PDA

View Full Version : verschrikkelijk lage prijzen bij Playback



diengeman
29 oktober 2007, 15:09
Bij Playback is alles veel lager geprijsd dan ergens anders.

Komen er hier nog kosten bij, of is het enkel verzendkosten van bijvoorbeeld 10 euro?

Ik wil een Vox AC15H1TV (1020 euro), AC15HTVH (643 euro), Vox AC30CCH (717 euro)of een Marshall 2061X(1178 euro) kopen, dus kan ik het het beste misschien maar bij Playback kopen.

Of hebben jullie er negatieve ervaringen mee, of komen er nog hoge kosten bij?

Ik kan ook wachten op een tweedehandse, maar die zie je nog niet omdat ze nog maar net uit zijn. Dus dat kan nog wel eens een jaar duren.
En daarbij komt dat een tweedehandse geen goede nieuwe buizen heeft.

Zie hier een link van Playback:
http://guitare.playback-europe.com/vox-ac30cch-9406.html

Jim Haagmans
29 oktober 2007, 15:59
hier issie lekker nog goedkoper:

http://shop.guitarbargains.com/store.lasso?c=NL&newlang=nl&-session=shop:3E331F32191fb26055thiOFA59CF

verzendkosten erbij een grove 950 denk ik :)

diengeman
29 oktober 2007, 17:51
Inderdaad jaaa!?

Heb je ook ervaringen met het bestellen bij dit bedrijf?
Want de prijzen zijn super aantrekkelijk.

Bruvtilov
29 oktober 2007, 20:34
Dat guitarbargains is qua prijzen wel interessant, alleen is op hun websites niets contreets te vinden over garantieperiodes etc...vaag.

ben vanhoof
29 oktober 2007, 22:35
Wordt guitarbargains bij jullie ook doorgelinkt naar Piens? Zo erg goedkoop is piens toch niet (qua marshall amps)

Bruvtilov
29 oktober 2007, 22:50
Wordt guitarbargains bij jullie ook doorgelinkt naar Piens? Zo erg goedkoop is piens toch niet (qua marshall amps)

Inderdaad, als je "Belgie" selecteert op de beginpagina. Ik vind dat Guitarbargains een beetje ondoorzichtig. Vooralsnog niemand ervaringen mee?

Overigens vragen ze voor het verzenden van een enkel pedaal al 17 euro aan verzendkosten!

Jim Haagmans
29 oktober 2007, 23:09
das wel vaag maarja meestal ben je dan doordat de prijs zoveel lager is alsnog goedkoper uit. Vaag is het natuurlijk wel allemaal dus ht is een risico maarja.. ik bedoel ik wil me als ik mijn marshall verkocht heb een vox AC15 gaan halen en ik denk dat ik het dan gewoon daar doe. Scheelt toch 100 euro en als je een rotte amp krijgt dan heb je altijd nog consumentenbond.

JeeBee
30 oktober 2007, 01:18
Ik zou dat never de nooit doen zo ongezien een toch nog behoorlijk duur apparaat kopen bij een onbekende online-shop. Meestal kun je wel ergens in Nl, D of B een leuke aanbieding googlen en zo zeldzaam lijken me deze versterkers niet. En als je dan toch een keer een probleem hebt.....ik denk dat de consumentenbond zeer weinig kan uitrichten, zeker niet tegen een buitenlandse firma...... :stop:

Ik heb er toch liever een reisje voor over en dan gelijk alles goed uitproberen, altijd onderhandelen en goede garantie krijgen. Met een paar muzikanten een mooie, grote shop met veel goede spullen uitkammen zie ik ook als een te gek dagje uit. (Vaak wel wat duurder dan dagje Efteling lol....)

diengeman
30 oktober 2007, 12:56
Op de site van Playback zie je dat je een minimale productgarantie hebt van 2 jaar, behalve voor de speakers, die een garantie van 6 maanden hebben.

En de prijs is inclusief verzenden en V.A.C.. Dus je betaald de prijs die op de website staat. Voor de AC15H1TV staat e dus zo'n 1019 euro, en dat is volgens playback alles inclusief het verzenden, e.d.. Dus zodra het bij je thuis wordt geleverd ben je 1019 euro kwijt.
Dat is dus niet veel als je naar prijzen van andere winkels kijkt

Waarom zou je dan niet gewoon hier iets bestellen vraag ik me af?
Hele lage prijs en ook nog eens de normale garantie die je in een andere winkel ook krijgt.

En hij zal ook gewoon zo klinken en precies hetzelfde wezen als in een andere winkel.

Jim Haagmans
30 oktober 2007, 17:38
precies. ik zou het zelf ook gewoon doen. maarja die marshall he.. heb je niet liever een dsl 401 dan die voxac15h1tv? :P toevallig?? :P

Swampash
30 oktober 2007, 19:30
Houdt er rekening mee dat je aan de consumentenbond niets hebt, deze merken (vox, marshall) geven geen werelddekking zoals bv phillips.
De garantie wordt verleend door de importeur in het land waar de desbetreffende winkel staat. Is je amp kapot, dan kan je hem opsturen naar payback, ned. winkeliers zullen je absoluut niet helpen met garantie gevallen, doen ze dit wel dan doet de importeur het niet, alles is te checken via serienummers. Ik heb dit meegemaakt met een aankoop bij thomann en je kan de boel dus opsturen of voor veel geld laten maken bij een lokale reparateur. Ik brand mijn vingers er niet meer aan en betaal liever meer voor de service bij de lokale muziekboer. Daar komt bij dat je bij de lokale muziekzaak vaak wordt geholpen met een leenamp voor als je een gig hebt.

kenx
30 oktober 2007, 20:28
Bij Playback is alles veel lager geprijsd dan ergens anders.

Komen er hier nog kosten bij, of is het enkel verzendkosten van bijvoorbeeld 10 euro?

Ik wil een Vox AC15H1TV (1020 euro), AC15HTVH (643 euro), Vox AC30CCH (717 euro)of een Marshall 2061X(1178 euro) kopen, dus kan ik het het beste misschien maar bij Playback kopen.

Of hebben jullie er negatieve ervaringen mee, of komen er nog hoge kosten bij?

Ik kan ook wachten op een tweedehandse, maar die zie je nog niet omdat ze nog maar net uit zijn. Dus dat kan nog wel eens een jaar duren.
En daarbij komt dat een tweedehandse geen goede nieuwe buizen heeft.

Zie hier een link van Playback:
http://guitare.playback-europe.com/vox-ac30cch-9406.html


als je een bril opzet, dan zie ja dat het VERSCHRIKKELIJK HOGE prijzen een gibbie voor 4000,- :noob: :???: :confused: f*cking DUUR man daar staat geen ENE goedkope gitaar op die k*tsite

grtza

JeffChefke
30 oktober 2007, 20:50
als je een bril opzet, dan zie ja dat het VERSCHRIKKELIJK HOGE prijzen een gibbie voor 4000,- :noob: :???: :confused: f*cking DUUR man daar staat geen ENE goedkope gitaar op die k*tsite

grtza

Ja Gibsons zijn niet echt goedkoop daar, maar bij versterkers scheelt het toch al snel een paar honderd euro. Waarom moet je daar trouwens zo boos om worden?

kenx
30 oktober 2007, 20:56
dat was niet egt een woedeaanval hoor, gewoon een duidelijke wijziging :seriousf: :p een "grapje" mag al is he, anders worden we te snel pud:d:p

grtz $

kenx
30 oktober 2007, 20:56
oud*.......... bedoelde ik

diengeman
30 oktober 2007, 22:23
Wat een leuk grapje!?

Het ging mij ook vooral om de versterkers en dan vooral die van de Vox handwired serie omdat ik die wil kopen.
Naar de Gibsons heb ik dus niet gekeken.

crapton
30 oktober 2007, 22:30
Inderdaad jaaa!?

Heb je ook ervaringen met het bestellen bij dit bedrijf?
Want de prijzen zijn super aantrekkelijk.

Ik heb al diverse malen bij Guitarbargains gekocht, zonder problemen en met goede service. Wel div malen lange levertijden, niet alles is op voorraad - bv Ibanez. Ze willen het officieel niet toegeven maar dit is gewoon van Piens. In Belgistan geeft ie hogere prijzen dan in het buitenland, maar dat is ook terecht want hij moet die heel erg mooie maar ook dure shop in Deinze rendabel maken.

Voor Nederlanders is Guitarbargains dus best aantrekkelijk en mi geen risico omdat er een bekend bedrijf achter zit. Anders neem je Thomann, iets duurder maar heel goed en (bijna) nooit gezeik.