PDA

View Full Version : CHRIS DAUGHTRY's rockband



moonfire
30 oktober 2007, 12:22
Hey Jongens,

Voor diegenen die er nog niet van hebben gehoord misschien een aanrader.
In België is hij totaal onbekend maar in Amerika is het een grote meneer aan het worden.
Hij maakt in elk geval waanzinnig knappe nummers vind ik. Van zeer softe (soms wat te soft) naar strakke scheurnummers.

www.myspace.com/daughtry

rock on !
yves
Moonfire
www.myspace.com/moonfirebelgium

Bram+
30 oktober 2007, 12:28
Hey Jongens,

Voor diegenen die er nog niet van hebben gehoord misschien een aanrader.
In België is hij totaal onbekend maar in Amerika is het een grote meneer aan het worden.
Hij maakt in elk geval waanzinnig knappe nummers vind ik. Van zeer softe (soms wat te soft) naar strakke scheurnummers.

www.myspace.com/daughtry

rock on !
yves
Moonfire
www.myspace.com/moonfirebelgium
Als Idols-kandidaat (American Idol dus) kan het in de USA qua bekendheid natuurlijk alleen maar bergafwaards gaan. Zijn muziek levert bij mij een beetje het gevoel op van "Ik heb dit al eens eerder gehoord", maar het is zeker kwaliteit voor wat het is. Niet echt een unieke stem, maar wel een goede. Volgens mij pas de tweede (na Kelly Clarkson) die na American Idol echt een carrière weet op te bouwen.

moonfire
30 oktober 2007, 12:54
Als Idols-kandidaat (American Idol dus) kan het in de USA qua bekendheid natuurlijk alleen maar bergafwaards gaan. Zijn muziek levert bij mij een beetje het gevoel op van "Ik heb dit al eens eerder gehoord", maar het is zeker kwaliteit voor wat het is. Niet echt een unieke stem, maar wel een goede. Volgens mij pas de tweede (na Kelly Clarkson) die na American Idol echt een carrière weet op te bouwen.

je hebt het inderdaad al eens eerder gehoord. Ik denk altijd aan Nickelback...

Bram+
30 oktober 2007, 13:01
je hebt het inderdaad al eens eerder gehoord. Ik denk altijd aan Nickelback...
Ja, en soortgelijke bands die het truukje van Pearl Jam en Live na willen doen, maar daar is zeker markt voor.