PDA

View Full Version : Pentatonic Jam(metje)



Gert-Jan
23 oktober 2007, 09:29
Gewoon een pentatonische jam.....that's all

backing: Fruity Loops


http://www.gjvanwijk.nl/pent_jam.wma

Ibanez666
23 oktober 2007, 10:12
Wel een lekker deuntje zo. Je solo gitaar geluid klinkt iets te "spacy" voor mijn doen, maar het past er wel bij.

The Lo Lands
23 oktober 2007, 21:24
Gewoon een pentatonische jam.....that's all
Niet zo bescheiden klinkt gewoon goed toch! Mooi geluid en ook erg lekker smooth gespeeld. Lekker hoor :)

HvV
23 oktober 2007, 23:27
Het gitaargeluid is in de lage tonen een beetje neuzig maar klinkt wel weer lekker als je hoge noten pakt. Zitten leuke riffs in hoor. Top!

Gert-Jan
24 oktober 2007, 07:42
Het gitaargeluid is in de lage tonen een beetje neuzig maar klinkt wel weer lekker als je hoge noten pakt. Zitten leuke riffs in hoor. Top!



Ha ha, neuzig! Prachtig geformuleerd, klopt inderdaad.

JvD.
24 oktober 2007, 11:02
gert-jan, ik vond het echt verschikkelijk! lelijke sound en heel erg electrische backing.. veels te gelikt.

maar na een uurtje surfen ontdekte ik dat ie nog steeds op stond. ik heb hem gewoon al die tijd geluisterd! en met plezier!
top ding dus. keep it up!

Benjamin Blue
24 oktober 2007, 12:41
haha,lekkere jam man :satisfie:

doet me een of ander manier denken aan n beetje n Jpop achtige sound,


ik zal wel weerns teveel FFX-2 gespeeld hebbe :chicken: ......

Gert-Jan
28 oktober 2007, 14:50
gert-jan, ik vond het echt verschikkelijk! lelijke sound en heel erg electrische backing.. veels te gelikt.

maar na een uurtje surfen ontdekte ik dat ie nog steeds op stond. ik heb hem gewoon al die tijd geluisterd! en met plezier!
top ding dus. keep it up!


Ha ha bedankt hoor!!

meul
28 oktober 2007, 18:32
Hey Gert,

Lekkere back wel, Je sound is beetje soppig over mijn monitors.
het is hier en daar ook niet helemaal zuiver aslof je soms met bendings en/of vibrato's de boel een beetje uit tune trekt met neiging naar te hoog, maar misschien was je gewoon niet helemaal zuiver gestemd?

verder vind ik dat je wel goed thema en over de top op de juiste plaatsen speelt

Gert-Jan
28 oktober 2007, 20:16
Hey Gert,

Lekkere back wel, Je sound is beetje soppig over mijn monitors.
het is hier en daar ook niet helemaal zuiver aslof je soms met bendings en/of vibrato's de boel een beetje uit tune trekt met neiging naar te hoog, maar misschien was je gewoon niet helemaal zuiver gestemd?

verder vind ik dat je wel goed thema en over de top op de juiste plaatsen speelt

Ja, ik had er ook net nieuwe snaarkes opgeduwd....beetje slordig inderdaad. Bedankt voor je reactie.