PDA

View Full Version : fingerpicking



the_only_mordred_fan
29 januari 2003, 14:36
Hoi,

Ik heb eindelijk ook de mogelijkheid om wat muziek te uploaden..

ik heb twee nummertjes gespeeld met fingerpicking en deze zijn op mijn "site" (tussen aanhalings tekens) terug te vinden.

Laat maar horen of jullie het wat vinden en wat er ventueel beter moet (niet de site, want daarvan weet ik zelf ook wel dat het niets voorstelt)

De stukjes zijn te beluisteren op:

http://home.12move.nl/maartenvanderpoll/

Janne
29 januari 2003, 14:45
Wel cool ja, heb je misschien een tab van die van postman pat die is wel lol? En welk nummer was dat ook alweer van Sacksioni?

the_only_mordred_fan
29 januari 2003, 14:50
De tablatuur van beide nummers heb ik in mijn bezit.
Het nummer van Sacksioni heet "Jessa" en staat o.a. op zijn cd Oorsprong.

Als je wilt kan ik je de tablatuur wel toesturen. Ik heb binnenkort een scanner dus dan is het geen probleem.
Ik zou zeggen: als je geinteresseerd bent, geef je e-mail adres maar.

Janne
29 januari 2003, 20:03
Ik herkende dat nummer van Sacksioni al (staat ook op de cd helden) dat is wel een mooie ja.
Maar het zou wel leuk zijn, mijn mail adres is janne_van_berkel@hotmail.com en als het niet te veel moeite is zou je die van sacksioni ook kunnen sturen?

the_only_mordred_fan
30 januari 2003, 11:34
Komt er aan, even geduld hebben dus.

groeten,

Maarten

Mocht je overigens ook nog interessante bladmuziek hebben, dan kun je die sturen naar maarten.van.der.poll@hetnet.nl

Janne
31 januari 2003, 23:21
Nou ik heb een hele berg van Sacksioni dus als je daar een nummer van zou willen kan ik wel kijken of ik dat heb.

the_only_mordred_fan
1 februari 2003, 00:24
Nou,

ik zou op zich wel bladmuziek van
Axel F.: Toerist en Meta sequoia willen hebben als dat kan.

dirkw83
1 februari 2003, 03:38
Op 2003-01-29 13:36, schreef the_only_mordred_fan:
Hoi,

Ik heb eindelijk ook de mogelijkheid om wat muziek te uploaden..

ik heb twee nummertjes gespeeld met fingerpicking en deze zijn op mijn "site" (tussen aanhalings tekens) terug te vinden.

Laat maar horen of jullie het wat vinden en wat er ventueel beter moet (niet de site, want daarvan weet ik zelf ook wel dat het niets voorstelt)

De stukjes zijn te beluisteren op:

http://home.12move.nl/maartenvanderpoll/


Is die eerste alleen met één gitaar gespeeld? Zo ja: geloof ik niet :grin: Jewel hoor.
Die tweede is trouwens ook nagenoeg perfect.

Ik geloof dat er maar héél weinig op dit forum zijn die zo goed kunnen spelen.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dirkw83 op 2003-02-01 02:39 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dirkw83 op 2003-02-01 02:40 ]</font>

Janne
1 februari 2003, 11:11
Op 2003-01-31 23:24, schreef the_only_mordred_fan:
Nou,

ik zou op zich wel bladmuziek van
Axel F.: Toerist en Meta sequoia willen hebben als dat kan.


Ik zal Meta sequoia inscannen, die andere heb ik niet. Hij komt er binnenkort aan.

the_only_mordred_fan
1 februari 2003, 14:14
Als je het origineel hoort zul je merken dat het nog een stuk "swingender" en soepeler kan,
maar in ieder geval bedankt voor je lovende reactie.

En Janne, alvast bedankt ik zie de bladmuziek met plezier tegemoet.

dirkw83
2 februari 2003, 22:39
Op 2003-02-01 13:14, schreef the_only_mordred_fan:
Als je het origineel hoort zul je merken dat het nog een stuk "swingender" en soepeler kan,
maar in ieder geval bedankt voor je lovende reactie.

En Janne, alvast bedankt ik zie de bladmuziek met plezier tegemoet.


Geloof je best maar had het over dit forum :smile: Ik verwacht tenminste niet dat we hier allen Sacksioni's zijn...

the_only_mordred_fan
3 februari 2003, 20:15
Weet iemand overigens waar ik Lunar Eclipse van Laurence Juber kan downloaden, ben ik al zeer lang naar op zoek.