PDA

View Full Version : 2 HE over, wat zouden jullie er in doen?



dePerik
27 oktober 2007, 00:00
Ik heb een 3 HE 19"case, en 1 Intellifex. Dus nog twee plekken over. Nou dacht om daar dan maar een racklade van 2 HE in te doen, maar misschien hebben jullie nog wel veel betere ideeën? Een racktuner hoeft voor mij niet, ik ben tevreden met m'n Boss ding op de grond. En wireless? Een goed systeem kost me teveel (bovendien, ik ren voorlopig echt niet ver weg van m'n amp)
Maar ik zie misschien hele goeie andere opties over het hoofd? Laat maar weten....

Nitefly7
27 oktober 2007, 00:07
stroom-ding/powerconditioner?

stevie_vp
27 oktober 2007, 01:59
Power conditioner inderdaad. Sluit daar dan ook de rest van je amps e.d. op aan.
Als 2e optie misschien een backup voor optredens..
Preampje (goedkoop) en een eindtrapje (ook n goedkope)
Of n gmajor.. altijd leuk ;)

waar speel je nog meer op dan?

Raffel
27 oktober 2007, 12:10
een rectificer preamp, maar dat ben ik :D

Nocki
27 oktober 2007, 16:49
ehhh. ruil je rack tegen mijn 2HE! Ik kom net 1He te kort...
In mn rack zitten mn intellifex, tuner (korg), draadloos en mn midi switcher... maar die laatste 2 opassen er maar net in. een 3He zou fijner zijn! tis ongelukkig verdeeld in de wereld... :)

Kaboemba
27 oktober 2007, 19:48
Ik zou er niks in doen, je gaat toch geen troep meenemen wat je niet gebruikt.

Duane
27 oktober 2007, 22:04
Ik zou er niks in doen, je gaat toch geen troep meenemen wat je niet gebruikt.

Precies!!

En ik snap niet waarom je voor 1 unit in je rack een powerconditioner zou moeten aanschaffen....?

Rinze
27 oktober 2007, 22:50
Drugs. En nog meer drugs.

Thom TK
28 oktober 2007, 01:07
Bier.
Maar serieus, als je moet denken over wat je erin moet stoppen, stop er dan niks in. Je hebt blijkbaar niks nodig dan.

peter_heijnen
28 oktober 2007, 08:10
ehhh. ruil je rack tegen mijn 2HE! Ik kom net 1He te kort...
In mn rack zitten mn intellifex, tuner (korg), draadloos en mn midi switcher... maar die laatste 2 opassen er maar net in. een 3He zou fijner zijn! tis ongelukkig verdeeld in de wereld... :)
Dit vind ik nog het allerbeste idee. Zo'n mooi gevuld 3he rack oogt best mooi, maar de rug wil ook wat. Hoe kleiner des te beter.

boss
28 oktober 2007, 09:25
Een patchpaneel?
Dus alle ins en outs aan de voorkant van je rackje?
Stroom voor je 19" unit, in- en out voor je unit, stroom voor je amp, midipedaalaansluiting, etc...
Het patchpanel is 1 van de dingen waar ik het meeste plezier van heb, aansluiten gaat zoveel makkelijker!

Kaïn
28 oktober 2007, 11:02
Koop gewoon een leuke faceplate. Weegt paar gram en het ziet er dan allang niet meer zo leeg uit. Goed voor het oog, goed voor de rug.

dePerik
28 oktober 2007, 23:09
Thanx voor aale suggesties, ik geloof dat ik het meest heb aan die van Thom: heb je niets nodig, moet je het er vooral niet instoppen! :D
En er zijn faceplates waardoor het lijkt alsof je een wedstrijdje doet met Petrucci z'n gear.... Die racklade is toch ook nog een optie.
En ik hád er een patchbaytje in zitten aan de achterkant, maar de purist in mij vind hoe minder aansluitingen hoe beter je sound blijft. Dus die is er uit gesloopt...
@ Stevie: ik gebruik op dit moment verder aan effecten nog een ouwe Ibanes metalcharger, daar moet op den duur nog een Wah, een RAT of een Jeckyll 'n Hyde bij en eventueel een faser of zo. En ik speel over een LAney AOR series II top met 412 cab met.Governors.

Maar eerst de intellifex met FCB1010 onder de knie krijgen...