PDA

View Full Version : ff snel een vraagje over een ES



skabouter
29 januari 2003, 01:27
heeft de EPI Sheraton II zo`n balk (ik weet niet hoe het heet) IN de body, zeg maar van waar de hals begint tot de onderkant, precies onder de snaren ?
als je door de F-holes kijkt zou je het kunnen zien.

mijn ES-335 heeft dat niet..... maar heeft de Sheraton II dat wel ????

kan het nergens vinden.

en hoe noem je zo`n balk/blok ???

Moonchild
29 januari 2003, 02:11
Ja, volgens mij heeft ie dat wel. En volgens mij heten die dingen maple soundblocks, die zorgen voor meer sustain en minder feedback.
En mocht je ooit nog een sheraton II willen kopen en je oude Es weg doen, ik ben zeer zeker wel geinteresseerd in jouw Es-model

skabouter
29 januari 2003, 10:32
dankjewel !

leuk dat je het zegt, want ik ben nu op zoek naar een 2e hands sheraton II ! en ik doe mijn es weg om dat te kunnen financieren.

heb jij dan een 2e hands Sheraton II ??

wat zou je geven voor mijn es ??

michielv
29 januari 2003, 14:16
Skabouter: je hebt GEEN ES-335 maar een ES-330 (kopie). Een ES-335 heeft wel zo'n balk in het midden, net als de Sheraton (de epi versie van de 335).

Maar ik dacht dat je zo weg was van die Custom van je?

Wat trouwens ook erg goede 335-achtige modellen zijn zijn die Shine ES kopieen. Veel gitaar voor weinig geld. Kheppur zelf ook eentje en die bevalt goed :smile:

skabouter
29 januari 2003, 14:25
oja, je hebt gelijk ja, was ik even vergeten. ik ben wel weg van die gitaar, maar ik denk dat ik nog gekker ben op de sheraton II. veeeeel mooier.

maar om dat te kunnen bekostigen moet ik deze wel verkopen... en om nou een Es335 EN een 330 te hebben is overdreven. daarom gaat ie toch maar weg..

Moonchild
29 januari 2003, 14:33
heb je mn berichtje al gekregen?

[discussie gaat verder in prive berichten]

skabouter
29 januari 2003, 15:37
ik had jou gemaild (gehad???) maar ik heb niets terug gehad....nog een x sturen dan...

discussie gaat inderdaad verder dan via prive berichten

deze kan op slot....

Luca P
29 januari 2003, 23:35
Ho, ho.....!
Ska, what about mijn bod van €126,-...???

skabouter
30 januari 2003, 01:05
sorry luc, er wordt bijna het dubbele geboden..... :grin:

maar je blijft een kerel naar mijn hart, hoor