PDA

View Full Version : Post je Ibanez RG1570



styxie
28 oktober 2007, 17:27
Hallo, ik wil graag een RG1570 kopen, maar ik kan nergens een goed plaatje vinden van hoe de kleur van zo'n gitaar precies is (die van de website van Ibanez zijn maar vaag). Hebben jullie meer/betere plaatjes van deze gitaar?

tabmaniac
28 oktober 2007, 17:45
dude......

drap
28 oktober 2007, 17:46
www.google.nl! Daar is veel te vinden, ongelooflijk. Er gaat een wereld voor je open.

tabmaniac
28 oktober 2007, 17:47
www.google.nl! Daar is veel te vinden, ongelooflijk. Er gaat een wereld voor je open.
:seriousf:

Lexvandoef
28 oktober 2007, 17:47
www.google.nl! Daar is veel te vinden, ongelooflijk. Er gaat een wereld voor je open.

:sssh:, dat is niet voor iedereen bestemd ;)

tabmaniac
28 oktober 2007, 17:49
:sssh:, dat is niet voor iedereen bestemd ;)

onee! mensen die op zoek zijn naar een ibanez rg1570 mogen daar niet op kijken! ze kunnen er wel op kijken, maar het is strafbaar..

TimmU
28 oktober 2007, 17:50
belangrijkste bij die ibanez is de topkam . dus TS ,let daar GOED op!

tabmaniac
28 oktober 2007, 17:51
maar niet op google kijken he;)

Mr.Fingers
28 oktober 2007, 17:52
belangrijkste bij die ibanez is de topkam . dus TS ,let daar GOED op!

Hahahahahahahahaha :seriousf:

styxie
28 oktober 2007, 17:57
Ja hehe, als je op google gaat zoeken krijgen je dezelfde plaatjes als die je op de Ibanez website vindt. Tuurlijk heb ik zelf ook op google gekeken, maar daar heb ik niet veel gevonden.

drap
28 oktober 2007, 17:59
Je zou het eigenlijk zelf moeten zoeken, maar goed: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Ibanez+RG1570&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2

Kwakdoos, je hebt gewoon niet gekeken.

Dark_Tranquillity
28 oktober 2007, 18:07
En nu op naar de "Post je behringer starters pakket" Want ik wil graag weten welke kleur de snaren hebben!

Riky
28 oktober 2007, 18:11
En nu op naar de "Post je behringer starters pakket" Want ik wil graag weten welke kleur de snaren hebben!

dat zou ik ook wel eens willen weten 18:14u


EDIT: ik kan geen plaatjes vinden... 18:15u

Tho
28 oktober 2007, 18:13
en welke kleur hebben we het over eigenlijk? :chicken:

iwamoto
28 oktober 2007, 18:17
zeg handige harry.....

http://www.ibanezregister.com/Gallery/RG/gal-rg1570.htm

wat een pipo is onze ts...

styxie
28 oktober 2007, 20:58
Bedankt voor alle reacties

-Pipo =p

crapton
28 oktober 2007, 22:10
Ja zeg es. Ik snap t nog niet. Is ie nou blauw of zwart? Op somige fotos is ie blauw en andere zwart. Of ziet ik t nou niet goed? Heb me al t rambam gegoocheld.

Heb die twee kleuren dan?

styxie
28 oktober 2007, 22:16
Er zijn als ik het goed heb 3 versies, eentje is mat zwart (SDB), eentje is blauw met 'glitters' (MRB) en een heeft een hele vage rood/bruin/goud kleur, ook met 'glitters' (MRR). En met name naar die MRR ben ik heel benieuwd, ik denk dat ik die ga kopen....

TimmU
28 oktober 2007, 22:35
Er zijn als ik het goed heb 3 versies, eentje is mat zwart (SDB), eentje is blauw met 'glitters' (MRB) en een heeft een hele vage rood/bruin/goud kleur, ook met 'glitters' (MRR). En met name naar die MRR ben ik heel benieuwd, ik denk dat ik die ga kopen....
DENK NOU OM WAT IK JE AL GEZEGD HEB EERDER VANDAAG . GELIJK NIEUWE TOPKAM EROP!

styxie
28 oktober 2007, 22:49
Het is zondagavond, ik denk dat ik tot morgen wacht....

Mr.Bluesbreaker
28 oktober 2007, 22:54
Zonder grappen: stel er hangen 3 modellen exact hetzelfde, maar andere kleuren. Wat ik zou doen is het best spelende exemplaar eruit pakken en doen alsof je kleurenblind bent. Het oog wil wel wat, maar in deze prijsklasse heb je gewoon veel kwaliteitsverschillen tussen dezelfde exemplaren.

Enne.....bij Tonika staan ze altijd kut afgesteld. Maarja, waar niet.

TimmU
28 oktober 2007, 23:10
precies. het liefst geblinddoekt. de looks maken niet zo gek veel uit als je een HEERLIJK spelende gitaar hebt imo.

hendrix2
28 oktober 2007, 23:13
Je zou ook naar een winkel kunnen gaan en zelf kijken naar de kleur. Dat is de dag van vandaag niet zo makkelijk meer waarschijnlijk, maar ook zonder een computer moet dat lukken.


Het kleur is uiterst belangrijk trouwens. Zwart heeft een héél andere toon dan blauw. Da's door de samenstelling van de verf. Rood klinkt het extreemst, in combinatie met een houten topkam klinkt dit dan wel weer super.

iwamoto
29 oktober 2007, 01:27
Het kleur is uiterst belangrijk trouwens. Zwart heeft een héél andere toon dan blauw. Da's door de samenstelling van de verf. Rood klinkt het extreemst, in combinatie met een houten topkam klinkt dit dan wel weer super.

er was eens een ventje die zoiets zei over humbuckers, de zwarte waren voor metal, en de witte voor blues, ik zag meteen een witte motherbucker voor me :D

een wat? deze!
http://muusikoiden.net/dyn/artikkelit/231.jpg

almarvk
29 oktober 2007, 07:49
Nutteloos. Dit gaat dicht.

Vragen? -> PM!