PDA

View Full Version : Nieuwe amp! Mesa/Boogie Caliber .50 Caliber+



Nocki
29 oktober 2007, 07:51
Hoi,

Gelukkig weer eens een nieuwe amp!

http://img99.imageshack.us/img99/540/img4561ta5.th.jpg (http://img99.imageshack.us/my.php?image=img4561ta5.jpg)

Een Mesa/Boogie .50 Caliber +
6l6 uitvoering met 5 bands equalizer en de celestion speaker die eigenlijk harststikke goed klinkt. Ik vond altid dat de enige goede mesa speaker in die combos de Elektro voice was maar dit is ook heel erg goed. Deze klinkt op laag volume ook al ontzettend goed en misschien wel beter dan de EVM! De laatste klinkt natuurlijk op een hoger volume vresleijk goed!

Er zit een speaker cab bij met 1 EVM speaker dus ik ben heel erg happy. Als mn pedalboardje klaar is verhuis ik m de kerk in en heb ik mn 2e setje lekker bij elkaar. Kwa volume en door de mix prikken hoef ik denk ik niet bang te zijn maar ben wel heel erg benieuwd! We hebben er bijna 3 uur heen en 3 uur terug voor moeten rijden maar het was het waard!
Eigenlijk had ik liever een topje gehad met een cab maar dit is gewoon super kwa geluid.
En eigenlijk zal ik alleen de clean gebruiken :)

De verkoper was een reuze geschikte gast en we hebben best lol gehad moet ik zeggen. Daar ook op een G&L strat gespeeld en dat was de eerste keer dat ik een strat lekker vond spelen! heel erg leuk!

Nocki weer eens happy

Barré
29 oktober 2007, 08:38
Ik heb hem zelf ook, het is een mooie machine.
Puur uit interesse, wat heb je er voor betaald?

Bins
29 oktober 2007, 10:03
Ik heb em zelf als top gehad, fijn ampie inderdaad :)

Raffel
29 oktober 2007, 10:32
gefeliciflapstaart. Ken deze amp eigenlijk niet zo goed, maar je ziet er altijd erg veel op de 2e hands markt toch?

Nocki
29 oktober 2007, 14:22
Tis een geweldig geluid en als ik straks wat verder ben en uitgedraaid ben gaan we de pedaaltjes eens goed instellen...
Het eerste gevoel is gewoon een thuiskomen... Tblijft toch mijn sound dat hele boogie gebeuren...

Edit:

Afgelopen avond nog het een en ander gerommeld met nieuwe buizen erin. en dat geeft toch weer een heel ander geluid... Heel fijn.
Jammer dat ik de amp alleen maar clean gebruik...