PDA

View Full Version : Podiumervaring



Multiversum
23 oktober 2007, 19:37
Hallo muzikanten/bandjes e.d,

Wij zijn een stichting in Almere die een podium heeft. Iedereen die dit wilt kan hier optreden. Wij zoeken bandjes/muzikanten e.d voor de Dinsdagavond. We houden iedere dinsdagavond een thema avond en woensdagavond is er een Jamsessie.

Deze stichting heet Multiversum en zit op de Marktmeesterstraat 18 (3 hoog)

Als je podiumervaring wilt op doen of gewoon met andere muzikanten wilt spelen email dan even naar cocodehaas@hotmail.com of eric.rocks@gmail.com. Je kunt ook een kijkje nemen op www.multiversum.nl om te zien wat er allemaal nog meer te doen is.

Wij hopen wat te horen.

Groeten,

Multiversum

hendrix2
23 oktober 2007, 22:43
Reclame maken mag niet op dit forum.
Zeker niet wanneer men zich daar speciaal voor aanmeld.

My 2 cents.

Azrael
23 oktober 2007, 22:47
Hele verkeerde manier van reclame maken in mijn ogen. Met het initiatief lijkt me echter op het eerste oog niks mis. Maar wil je zo graag reclame maken, stel je voor, gooi een linkje in je signature maar ga niet hier lopen posten. Zo niet, fijn andere plekken gaan zoeken.

Tristan
23 oktober 2007, 23:03
Ik wil best bij jullie komen spelen met mijn band, betalen jullie ook nog wat?

Mitch
23 oktober 2007, 23:07
Niet zo vijandig.... deze post staat inderdaad in het verkeerde subforum, dit is alleen bedoeld voor discussie over Gitaarnet en/of het forum.
Een stichting maakt geen winst, dus met spam zal het wel meevallen.

Succes met jullie inititatief verder.

bass blom
23 oktober 2007, 23:13
en ze zullen alleen maar zelf spam gaan krijgen op die mailadressen :D

Veekeren
24 oktober 2007, 08:23
betalen jullie ook nog wat?

Als je al adverteert met "wil je podiumervaring op doen" zou ik weinig verwachten :)

Maar alle initiatieven tot oprichten van serieuze poppodia (ik vind de discussie of een niet betalend muziekcafeetje een serieus poppodium een tweede is, maar dat terzijde) mogen van mij wel lichtelijk spammen hoor. Niet dat ik verder veel te vertellen heb, maar affijn...

Dirk_Hendrik
24 oktober 2007, 11:23
Ik wil best bij jullie komen spelen met mijn band,

Weet je dat zeker?
I heb zo net eens op die site zitten rondhangen en de enige muzieksmaak die dat uitstraalt is "Urban" en Arrenbie. Daar zit namelijk extra veel subsidie op. Jammergenoeg pas jij daar niet bij Tristan. Jij, en John Doe met jou, zijn niet de juiste doelgroep. Je hangt niet genoeg op straat, je bent niet "cool" genoeg, je hebt je opleiding afgemaakt dus was klaarblijkelijk niet kansarm genoeg, je speelt met een Duitse drummer dus je bent al multi-culti geintegreerd. etc etc.

heinz3110
24 oktober 2007, 11:59
Urban en Ruk en Bef , zit daar subsidie op ???? :eek: Leg eens uit???

Tristan
24 oktober 2007, 12:33
Weet je dat zeker?
I heb zo net eens op die site zitten rondhangen en de enige muzieksmaak die dat uitstraalt is "Urban" en Arrenbie. Daar zit namelijk extra veel subsidie op. Jammergenoeg pas jij daar niet bij Tristan. Jij, en John Doe met jou, zijn niet de juiste doelgroep. Je hangt niet genoeg op straat, je bent niet "cool" genoeg, je hebt je opleiding afgemaakt dus was klaarblijkelijk niet kansarm genoeg, je speelt met een Duitse drummer dus je bent al multi-culti geintegreerd. etc etc.

:seriousf:

Ik heb trouwens ook nog een band die Fremdkunst heet, misschien is dat wat meer in de richting... :D
Alhoewel, Urban en Ruk en Bef hebben we ook een schijthekel aan, wij willen de real shit, 90's Hiphop, Pete Rock & CL Smooth in de goede oude tijd enzo...

Dirk_Hendrik
25 oktober 2007, 09:23
Urban en Ruk en Bef , zit daar subsidie op ???? :eek: Leg eens uit???

Natuurlijk!! Ontzettend generalisterend is dat de muziek, in combinatie met Gangsta (loser)-Rap, van kansarme doch zeer "coole" medemens. Om maar te proberen een beetje overheidsgrip op al die kansarme medemensjes te houden, a.k.a. te zorgen dat ze niet op straat "cool" gaan lopen wezen, is er allerhande subsidie.

In sommige gevallen met verdeeld positief effect. Dan krijg je Ali B's die een soort van ambassadeursfunktie gaan vervullen in het demonstreren van "kijk ik was cool en ik heb het gered".

En dat terwijl Nederland stijf staat van de mensen die wél iets hebben geleerd, daar ook nog vreselijk goed in zijn, maar, op ghet moment dat ze het niet kunnen toepassen geen rottigheid gaan uithalen dus geen "probleem" zijn.

kassie
25 oktober 2007, 10:49
Natuurlijk!! Ontzettend generalisterend is dat de muziek, in combinatie met Gangsta (loser)-Rap, van kansarme doch zeer "coole" medemens. Om maar te proberen een beetje overheidsgrip op al die kansarme medemensjes te houden, a.k.a. te zorgen dat ze niet op straat "cool" gaan lopen wezen, is er allerhande subsidie.

In sommige gevallen met verdeeld positief effect. Dan krijg je Ali B's die een soort van ambassadeursfunktie gaan vervullen in het demonstreren van "kijk ik was cool en ik heb het gered".

En dat terwijl Nederland stijf staat van de mensen die wél iets hebben geleerd, daar ook nog vreselijk goed in zijn, maar, op ghet moment dat ze het niet kunnen toepassen geen rottigheid gaan uithalen dus geen "probleem" zijn.

Ga het pas uitgekomen boek van Paul Scheffer "Het land van aankomst" maar eens lezen voor een iets breder en verfijnder beeld van de hedendaagse problematiek m.b.t. de multiculturele samenleving.