PDA

View Full Version : Decal op mijn Telecaster



Nocki
29 oktober 2007, 14:49
Hoi,

Ik heb een hele leuke telecaster die heerlijk speelt en er goed uitziet. Zelfs de klank is goed maar het is gewoon een chinees dingetje zonder merknaam op de headstock. Eigenlijk lijkt het me wel leuk om er een fender logo op te maken. Niet dat ik nou zo'n grote fender gek ben maar gewoon om m "af" te maken.

Nu zie ik dat ik op marktplaats wel zo'n decal kan kopen ( € 15,- ... niet normaal voor ene plakplaatje :) ) maar geen idee hoe het precies moet.

Ik ga ervan uit dat het gewoon waterslide decals zijn die direct kunnen toegepast worden. Even in water en daarna direct op de hals. daarna laten drogen en afwerken door er blanke lak op te spuiten.

klopt dit ene beetje?

alvast heel erg bedankt!

Nocki

Kim Wilson
29 oktober 2007, 14:54
Er staat een fotootje bij met de gescande gebruiksaanwijzing. Misschien moet je die even lezen. ;)

Nocki
29 oktober 2007, 14:59
tjonge... zo serieus heb ik de ads eigenlijk nog niet gelezen. dat had ik beter eerst gedaan.
Gedaan! Nu alleen nog de vraag welke moet ik hebben? zit er verschil in de diverse decals en de diverse typen telecasters?

Wickerman
29 oktober 2007, 15:19
Waarschuw ons ff als je 'm te koop zet, wil je ? Zodat niemand hier een fake-ass tele koopt ;)

Rinze
29 oktober 2007, 15:20
Is het dan een Fendur? Jij hebt het op je strat toch ook gedaan Hans?

:D

Kim Wilson
29 oktober 2007, 15:22
Is het dan een Fendur? Jij hebt het op je strat toch ook gedaan Hans?

:D
Ik dacht dat je dat voor je zou houden... :sneaky:

Mr.Fingers
29 oktober 2007, 15:22
tjonge... zo serieus heb ik de ads eigenlijk nog niet gelezen. dat had ik beter eerst gedaan.
Gedaan! Nu alleen nog de vraag welke moet ik hebben? zit er verschil in de diverse decals en de diverse typen telecasters?

Jup, spagheti, transition & tv friendly (van oud naar nieuw)

Nocki
29 oktober 2007, 15:22
Waarschuw ons ff als je 'm te koop zet, wil je ? Zodat niemand hier een fake-ass tele koopt ;)


Mocht hij ooit verkocht worden zal ik dat er zeker netjes bij zetten.
Ik zou niet graag een slechte naam door zoiets krijgen en het zou ook zeker niet eerlijk zijn. Het is eerder voor mezelf om m leuker te maken.
Het is een heel aardig gitaartje...

Wickerman
29 oktober 2007, 15:25
Mocht hij ooit verkocht worden zal ik dat er zeker netjes bij zetten.
Ik zou niet graag een slechte naam door zoiets krijgen en het zou ook zeker niet eerlijk zijn. Het is eerder voor mezelf om m leuker te maken.
Het is een heel aardig gitaartje...

Kk, mopje ;), hebbie wat foto's van de tele ?

BamBuFan1
29 oktober 2007, 15:34
Waarschuw ons ff als je 'm te koop zet, wil je ? Zodat niemand hier een fake-ass tele koopt ;)

Bij de meeste marktplaats-fakes is prima te zien dat het om een decal gaat omdat ie gewoon boven de lak lijkt te 'zweven'...

Mr.Fingers
29 oktober 2007, 15:37
Bij de meeste marktplaats-fakes is prima te zien dat het om een decal gaat omdat ie gewoon boven de lak lijkt te 'zweven'...

En omdat die vaak gemaakt zijn op cheapass printers, waardoor de decals er extreem fake uitzien (ik heb m'n restauratie strat decal uit de US of A gehaald).