PDA

View Full Version : Hoe sluit ik meerdere stacks aan op 1 gitaar??



TIMMYTHEBASTARD
29 oktober 2007, 05:10
Ik ben al een tijd het denken om een 2e stack te kopen en vroeg me af of er een of ander iets is waardoor ik 2 of nogmeer stacks op 1 gitaar kan aansluiten? :zz: :rockon: :rockon: :rockon: m.v.g Timmy

JeroenSchaaf
29 oktober 2007, 07:25
Wil je bijden stacks tegelijk gebruiken? of wil je bv op de ene clean en de andere distortion.

bij optie 1 : aby box

bij optie 2 : ab box

Nielsje
29 oktober 2007, 08:52
Hallo Timmy,

wellicht moet je wat info geven over wat voor stack je hebt?

Waarom zou je in godsnaam een tweede stack kopen? Geld te veel? Je gehoor nog intact? Je wil graag een hernia?

Einzeln
29 oktober 2007, 09:38
Volgens mij bestaan er ook foto wanden met stacks.

pannekoek
29 oktober 2007, 10:27
Ik ben al een tijd het denken om een 2e stack te kopen en vroeg me af of er een of ander iets is waardoor ik 2 of nogmeer stacks op 1 gitaar kan aansluiten? :zz: :rockon: :rockon: :rockon: m.v.g Timmy



aardige buren?


ik ben al aan het hopen dat mijn toekomstige dsl50 (geen 100 omdat dat zeker te hard is) met een 1960tv cab geen overlast veroorzaakt :P

en jij wilt 2 stacks tegelijk?!?!?! :P

strat58
29 oktober 2007, 11:19
aardige buren?


ik ben al aan het hopen dat mijn toekomstige dsl50 (geen 100 omdat dat zeker te hard is) met een 1960tv cab geen overlast veroorzaakt :P

en jij wilt 2 stacks tegelijk?!?!?! :P

Hoi nou ik snap het wel je hebt dan een veel breder geluid, ik zelf heb in de jaren 80 met 2 Marshall Stacks gespeeld (JTM 45 amps + 4 4x12inch celestions cabinets). Om van 50 watt 100 te maken heb je 10 stacks nodig, met 2 stacks heb je een voller geluid. Om die zelfde reden speel ik af en toe wel eens met een Marshall combo (Bluesbreaker) en een Fender (super Reverb), je heb een breder geluid niet harder. Natuurlijk lijkt het harder te gaan, maar het is voller.
Peace Strat58

1959SLP
29 oktober 2007, 11:28
aardige buren?

Jazeker, ze bestaan nog :)

vinni
29 oktober 2007, 11:49
Dan hier het antwoord op de vraag :

Gebruik een Lehle Dual A/B/Y switch of een Radial Switchbone of Bigshot.
Er zijn wel meer vergelijkbare producten maar dit zijn toch wel de beste.

Groet,
Vinni

JeroenSchaaf
29 oktober 2007, 11:50
Wil je bijden stacks tegelijk gebruiken? of wil je bv op de ene clean en de andere distortion.

bij optie 1 : aby box

bij optie 2 : ab box

zij ik ook al , maar dan geen merk namen er bij!


ben zelf fan van lehle.