PDA

View Full Version : xSophie



xSophie
22 oktober 2007, 22:05
Ik ben dus nieuw hier en ik heet dus xSophie, Beter bekend als Sophie... Ik ben 14 jaar oud en ik speel rond de kerst 1 jaar gitaar (echt liedjes en zo daarvoor was het maar gewoon wat proberen en wat doen) Ik heb nog nooit echt gitaarles gehad. Ik heb in de brugklas akkoorden leren spelen. Sinds de zomervakantie tabs( Ja toen pas, was er nooit echt in geinteresseert).

Groetjes Sophie :)

Mr.Fingers
22 oktober 2007, 22:21
Welkom Welkom!

en waar speel je op?

Cheetoria
22 oktober 2007, 23:02
jeej meer vrouwen!

werd een keer tijd, kunnen we eindelijk experts erbij vragen als wij als "kerels" niks meer van vrouwen weten. :hippie:

xSophie
23 oktober 2007, 12:08
Welkom Welkom!

en waar speel je op?


Phoenix Stratocaster, heel goedkoopding maar speelt helemaal geweldig,

iwamoto
23 oktober 2007, 13:33
jeej meer vrouwen!

werd een keer tijd, kunnen we eindelijk experts erbij vragen als wij als "kerels" niks meer van vrouwen weten. :hippie:
ach kerel, ik weet alles van vrouwen!
maare sophie, als je een echt goede gitaar in je handen hebt gehad merk je pas wat je nou hebt aan die phoenix ;)

xSophie
23 oktober 2007, 13:42
ach kerel, ik weet alles van vrouwen!
maare sophie, als je een echt goede gitaar in je handen hebt gehad merk je pas wat je nou hebt aan die phoenix ;)

Jep, als ik echt genoeg geld heb wil ik wel een andere, alleen ik weet nog niet welke :satisfie:

break_of_silence
23 oktober 2007, 19:05
Hier word voldoende advies gegeven.
Welkom!

Dark_Tranquillity
1 november 2007, 11:51
Hey Sophie! Welkom!

Gaaf dat je een phoenix strat hebt, ben ik ook op begonnen!

Iwa, Phoenix strats zijn helemaal geweldig. Ik zal je ff voor zijn, nee, Jackson USA is vast niet veel beter ;)