PDA

View Full Version : Silent night bodom night



Blowfishy
22 oktober 2007, 21:53
Hallo,

Ik speel dit stuk van silent night bodom night:

|-15-0-0-0-0-0-17-0-0-0-0-0-|-19-0-0-0-0-0-15-0-0-0-0-0-|
|---------------------------|---------------------------|
|---------------------------|---------------------------|
|---------------------------|---------------------------|
|---------------------------|---------------------------|
|---------------------------|---------------------------|

E5 D5 E5
|----15-19p15-------------14-17p14-17-|-15--------------------0---|
|-17----------17-------15-------------|---------------------------|
|----------------16-14----------------|---------------------------|
|-------------------------------------|---------------------------|
|-------------------------------------|---------------------------|
|-------------------------------------|---------------------------|

Hoe moet ik die 3e maat spelen? Sweepen of gewoon? Of moet ik gewoon heel veel oefenen op die snelheid =\

Daemon
22 oktober 2007, 21:57
Ik dacht dat Alexi 'm sweepte, not entirely sure though. Zoek anders een video van cob dat ze 'm spelen en let goed op ;)

Blowfishy
22 oktober 2007, 22:05
ja volgens mij ist ook sweepen. maar ik ken nog amper sweepen xd veel oefnene dus

Daemon
22 oktober 2007, 23:49
Hij is zoiezo ook goed te doen met alternate picking. Zo snel is dat stukje op zich niet.

Vilow
5 december 2007, 14:34
gast ben je niet wijs ofzow?????

klaarblijkelijk weet je niet veel van gitaarspelen dit is absoluut een sweepstuk
luister dat nummer eerst voordat je een reply post dit is 16e op rond de 200

succes met leren!!

Daemon
5 december 2007, 17:09
Ik verwarde het nummer met een ander van ze. Lang geleden dat ik cob heb geluisterd. En trust me: Ik kan zo ongeveer iedere sweep wel spelen die je me ooit zult voorschotelen al douw je er stringskipping, tappen or whatever in. So fuck off, je kunt het ook normaal zeggen.

Vilow
18 december 2007, 14:35
'Ik verwarde het nummer met een ander van ze. Lang geleden dat ik cob heb geluisterd. En trust me: Ik kan zo ongeveer iedere sweep wel spelen die je me ooit zult voorschotelen al douw je er stringskipping, tappen or whatever in. So fuck off, je kunt het ook normaal zeggen.'




oei er is er 1tje op zn p*kkie getrapt, maarjah succes met je sweeps gozert hehe.


Ter zake, Tis een goede oefening om te beginnen met arpeggios, tis een lange lange weg, maar alle moeite waard, succes!

gorgasm
25 december 2007, 11:14
Ik verwarde het nummer met een ander van ze. Lang geleden dat ik cob heb geluisterd. En trust me: Ik kan zo ongeveer iedere sweep wel spelen die je me ooit zult voorschotelen al douw je er stringskipping, tappen or whatever in. So fuck off, je kunt het ook normaal zeggen.
heb je video's van jezelf online ergens staan?
Ik ben benieuwd!

Daemon
25 december 2007, 17:30
Nope, ik heb geen zin om mee te doen aan de post jezelf op youtube hype. Audio opnames lukt me zoiezo niet ivm gebrek aan goede opname apparatuur. Video opnames zou ik eventueel wel kunnen doen met de digitale fotocamera. Als 't zo nodig moet dat ik een video spam van mezelf: post maar een tab/stuk van arpegio's die ik moet spelen, dan zal ik 'm wel filmen & posten.

gorgasm
25 december 2007, 20:40
iets van Jason Becker, perpetual burn mss?
Verder maakt t niet zoveel uit..

Speel een ii V I in F ofzoiets
En toon je stringskippings :)

Daemon
28 december 2007, 19:07
Ik zal zelf wel ff een stukje in elkaar zetten. 't zal echter in de loop van volgende week pas worden voor ik 'm kan posten aangezien ik nu geen tijd heb (kerstvakantie tenslotte :))

Undertaker-120306
1 januari 2008, 22:08
het is sweepen ja