PDA

View Full Version : Dean Evo XM overspuiten



stratlover
29 oktober 2007, 18:32
Hee jonges,

Ik heb een Dean Evo XM, hartstikke leip gitaartje, maar het leek me wel een strak plan om 'm over te spuiten. Ik zat zelf eraan te denken spierwit. Ik heb nog geen foto's, maar die gooi er erop zogauw ik die heb, én als ik weer hoe :P.

Mr.Fingers
29 oktober 2007, 18:38
Hee jonges,

Ik heb een Dean Evo XM, hartstikke leip gitaartje, maar het leek me wel een strak plan om 'm over te spuiten. Ik zat zelf eraan te denken spierwit. Ik heb nog geen foto's, maar die gooi er erop zogauw ik die heb, én als ik weer hoe :P.

Ik ken wel iets dat iets wit spuit, maar dat komt eerder met kwakjes...


Ik denk dat je het beste resultaat hebt met een spuitpistool, spuitbussen leveren een nogal pokdalig resultaat (grindtegelmotief). Om 'm helemaal strak te krijgen heel heel heel veel polieren

Luke-wannabe
29 oktober 2007, 18:51
Nah ik heb 2 gitaren van mij gespoten met spuitbus wat een tof resultaat oplevert!

stratlover
29 oktober 2007, 18:57
Ja zeker, die Strat en die Olp. Die Olp vind ik dan niet mooi, maar dat ligt meer aan de kleur. Maar voor derest is 't goed gelukt :)

PeterX
29 oktober 2007, 20:39
Ik heb zelf een keer een beginnersgitaar gespoten om eens te kijken hoe het ging, en als ik zeg dat t niet zo mooi is geworden druk ik me zwak uit.

Mijn conclusie; als je gehecht bent aan die gitaar zou ik in ieder geval even 3 keer nadenken voordat je m zelf gaat spuiten en schuren, het wordt iig niet zo mooi als de lak die er nu opzit... (tenzij je zoals sommigen hier geweldig kan airbrushen oid, in dat geval heb ik niks gezegd)

stratlover
29 oktober 2007, 21:36
mwah, gehecht ben ik niet zozeer. Gebruik m niet zo vaak, maar leek me wel n leip idee om m over te spuiten, dusja... :B

stratlover
30 oktober 2007, 20:57
Lijkt me ook wel leip om zo'n Heavy Metal uiterlijk ervan te maken. Wat raden jullie me aan, folk?? :blast: