PDA

View Full Version : Zou dit een goede deal zijn (Ibanez ESP)



caliban
29 oktober 2007, 17:51
Hallo allemaal.
Ik had een tijdje geleden mijn ibanez js6000 online te koop gezet. Nu is er een gast die zijn gitaar met mij wil wisselen.

Het gaat om een ESP customshop. Het zou een M-II zijn met KH-2 specs.
Er zitten twee EMG 81's in.
Ik moet zeggen dat ik weinig van ESP afweet en daarom vraag ik hier of dit redelijk zou zijn om te ruilen.

Alvast bedankt

Soulflyhigh
29 oktober 2007, 19:10
Een M II heeft eigenlijk standaard Kirk Hammett specs. Dual EMG 81's, 24 frets, OFR en een bolt-on nek. Er zijn nog wel afwijkende M II modellen met een maple toets (bolt-on) of een neck true (rosewood toets) Ik weet niet wat die JS gekost heeft maar een custom shop bij een gerenomeerd is meestal vrij duur

ErikE
29 oktober 2007, 19:43
Ik kwam toevallig net deze tegen:

http://cgi.benl.ebay.be/ESP-KH2-MADE-IN-USA-KIRK-HAMMETT-GUITAR-SIGNATURE-CASE_W0QQitemZ140171716114QQihZ004QQcategoryZ33038 QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

In Italië, dat wel...

JeanPaul du Vinnie
29 oktober 2007, 22:17
Hallo allemaal.
Ik had een tijdje geleden mijn ibanez js6000 online te koop gezet. Nu is er een gast die zijn gitaar met mij wil wisselen.

Het gaat om een ESP customshop. Het zou een M-II zijn met KH-2 specs.
Er zitten twee EMG 81's in.
Ik moet zeggen dat ik weinig van ESP afweet en daarom vraag ik hier of dit redelijk zou zijn om te ruilen.

Alvast bedankt
die mens heeft nog gevraagd of ik die wou ruilen met m'n RG2570. ik was op dat moment erg achterdochtig, omdat ik nog nooit van zo'n gitaar gehoord had en hij mij maar één foto wou doorsturen, maar ik ben wat gaan rondvragen op het esp-forum en blijkbaar zijn zulke gitaren in de jaren negentig kort gemaakt. compleet in orde, dus. "gewone" KH's gaan voor 2200 in duitsland, en dit is een verzamelobject dat voor de rest precies dezelfde gitaar is. trek zelf je conclusies dan maar. :)

caliban
29 oktober 2007, 23:04
Bedankt mannen, klinkt goed. Wat zouden die tweedehands normaalgezien gaan

caliban
30 oktober 2007, 17:23
Niemand anders nog informatie, bijvoorbeeld hoe ik kan zien of het een customshop is en de verkoper het niet gewoon maar beweert.

happynjitram
30 oktober 2007, 17:39
Zal wel een serienummer op zitten toch?

JeanPaul du Vinnie
31 oktober 2007, 12:59
Niemand anders nog informatie, bijvoorbeeld hoe ik kan zien of het een customshop is en de verkoper het niet gewoon maar beweert.
een stempel op de achterkant van de headstock. doe geen moeite, ik heb ook al naar een foto gevraagd en hij wou er niet voor zorgen. begon moeilijk te doen en heeft uiteindelijk niet meer geantwoord op m'n laatste mail.

caliban
31 oktober 2007, 23:25
Ik ga eens een afspraak met hem fixen denk ik.

caliban
1 november 2007, 19:07
Enkele foto's gekregen vandaag, niet echt heel duidelijk, wat denken jullie ervan.
http://s88.photobucket.com/albums/k164/calibanman/?action=share&pic=9ec7c188.pbw

TimoSomers
1 november 2007, 19:35
Btw, ik heb stiekem ook wel beetje interesse, laat het je nog wel weten via pm.

caliban
1 november 2007, 23:15
Interesse in mijn JS. Laat me maar weten.

JeanPaul du Vinnie
2 november 2007, 00:47
Enkele foto's gekregen vandaag, niet echt heel duidelijk, wat denken jullie ervan.
http://s88.photobucket.com/albums/k164/calibanman/?action=share&pic=9ec7c188.pbw
ziet er legitiem uit. damn, ik wou dat hij mij die ook had opgestuurd in plaats van zo in z'n wiek geschoten te reageren. had ik misschien nog een zaakje kunnen doen :?