PDA

View Full Version : Nieuwe Gitaar



Aeroplane
22 oktober 2007, 18:01
Hallo,

Ik heb een nieuwe akoustische gitaar nodig. Op mijn oudere gitaar is de stemknop gebroken en is de klankkast aan het openkomen, dus is hij versleten.

Ik heb nu een nieuwe gitaar nodig, maar.. ik weet niet welke.

Mijn leerkracht had wat merken opgesomt die goed waren en opeens dacht hij aan een 2dehands ARIA van 1970.

Nu , ik heb zelf een elektrische van Aria en die is niet echt zo denderend.
Dat zei ik ook tegen mijn leerkracht, maar hij zegt echt wel dat het een gitaar was voor mijn grootte van handen enzo..

Nu heeft daar iemand een fototje van? Ik vind op google niet veel en is dit wel een goede gitaar? Ik wil mijn leerkracht wel geloven, maar als je een gitaar koopt, moet hij wel goed zijn natuurlijk!

Dus, can anybod help me ? :hippie:

*AcousticGuitarMan*
22 oktober 2007, 18:06
Hoe kun je nou weten of hij goed is als je het type niet weet. Er zijn er zoveel.

Aeroplane
22 oktober 2007, 18:25
Hoe kun je nou weten of hij goed is als je het type niet weet. Er zijn er zoveel.

Omdat de hals een beetje dikker is als normaal & en ik nogal een grote greep heb , daarom :)

Maar , iemand een foto , of meer uitleg ? :)

Timotio
22 oktober 2007, 18:38
Waarom per se een aria uit 1970?

ik zou gewoon kijken wat je budget is, veel uitproberen en zoeken naar de gitaar die het beste bij je past qua klank en bespeelbaarheid.

Joshiii-Kun
22 oktober 2007, 18:51
[Linkie] (http://www.xs4all.nl/~amphora/whatever/Gitaren/mijngita/mijngitr/aria.htm)
Ik denk dat dit de gitaar is die jouw leraar bedoelt.

Maar ik zou niet echt op één gitaar af gaan. Ik zou een paar goede merken aanhouden, en gewoon eens een gitaarwinkel binnenlopen en alle gitaren uitproberen :)

Aeroplane
22 oktober 2007, 18:58
Waarom per se een aria uit 1970?

ik zou gewoon kijken wat je budget is, veel uitproberen en zoeken naar de gitaar die het beste bij je past qua klank en bespeelbaarheid.

Waarom?

Mijn leerkracht is zoals alle leerkrachten zo superprofessioneel zo in gitaarsector en weet er alles van waarschijnliijk. Hij heeft deze Aria is uitgeprobeert & ook een Alhambra en de Aria was beter van geluid enzo..

maar hij ziet er mooi uit & dan denk ik toch dat ik hem ga nemen ^^

maar kweet nog niet, toch al in ieder geval bedankt!

*AcousticGuitarMan*
23 oktober 2007, 10:33
Omdat de hals een beetje dikker is als normaal & en ik nogal een grote greep heb , daarom :)

Maar , iemand een foto , of meer uitleg ? :)



Sorry. :)