PDA

View Full Version : Voorafgaand aan de WES band, een stukje verderop...



Mitch
22 oktober 2007, 13:38
...speelt Cantrip zoals het er naar uitziet haar laatste nummers. De koek is op, de rek is eruit, hoe noem je zoiets. Afijn, het is nog niet volledig definitief maar het ziet er niet naar uit dat we doorgaan. :(

Maar om precies te zijn: wij spelen in een live radioprogramma in Vlaardingen, dat wordt opgenomen vanuit De Salon www.salon.nl Da's een klein stukje verder op de Oosthavenkade. Meeluisteren online kan trouwens ook: via www.rockatthedock.nl of www.omroepvlaardingen.nl
Er worden drie nummers van Cantrip gespeeld en drie solo nummers van Daisy, waar we er twee van begeleiden.
Eén en ander speelt zich af tussen 20 en 22 uur !

Het toeval wil dat om 22 uur Kim Wilson met de WES bluesband speelt op de Kon. Wilhelminakade in café The pittstop. Aansluitend programma dus voor een divers avondje Gitaarnet-bands !

Kim Wilson
22 oktober 2007, 13:44
Cool, Cantrip in het voorprogramma van de WESBB. :D

Jammer man, dat jullie ermee stoppen. Altijd kut, dat soort dingen.

Misschien, als we nog tijd tussendoor hebben, kom ik nog snel effe kijken. En anders wens ik jullie veel succes!

Tristan
22 oktober 2007, 14:34
Zonde man, het was wel een leuke band en jullie stonden nog een beetje aan het begin had ik het idee, jammer dat jullie er nu al mee stoppen...
Ik kan niet komen kijken, ik had namelijk al beloofd diezelfde dag naar Bunkerrock te gaan in IJmuiden, Suus, onze zangeres, organiseert het en Henning, onze drummer, speelt daar met een ander bandje, het wordt wel gezellig denk ik... :)
Kim Wilson veel plezier gewenst en Mitch, ik weet niet wat ik je moet wensen man, ik hoop dat je er toch nog een beetje plezier aan kan beleven zo'n laatste optreden, meestal lukt dat op de een of andere rare manier toch wel... :D

Dude
22 oktober 2007, 16:24
het eetcafe waar hans speelt zit niet niet in het stapgedeelte aan de haven maar in het industrie terrein bij de westwijk naast de esso en bp benzinepomp hoor.... in de salon komen lekkere wijven, in de pitstop behaarde duitse truckers onderweg naar de haven van hoek van holland.

Kim Wilson
22 oktober 2007, 16:28
het eetcafe waar hans speelt zit niet niet in het stapgedeelte aan de haven maar in het industrie terrein bij de westwijk naast de esso en bp benzinepomp hoor.... in de salon komen lekkere wijven, in de pitstop behaarde duitse truckers onderweg naar de haven van hoek van holland.
Het ligt nog geen kilometer bij elkaar vandaan, dus dat hoeft geen probleem te zijn. :)

Mitch
22 oktober 2007, 16:34
Geen valse informatie geven hè Dude ;)
De Pittstop zit aan de Kon. WIlhelminahaven, om de hoek van de Oosthavenkade. Gerenoveerd pand met kroeg en restaurants (wok chinees, Spanjaard en Griek).
Maar inderdaad, De Salon komen normaal gesproken lekkerdere wijven :D

@Tristan: we stonden bepaald niet aan het begin hoor, de band heeft net geen 10 jaar volgemaakt. De band had wel de nodige bezettingswisselingen gehad in de loop van de tijd, maar de positie van drumer heeft gewoon te lang geduurd. Daardoor zat er een te lange tijd te weinig progressie in en is de fut er een beetje uit. Daisy heeft het ook druk met d'r solo project, Agnes en ik spelen veel met ELectric Co waar ze ok veel voor regelt (website, optredens etc.) en ik zit ook nog in een andere coverband met Frits, drummer van de gelgenheidsband op het festival, dus sja... afijn, we moeten het even allemaal aanzien, misschien dat we over een paar maanden er ineens heel anders tegenaan kijken.

Dude
22 oktober 2007, 16:40
Geen valse informatie geven hè Dude ;)
De Pittstop zit aan de Kon. WIlhelminahaven, om de hoek van de Oosthavenkade. Gerenoveerd pand met kroeg en restaurants (wok chinees, Spanjaard en Griek).
Maar inderdaad, De Salon komen normaal gesproken lekkerdere wijven :D
.

oh joh haha excuses, ik dacht echt dat het dat truckerscafe was bij afrit vld west waar ook de bram ladage zit enzo. Vond het al sneu voor hans dat die daar zou moeten spelen haha.

Succes iig !

Helter Skelter
22 oktober 2007, 16:44
Salon lekkere wijven? De keren dat ik er heb gestaan heb ik nooit een lekker wijf gezien en sterker nog: ik heb zelfs nooit publiek gezien!

wel een mooi podium, dat wel...

Tristan
22 oktober 2007, 17:08
Geen valse informatie geven hè Dude ;)
De Pittstop zit aan de Kon. WIlhelminahaven, om de hoek van de Oosthavenkade. Gerenoveerd pand met kroeg en restaurants (wok chinees, Spanjaard en Griek).
Maar inderdaad, De Salon komen normaal gesproken lekkerdere wijven :D

@Tristan: we stonden bepaald niet aan het begin hoor, de band heeft net geen 10 jaar volgemaakt. De band had wel de nodige bezettingswisselingen gehad in de loop van de tijd, maar de positie van drummer heeft gewoon te lang geduurd. Daardoor zat er een te lange tijd te weinig progressie in en is de fut er een beetje uit. Daisy heeft het ook druk met d'r solo project, Agnes en ik spelen veel met ELectric Co waar ze ok veel voor regelt (website, optredens etc.) en ik zit ook nog in een andere coverband met Frits, drummer van de gelgenheidsband op het festival, dus sja... afijn, we moeten het even allemaal aanzien, misschien dat we over een paar maanden er ineens heel anders tegenaan kijken.

Ik bedoelde eigenlijk meer in de nieuwe bezetting, dat stond toch wel een beetje aan het begin dacht ik...
Ik dacht dat jullie inmiddels ook een nieuwe drummer hadden?
Gaat een deel van jullie nu verder met het Daisy soloproject?

Helter Skelter
22 oktober 2007, 17:11
er gaan wel opvallend veel bandjes ter ziele de laatste tijd...

tijd van het jaar?

wel balen Mitch, nu zit je nog maar in 8 bandjes :cooler:

Mitch
22 oktober 2007, 17:53
Salon lekkere wijven? De keren dat ik er heb gestaan heb ik nooit een lekker wijf gezien en sterker nog: ik heb zelfs nooit publiek gezien!

wel een mooi podium, dat wel...

Ja, publiek meot je echt meenemen inderdaad, er is weinig 'vast' publiek. We hebben er al een aantal keer gestaan dat echt bomvol was en dan is het wel er-rug gaaf hoor !

Anyway, ik zal me inderdaad niet vervelen, maar zonder eigen werk-band zal toch wel even wennen zijn :(

Mitch
25 oktober 2007, 23:40
Gig is cancelled !!!
De burgemeester heeft in zijn onmetelijke wijsheid besloten De Salon dicht te gooien dit weekend n.a.v. een steekpartij een tijd terug. Volkomen uit de lucht gegrepen, het slaat echt drie keer op poep, maar goed: de politiek ligt dus dwars. Er zijn wel vaker ongeregeldheden geweest in VLaardingen centrum en nu moeten ze ineens (anderhalve maand na dato !) de tent dichtgooien voor iets dat buiten op straat gebeurde....uh-huh.

Hans, als ik niet te depressief ben kom ik nog wel kijken bij jullie. :dontgeti:

Tristan
26 oktober 2007, 01:18
Sjee, ruk zeg, dus geen "laatste optreden"?

Kim Wilson
26 oktober 2007, 07:45
Gig is cancelled !!!
De burgemeester heeft in zijn onmetelijke wijsheid besloten De Salon dicht te gooien dit weekend n.a.v. een steekpartij een tijd terug. Volkomen uit de lucht gegrepen, het slaat echt drie keer op poep, maar goed: de politiek ligt dus dwars. Er zijn wel vaker ongeregeldheden geweest in VLaardingen centrum en nu moeten ze ineens (anderhalve maand na dato !) de tent dichtgooien voor iets dat buiten op straat gebeurde....uh-huh.

Hans, als ik niet te depressief ben kom ik nog wel kijken bij jullie. :dontgeti:
Jezus, wat een onzin zeg... En enorm kut voor jullie natuurlijk.

Kom dan toch maar naar de Pittstop, dan kunnen we er nog een pilsje op drinken. Lijkt me beter dan thuiszitten, en ik zou het toch wel erg leuk vinden als je wel komt.

Als ze de Pittstop maar niet dicht gooien...

hendrix_appendix
26 oktober 2007, 09:59
Echt een goede beslissing, zouden ze ook moeten doen met de scholen waar de steekpartijen van de laatste tijd plaatsvonden...Is dit nu het pobleem bij de wortel aanpakken?

Erg sneu van de burgermeester en sneu voor jullie! Sterkte!

Mitch
26 oktober 2007, 18:44
Thanks guys. Kim, ik kom zeker nog wel even langs. Mijn stiefdochter werkt in het Griekse restaurant ernaast en die moet ik sowieso ophalen 's avonds (meestal rond 23u30) dus zeker de eerste set zal ik er zijn ;)
Meteen even lobby'en voor Join the Grid, mijn andere coverbandje !

rickert
26 oktober 2007, 22:24
Balen Mitch, ze moeten jullie wel hebbenzeg!

Dude
27 oktober 2007, 16:22
succes vanavond hans, ik ben dr helaas niet bij !