PDA

View Full Version : METALZANGER(es) gezocht Zwolle



Metal elfje
22 oktober 2007, 14:50
hallo

Wij zijn een metalband vanuit zwolle, alleen is zojuist onze zangeres gestopt dus nu zijn we zoekende naar een goeie zanger of zangeres.

Wij bestaan momenteel uit een painiste/keyboardiste, gitarist, basiste en een drummer. We zitten in de leeftijd 15-17 en zoeken dan ook iemand in de leeftijdscategorie 15-20.

We schrijven eigen nummers en zijn hier best serieus mee bezig. Ons doel is om het podium te bereiken. De muziekstijl die we maken is en beetje in de stijl van metallica, children of bodom etc. (maar dat is de muziek dus je hoeft niet perse zo'n stem te hebben) Als jij denkt dat deze band bij je past of als je nog vragen hebt , twijfel dan niet om die te stellen.

Groeten
Metal elfje

Mark_Deadindecadence
9 maart 2008, 22:46
hey,

ik speel zelf ook in een bandje Dead in Decadence, ook bodom achtig enzo,... zat wel te denken om een keer alleen te gaan screamen/grunten, op wat voor niveau zijn julllie bezig? al optredens gepland enz?

greetz Mark

bass blom
10 maart 2008, 12:47
staat al tijden een spannend meisje op marktplaats..

http://link.marktplaats.nl/151697201

Klassiek/metal/alle stijlen zangeres op zoek naar bezigheid

Ik ben een 17 jarige mezzosopraan met jaren klassiek zangervaring en een aardige ervaring in het optreden in een klassiek kader. Ook ben ik in staat tot het zingen van andere stijlen. Ik begin hoogstwaarschijnlijk volgend jaar met het conservatorium.

Mijn persoonlijke voorkeur in muziek ligt in de richting van de genres metal/industrial/alternative/celtic/klassiek maar ik sta open voor vanalles. Ik ben in staat tot het schrijven van mijn eigen teksten.

Ik ben op zoek naar een bezigheid op muzikaal gebied (omgeving Zwolle) en ben zeker bereid hier gemotiveerd mee bezig te zijn. Interesse? Mail me!