PDA

View Full Version : Gitaarstandaard



*AcousticGuitarMan*
25 oktober 2007, 21:39
hallo... Ik vroeg me af waar je gitaarstandaards kan kopen voor een spaanse gitaar. niet waar je hem op zet als je hem NIET gebruikt. maar om op te LIGGEN
zodat je gitaar kan spelen als je gitaar op dat ding licht. Zo een heeft Santana ook bij Maria Maria.

hendrix2
25 oktober 2007, 21:59
Muziekwinkel :roll:

...

Wordt onstage wel vaker gebruikt als er tijdens een nummer gewisselt moet worden tussen akoestische en elektrische...

*AcousticGuitarMan*
25 oktober 2007, 22:01
maar hij zou toch ook op bijv. mainmusic moeten staan??? ik zie hem daar niet

*AcousticGuitarMan*
25 oktober 2007, 22:33
HELP!!!!!!!!!!! HELP!!!! ikheb hem nodig! :nervous: :(

hendrix2
25 oktober 2007, 22:39
Geduld is een schone deugd.

Blend
25 oktober 2007, 22:39
Je heb ze wel, kijk even op www.thehouseofmusic.nl

hendrix2
25 oktober 2007, 22:40
15 seconden zoeken...
http://www.thomann.de/nl/km_14761.htm

is trouwens best nog duur

Blend
25 oktober 2007, 22:55
Haha, die is 2x zoveel waard als zijn gitaar :seriousf:

*AcousticGuitarMan*
26 oktober 2007, 10:20
15 seconden zoeken...
http://www.thomann.de/nl/km_14761.htm

is trouwens best nog duur

Ja. Te duur

hendrix2
26 oktober 2007, 10:34
Ja. Te duur
tja, véél goedkoper zal je het toch niet vinden. Maar ik denk dat je zoiets toch niet echt nodig hebt hoor. Tenzijn je in een band speelt waar het echt nodig is om te gaan switchen tussen akoestische en elektrische binnen 1 nummer.

Kim Wilson
26 oktober 2007, 10:35
Wat wil je er precies mee gaan doen? Waarom is zo'n ding zo belangrijk?

*AcousticGuitarMan*
26 oktober 2007, 10:47
ik vind het zo leuk en moet toch wat voor kerst :) :D

Kim Wilson
26 oktober 2007, 10:49
Koop dan een fatsoenlijke gitaar, daar heb je meer aan. :)

hendrix2
26 oktober 2007, 10:54
Koop dan een fatsoenlijke gitaar, daar heb je meer aan. :)
Inderdaad. Vraag voor kerst wat geld. Vraag voor je verjaardag wat geld. Zet af en toe wat geld opzij... en binnen een tijdje kan je je dan een leuke gitaar kopen. Als je je geld besteedt aan rare/nutteloze gitaarstandaards (die nog eens veel plaats innemen ook) dan kom je nooit aan een leuke gitaar toe.

*AcousticGuitarMan*
26 oktober 2007, 11:01
met kerst wil ik zo'n ding en ik krijg al een nieuwe gitaar voor mijn verjaardag

Kim Wilson
26 oktober 2007, 11:03
Maar wat wil je er dan mee? Als het enkel voor het leuk is, vind ik het vette onzin. Maar goed, het zijn jouw centen... :roll:

greencharlie
26 oktober 2007, 13:01
Opgepast! die standaart van Thomann beschadigt de nitrocelluloselak van je gitaar, niet kopen zou ik zo zeggen.

Kim Wilson
26 oktober 2007, 13:02
Nitro? Op een gitaar van €65?

*AcousticGuitarMan*
26 oktober 2007, 13:15
maar weet er iemand nog meer zaakjes??

greencharlie
26 oktober 2007, 13:22
"Nitro? Op een gitaar van €65?"

tja, als je later wel een gitaar met nitro hebt kan je een tweede standaart gaan kopen. Niet erg verstandig lijkt me.

Blend
26 oktober 2007, 13:30
Dùùùs. Het is IMO gewoon onzin om een standaard aan te schaffen die 2 x zo duur is als je gitaar, ten tweede is het sowieso onzin om zo'n duur standaard aan te schaffen, en als TS een standaard wil waar z'n nitro van afslijt (ik dacht dat die dingen alleen in auto's zaten), dan is dat toch zijn feesje?

hendrix2
26 oktober 2007, 14:31
Als je het enkel maar wilt hebben omdat je op de moment nogal zot loopt van Santana zou ik het in jou plaats toch even overdenken.

Je koopt toch ook geen vier gitaren omdat santana vier gitaren heeft?

Ik denk dat je je centen (of die van je ouders) muzikaal gezien wel wat beter kan spenderen. Als je toch al een gitaar krijgt, vraag dan dat ze het geld van die standaard voor kerst er ook al bij doen, dan heb je meteen een betere gitaar.
Snap je?

*AcousticGuitarMan*
26 oktober 2007, 14:56
ja oke 8-)

Liefhebber
26 oktober 2007, 23:29
HELP!!!!!!!!!!! HELP!!!! ikheb hem nodig! :nervous: :(
Waarvoor heb jij hem dan nodig * Acoustistic Man*? Of ben jij eigenlijk Santana?

woutB
27 oktober 2007, 00:57
Before the Ferari, eerst de garage natuurlijk.

sanderz
27 oktober 2007, 09:09
TS vraagt om een gitaarstandaard, niet een heleboel argumenten om die vervolgens niet te kopen.

@liefhebber: TS is niet Santana - in alle opzichten een achterlijke vraag. Je hebt wel bewezen dat een 'intelligente gitarist' geen pleonasme is.

hendrix2
27 oktober 2007, 11:35
TS vraagt om een gitaarstandaard, niet een heleboel argumenten om die vervolgens niet te kopen.
.
De topicstarter is volgens mij nog wat opzoek naar zijn draai binnen het gitaarwereldje. Hem dan een standaard van 125 euro aanraden zou ronduit belachelijk zijn. Hij zal veel meer genot hebben als hij die 125 euro gewoon bij een nieuw gitaartje bijlegt.
Ik heb ook nog zulke impulsieve inkopen gedaan omdat een van mijn helden het had, en achteraf heb ik dikwijls gedacht: had iemand me maar tegengehouden.

sanderz
27 oktober 2007, 14:29
Dat advies is niet verkeerd, maar daar mag het dan ook wel bij blijven.

Eindelijk een ander onderwerp als "ik zoek een goede gitaar - het mag wel wat kosten, maar niet meer dan vijftig euro" en dan krijgt die jongen alsnog een zooitje onzin te verwerken.

Dus TS: koop een mooie standaard en leef je uit. Denk om de lak van je (nieuwe) gitaar en probeer hem zo goedkoop mogelijk te krijgen.