PDA

View Full Version : Ik ben alweer tevreden



dePerik
23 oktober 2007, 23:29
Net voor 75 euri een zo goed als nieuwe FCB1010 gekocht.

En kom nou niet weer met dat die dingen het zo slecht doen op Marktplaats en dat ik er eigenlijk 50 voor had moeten betalen :D

als ik 'm binnen heb ga ik m'n Intellifex eens grondig uitzoeken op midimogelijkheden.
Iemand trouwens ervaring met de gemodde FCB1010, waar die andere chip in zit? Is dat wat?

minoin
25 oktober 2007, 12:50
Goeie deal!!!
Ik heb geen ervaring met de gemodde versie, maar ik weet wel dat mijn FCB1010 het al een aantal maanden perfect doet! Hij is wel zwaar door dat staal, maar maakt het goed stevig. Ook de relay-schakelaar doet het perfect!
Superding

FNaRK
25 oktober 2007, 15:41
wat is een normale prijs voor die dingen 2ehands ?

Veekeren
25 oktober 2007, 16:50
wat is een normale prijs voor die dingen 2ehands ?

Ik heb 100 euro voor de mijne gekregen. Die was, op 1 kras na, in een enorm goede staat, inclusief originele doos en handleiding (en incl. een heel aantal cordial midi kabels).

SimonS
26 oktober 2007, 01:03
ik kreeg er ongeveer 120 voor, maar dat is alweer 1.5 jaar geleden. Prima midi-board overigens, als je eenmaal door hebt hoe je 'm moet programmeren. de UnO chip is helemaal ideaal, kun je (net als bijv. de GroundControlPro) in een preset fxblokken aan en uit zetten.

Veekeren
26 oktober 2007, 10:24
ik kreeg er ongeveer 120 voor, maar dat is alweer 1.5 jaar geleden. Prima midi-board overigens, als je eenmaal door hebt hoe je 'm moet programmeren. de UnO chip is helemaal ideaal, kun je (net als bijv. de GroundControlPro) in een preset fxblokken aan en uit zetten.

120, dat heb je goed gedaan voor iets wat 160 nieuw kost. Helaas worden er nog best wel wat van aangeboden en heeft Behringer niet de beste reputatie. Ik was al best blij met 100 achteraf gezien :)

Kaboemba
26 oktober 2007, 22:10
Volgens mij is 100 euro een redelijk gangbare prijs voor die dingen en 75 euro een mooie prijs.