PDA

View Full Version : Jullie meningen over Epiphone LP Custom



stratlover
22 oktober 2007, 21:00
Ik heb 2 weken geleden een Epiphone Les Paul Custom gekocht, en ik vind 't een ontzettend leip ding!! Mooie heldere klank, lekkere hals, kortom.. GEWELDIG!! Is ook m'n "main guitar" geworden, maar wat zijn jullie meningen daarover?? Ben benieuwd! :gitarist:

Luke-wannabe
22 oktober 2007, 21:10
Ik vind jouw LP een toffe gitaar!

JohnLord
22 oktober 2007, 21:15
Ik heb er zelf ook een, en hoewel het wel een zware gitaar is, vind ik het toch een heerlijke gitaar om op te spelen. Korte mensuur, vette klank, precies mijn ding. Daarnaast ook nog eens fantastische looks, Epiphone werkt haar gitaren erg netjes af.

robert-gitarist
22 oktober 2007, 21:15
Ja geen idee.
Ik heb jou LP niet gezien, niet gehoord en niet bespeeld. Kan er moeilijk dus een mening over geven :D
Wel ben ik helemaal dol op Epiphone.
Ik heb zelf 3 Lp's,superstrat, SG,Sheraton en Flying V en vind het echt super fijne planken. Veel mensen zijn niet dol op de elementen maar ik vind ze niet slecht klinken! Ik ben echt dol op Epiphone. Ik heb zat andere merken (gehad) zoals Jackson, Ibanez en Fender maar ik speel eigelijk alleen maar op Epiphone LP's. Echt helemaal mijn ding :)

Luke-wannabe
22 oktober 2007, 21:18
Ja inderdaad Epiphone is gewoon een leuk merk! Lekkere gitaartjes voor een leuk prijsje met soms verrassingen op het gebied van kwaliteit. Heerlijk!

robby-C.rock
22 oktober 2007, 21:29
heb zelf ook 1, bijna 1 jaar, en ben harstikke tevreden ermee...

deze gaat niet meer weg :rockon:

patricia
22 oktober 2007, 21:34
het zijn ook best goede gitaren.

naast mijn gibson les paul studio komt er zeker een keertje een epiphone les paul custom erbij.

orreltak
22 oktober 2007, 21:48
een `stratlover` met een les paul als main guitar?

Arts
22 oktober 2007, 21:50
heb dezelfde gitaar, heb je hem ook zwart met gouden hardware??

Ben er zeeeeeeer tevreden over:D.. Btw ook mijn main gitaar :)

6-string
22 oktober 2007, 21:54
Ik heb er ook zo 1. Het enige waar ik last van had waren m'n potmeters (dan waren ze stuk, dan kraakten ze weer, dan zaten ze los...) maar die heb ik vervangen en door m'n oom heel de electronica wat laten vernieuwen en nu klinkt ie echt zalig! In het begin ook wat last van snel ontstemmen maar ik heb gewoon de stemknoppen wat vaster gedraaid en daarmee was het probleem ook opgelost.

Kortom alleen maar een paar kleine probleempjes. Ik vind het een heel leuke gitaar, speelt goed en klinkt goed. Goede benadering van de Gibson vind ik toch..

Ben

Borus van den Brand
22 oktober 2007, 21:57
Over het algemeen vind ik een epi lp custom een leuke gitaar, maar iedere gitaar is anders natuurlijk. Om te kunnen oordelen, moet je er toch echt op hebben gespeeld!

casper innosence
23 oktober 2007, 00:09
Ik heb ook een Epi LP Custom. Is 2 jr mn main gitaar geweest, toen vond ik t een hele fijne gitaar. Toen ik mn ESP viper kocht, heb ik bijna niet meer op die Epi gespeeld, deze was backup.

Nu heb ik mn Epi als backup vervangen door een LTD viper. Niet voor de klank, want ook die was bij de Epi dik in orde. Maar vooral voor de hals en de feel daarvan. En ik heb gewoon een zwak voor Vipers...

stratlover
24 oktober 2007, 00:05
Okee dan, Vipers zijn inderdaad ook leipe gitaren. M'n Epi C is lekker licht van gewicht, ook goude hardware. Alles is nog orgineel, ook een Koreaan, dus da's natuurlijk al helemaal chill!! Ik heb vanmiddag de slagplaat eraf gehaalt, heeft een wat toffere look :rockon:

stratlover
24 oktober 2007, 00:13
een `stratlover` met een les paul als main guitar?

Ja, ik weet 't, maar tegenwoordig ben ik meer van de Les Pauls :)

pannekoek
24 oktober 2007, 07:43
goed gitaartje waarmee je uiterst tevreden kan zijn :) maar geen gibson natuurlijk :P

stratlover
24 oktober 2007, 15:18
Nee, klopt ;). Maar ik ben hier ook DIK tevreden mee :D

stratlover
24 oktober 2007, 21:56
Wat ook wel leipe shit is: ik heb ook een LP Standard, geweldige gitaar doe m voor geen goud weg, maar die elementen piepen wel veel sneller, bij m'n LP Custom helemaal niet. Ik heb 'm nog nooit horen piepen!! :lp: