PDA

View Full Version : Pocket Pod tones op CustomTone.com



Autumnkid
24 oktober 2007, 21:23
Hoi

Ik kocht gisteren een PocktetPod, en surfte naar www.CustomTone.com om 'duizenden tones te downloaden', maar nu blijkt dat je de PocketPod niet eens kunt selecteren... Wat doe ik mis?

Groeten

Koen

glennshred
24 oktober 2007, 21:29
Ik ben ook gaan zien en je kunt inderdaad de pocket pod niet selecteren..
ik heb er zelf geen maar het kan mogelijk zijn dat die van de pod2.0
misschien compatibel zijn met de p-pod..

ik weet het niet, en anders misschien wat afwachten vooraleer er nieuws is.

stratestic
25 oktober 2007, 11:07
Ik heb dus precies hetzelfde... Ik voel me dan ook een beetje (slecht) genaaid.
Ik vind hem bovendien ook lastig in te stellen. Ik ben meer bezig met instellen dan met spelen :angry:

Erikt
25 oktober 2007, 12:19
misschien komt die er binnekort, want die pocket pod is ook pas net gelanceerd toch?

M Kactus
25 oktober 2007, 13:57
Nou, de Toneport kan je ook niet selecteren. Dat is toch helemaal geen probleem ? Je kiest PodXT, dan krijg je automatisch de XT en de 2.0, als ik me niet vergis. Die haal je af, zet je in je gearbox en probeer je met je PocketPod. Als die dan iets niet vind (een bepaalde amp-model ofzo), dan laat hij je dat wel weten, maar die kans is klein. Dan kan je nog een andere zoeken als het je niet bevalt.

Autumnkid
25 oktober 2007, 18:31
Beetje genaaid : als ik hem iets teveel beweeg, geven de batterijtjes slecht contact zodat ie weer heropstart... Nog iemand dit probleem?

Erikt
26 oktober 2007, 12:27
Beetje genaaid : als ik hem iets teveel beweeg, geven de batterijtjes slecht contact zodat ie weer heropstart... Nog iemand dit probleem?

kun je ze niet vast plakband-en ;)

Swan
26 oktober 2007, 12:35
line 6 heeft t weer goed voor elkaar zo te lezen