weten:
Moet ik de winkel op gaan bellen en naar Leeuwarden gaan met m'n gitaar?
Of is het gewoon iets heel normaals en kan ik er iets aan laten doen.
Ik kom de laatste tijd veel bij Feedback (http://www.feedback.nl/) misschien kunnen ze mij daar verder helpen?

Alvast bedankt :D ,

Karim

Gitaar4LifeDude
30 oktober 2007, 22:11
lijkt me iets wat ze bij feedback gewoon heel normaal kunnen oplossen hoor. daar hoef je niet voor naar leeuwarden.

Squier4ever
30 oktober 2007, 23:27
er is maar een oplossing:

http://www.3planesoft.com/img/fireplace_screen01.jpg


sorry, nee gewoon die winkel bellen, zeggen dat je opgelicht bent en een nieuwe eisen, dan kun je weer een jaar vooruit.

wietse
31 oktober 2007, 06:21
een nieuwe muziekwinkel in leeuwarden, waar?
halzen die scheuren/ breken komt veel vaker voor bij stagg lp modellen, die halzen zijn gemaakt van waaibomenhout volgens mij.

tabmaniac
31 oktober 2007, 07:47
en aangezien het hier nog al eens waaid, ja dan krijg je dat he;)

snap je m? waaibomen, waai... krak.. hals kapot! :dance:

Karimmusic
31 oktober 2007, 08:13
lijkt me iets wat ze bij feedback gewoon heel normaal kunnen oplossen hoor. daar hoef je niet voor naar leeuwarden.
Okee!
Dan ga ik maar eens contact opnemen met Feedback.

De haard is voor mij geen oplossing want ik heb geen haard :p

Dit is de site van de nieuwe muziekwinkel in Leeuwarden:
http://www.mstore.nl/

Bedankt :D ,
Karim

no 1 hops
31 oktober 2007, 08:26
als hij nog geen jaar oud is heb je garantie en zullen ze voor een oplossing moeten zorgen, niet feedback, die heeft die verplichting niet.
een setje 011 moet geen probleem zijn voor een gitaar dus daarop kunnen ze dan de service niet laten vervallen.

jw009
31 oktober 2007, 08:55
Okee!
Dan ga ik maar eens contact opnemen met Feedback.

De haard is voor mij geen oplossing want ik heb geen haard :p

Dit is de site van de nieuwe muziekwinkel in Leeuwarden:
http://www.mstore.nl/

Bedankt :D ,
Karim


In ding; GA ALSJEBLIEFT NIET NAAR FEEDBACK !!! Ze hebben daar echt 0,0 kennis en sturen je gitaar op naar een andere zaak waar ze er dan naar gaan 'kijken', als de gitaar dan na 6 weken eindelijk terug is heb je een rekening van 300 euro en is er niks veranderd.

Ik heb meerdere zeer slechte ervaringen met hun service. Wah pedaal begon te kraken na paar maanden na aankoop, ben terug gegaan om gebruik te maken van de garantie. Vervolgens 5 weken me pedaal weg, en toen het terug kwam leek het in eerste instantie gemaakt maar binnen een paar weken was het weer terug. Dus ik weer terug, weer op gestuurd, weer paar weken kwijt. Dit ging een tijdje zo door tot dat mijn garantieperiode verlopen was, en ze niks meer eraan wilden doen. Uiteindelijk ergens anders de potmeter laten vervangen voor 5 euro ofzo, en na een kwartier me pedaal weer terug.
Kan zo nog een verhaal gaan typen waar je niet blij van wordt, maar ik heb betere dingen te doen.

De clue is dus je kan ze er wel naar laten kijken, maar laat je spullen niet repareren daar.

Karimmusic
31 oktober 2007, 12:04
Dus toch maar contact opnemen met MStore in Leeuwarden?

almarvk
31 oktober 2007, 12:11
Altijd contact opnemen bij de zaak waar je de gitaar hebt gekocht.

@JW009: jouw ervaring is niet dé ervaring van Feedback. Hou dat in je achterhoofd aub.

tabmaniac
31 oktober 2007, 12:33
Altijd contact opnemen bij de zaak waar je de gitaar hebt gekocht.

@JW009: jouw ervaring is niet dé ervaring van Feedback. Hou dat in je achterhoofd aub.

hij zal het ik je achterhoofd houden:D
maar ff on topic:

gewoon terug gaan, als het oged is heb je nog gewoon garantie...;)
vraag je geld terug spaar door voor een betere gitaar :seriousf:

Karimmusic
31 oktober 2007, 14:31
Ja, ik had er wel al ervaring mee.
Heb 2 of 3 jaar terug ook een drumstel gekocht van Stagg :(

Ik wilde graag een sunburst Les Paul, maar wist van te voren al dat die duur waren.
Ik dacht dus dat het wel een stratocaster zou worden.
Toen ik deze Stagg Les Paul sunburst tegen kwam wilde ik natuurlijk niets anders meer.

Ik ga de MStore maar eens bellen en kijken wat hij gaat zeggen.

Ik moet er nog even over nadenken...

Bedankt voor jullie reacties,
Karim :lp:

pannekoek
31 oktober 2007, 15:05
en aangezien het hier nog al eens waaid, ja dan krijg je dat he;)

snap je m? waaibomen, waai... krak.. hals kapot! :dance:


whahha! :P

Rormo
31 oktober 2007, 16:31
Die nieuwe Stagg moet je sowieso aannemen. Kan best dat die in 2008 ook een probleem heeft, maar dat zie je dan wel weer. Bovendien gaat je garantie dan ook opnieuw in. Sowieso doen dus!

wietse
31 oktober 2007, 17:13
Okee!
Dan ga ik maar eens contact opnemen met Feedback.

De haard is voor mij geen oplossing want ik heb geen haard :p

Dit is de site van de nieuwe muziekwinkel in Leeuwarden:
http://www.mstore.nl/

Bedankt :D ,
Karim

nieuw???
man die winkel bestaat wel al 30 jaar in leeuwarden als het niet langer is, en zit al zeker 10 jaar zeker op deze lokatie.
episua hier van het forum werkt er pm hem eens, wie weet kan hij wat voor je doen.

episua
31 oktober 2007, 17:51
nieuw???
man die winkel bestaat wel al 30 jaar in leeuwarden als het niet langer is, en zit al zeker 10 jaar zeker op deze lokatie.
episua hier van het forum werkt er pm hem eens, wie weet kan hij wat voor je doen.

Klopt, de winkel bestaat al bijna 25 jaar maar is sinds kort in handen van een nieuwe eigenaar die voorheen al 20 jaar een muziekzaak in Gouda had.
Het probleem komt wel goed hoor. De klant stuurt de gitaar naar ons op en wij gaan overleggen met de importeur wat we aan dit probleem gaan doen.
Wat velen al riepen, gewoon dus even contact opnemen met je dealer.

gerritje tralalalala
1 november 2007, 15:42
Die strap die je om heb op die foto is wel vet trouwens

bert k
1 november 2007, 15:51
Klopt, de winkel bestaat al bijna 25 jaar maar is sinds kort in handen van een nieuwe eigenaar die voorheen al 20 jaar een muziekzaak in Gouda had..
Verrek, dat is Henny van de Water (of zijn zoon, zoiets), daar koop ik al jaren violen...

Karimmusic
1 november 2007, 16:22
Die strap die je om heb op die foto is wel vet trouwens

Haha...
€6,50 ofso bij Feedback.
Maar aangezien ik een nogal zware gitaar heb voelde ik de strap na een uurtje goed in m'n schouder staan.
Heb dus pas geleden een bruin leren gekocht.

Karim :lp:

Rormo
1 november 2007, 17:04
idd een vette strap :)

Blend
1 november 2007, 17:15
en aangezien het hier nog al eens waaid, ja dan krijg je dat he;)

snap je m? waaibomen, waai... krak.. hals kapot! :dance:

waaid? waaibomen?

nee, ik snap 'm niet.

Karimmusic
1 november 2007, 19:07
Okee volgende probleem :o

Hoe ga ik die gitaar verpakken?

Ze zeggen bij TNT post wel dat hij veilig aankomt, maar hoe ga ik hem verpakken? :???:

jplm
1 november 2007, 20:44
Okee volgende probleem :o

Hoe ga ik die gitaar verpakken?

Ze zeggen bij TNT post wel dat hij veilig aankomt, maar hoe ga ik hem verpakken? :???:

Die ga jij niet verpakken, je neemt gewoon even de trein naar Leeuwarden, kun je meteen even in die zaak rondkijken.

Groet, Jan.