PDA

View Full Version : Gitaar verzenden, hoe te verpakken ?



mickSG87
29 oktober 2007, 23:12
Ik wil een gitaar verzenden maar wat is nou de beste manier om hem te verpakken? helaas is een koffer geen optie.
Ik neem aan dat ik hem in een doos moet doen echter hoe kom ik aan zo een doos. ? gitaar winkel hier heeft ze niet :sneaky:

graag tips dat zou ik zeer op prijs stellen ........danku :hippie:

chubbyfan
29 oktober 2007, 23:18
zelf een kist timmeren van multiplex of zo en de boel opvullen met piepschuim ,een kartonnen doos lijkt me niks

BamBuFan1
30 oktober 2007, 00:48
Ik wil een gitaar verzenden maar wat is nou de beste manier om hem te verpakken? helaas is een koffer geen optie.
Ik neem aan dat ik hem in een doos moet doen echter hoe kom ik aan zo een doos. ? gitaar winkel hier heeft ze niet :sneaky:
graag tips dat zou ik zeer op prijs stellen ........danku :hippie:

Ik heb al een aantal keer een gitaar in een kartonnen doos verzonden. Gewoon zorgen dat ie strak in de doos past (bv met piepschuim) zodat ie niet kan gaan schuiven. Daarmee kwamen mijn gitaren zelfs tot in België schadevrij aan. Anders even bij een electronicazaak oid vragen of ze een doos over hebben.

hendrix2
30 oktober 2007, 12:58
enkele postzegels op de headstock en verzenden. (alleen als je je geld al ontvangen hebt :D)

Bram+
30 oktober 2007, 13:04
zelf een kist timmeren van multiplex of zo en de boel opvullen met piepschuim ,een kartonnen doos lijkt me niks
Nogal dure grap als je het mij vraagt, zeker als je er vanuit gaat dat je zo de verzendkosten minstens verdubbeld. Kun je 'm beter zelf langsbrengen.

JeeBee
30 oktober 2007, 13:08
Ik wil een gitaar verzenden maar wat is nou de beste manier om hem te verpakken? helaas is een koffer geen optie.
Ik neem aan dat ik hem in een doos moet doen echter hoe kom ik aan zo een doos. ? gitaar winkel hier heeft ze niet :sneaky:

graag tips dat zou ik zeer op prijs stellen ........danku :hippie:

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb net een gitaar in een prima gitaardoos + geheel gevuld met luchtkussentjes thuis bezorgd gekregen.
Nou woon ik in Limburg, weet dus niet of dat te ver voor je is, maar je zou hem gratis mogen meenemen.... de doos dus ;)

mickSG87
30 oktober 2007, 14:52
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb net een gitaar in een prima gitaardoos + geheel gevuld met luchtkussentjes thuis bezorgd gekregen.
Nou woon ik in Limburg, weet dus niet of dat te ver voor je is, maar je zou hem gratis mogen meenemen.... de doos dus ;)

Hee dat zou tegek zijn, ik woon trouwens ook in limburg :P, ik stuur je even een pm ;)

JeeBee
30 oktober 2007, 19:28
Hee dat zou tegek zijn, ik woon trouwens ook in limburg :P, ik stuur je even een pm ;)

Bingo! Ik heb je pm ontvangen en al gereageerd.

:dance: