PDA

View Full Version : Wat mag een 50 Watt Buizenversterker kosten ?



Pootao
22 oktober 2007, 13:01
Graag advies.

Wat mag een buizenversterker met 3 x 12 AX versterker buizen en 2 x EL34 output buizen kosten. Geheel zit in goede kast en heeft 2 x 12 inch Celestion
G12T-75 speakers.

Dank voor informatie

ColourofFire
22 oktober 2007, 13:13
Dat ligt er volledig aan wat voor versterker het is...daar is zo niets over te zeggen.

Pootao
22 oktober 2007, 13:27
Heb weinig meer info als dat ik zeker ben dat ze handgemaakt zijn in China. Ik ben in de fabriek geweest maar ik ben geen techneut. Alles ziet er schoon en netjes uit maar als er op een buis staat "made in China" wordt ik toch voorzichtig, hoewel ik al 15 jaar in Azië woon en werk...........

Mitch
22 oktober 2007, 13:30
Dan zou ik zeggen: twee pakken rijst. :chicken:



Sorry, de paar specificaties die je opnoemt zeggen weinig tot niets over een redelijke vraagprijs, laat staan aan de andere kant van de wereld.

guhlenn
22 oktober 2007, 13:35
kijk wat de fame amp kost van Thomann, dikke kans dat dat die amp is. weet je gelijk wat ze (plus alle tussenhandel) opbrengen hier.

Pootao
22 oktober 2007, 13:36
Zal ze een bod doen ..........

Pootao
22 oktober 2007, 13:46
Hallo Guhlenn

Kon de versterker daar niet vinden. Bedankt voor je tip !

Pootao

Erikt
22 oktober 2007, 18:38
ligt het nou aan mij of snap ik echt je hele vraagstelling niet?


je zoekt een versterker met die specifieke buizen en 50watt + die speaker.. en hij moet uit een ver land komen?

Lexvandoef
22 oktober 2007, 19:27
ligt het nou aan mij of snap ik echt je hele vraagstelling niet?


je zoekt een versterker met die specifieke buizen en 50watt + die speaker.. en hij moet uit een ver land komen?

volgens mij woont hij daar en ziet hij deze versterker daar te koop staan en wil hij weten wat hij ongeveer moet bieden.

Maar gezien wij geen info hebben over type of slechts merk ist een beetje heel erg gissen.

Pootao
23 oktober 2007, 04:52
ligt het nou aan mij of snap ik echt je hele vraagstelling niet?


je zoekt een versterker met die specifieke buizen en 50watt + die speaker.. en hij moet uit een ver land komen?

Ik woon als een tijd je in China dus dit is dichter bij als Dirk Witte maar hoewel goede producten is afterservice nog wel eens een probleem

tempo3
23 oktober 2007, 07:10
Lijkt meer op iemand die van plan is om zelf versterkers te exporteren uit China en wil weten wat ze hier mogen kosten. ....Spam....?

Pootao
23 oktober 2007, 07:38
Lijkt meer op iemand die van plan is om zelf versterkers te exporteren uit China en wil weten wat ze hier mogen kosten. ....Spam....?

Er schijnt een verbod te liggen op wonen in Azië en daar gitaar te spelen en koop advies te vragen. Ik wil privé een versterker kopen om te gebruiken en wordt al weer beschuldigt van spam ............ Hoe paranoia kan een mens zijn ?
Wilde gewoon een goede versterker en advies.

tempo3
23 oktober 2007, 07:45
Vertel dan duidelijk wat je wilt. No offence meant. Je vertelt dat je bij de fabriek bent geweest. Laat dan foto's zien. je houd het zelf zo vaag. En er is absoluut niets mis met wonen in Azie. :)

Pootao
23 oktober 2007, 08:37
Ik zoek advies omdat niet alles wat hier gemaakt wordt 100% goed is. Ik heb geen foto's anders had ik die graag gestuurd. In de fabriek was het niet toegestaan om te fotograferen. Ik bouw beroepshalve gitaren maar maak daarvoor hier absoluut geen reclame je zult nergens hier of op de verkoop site info over of aanbiedingen van mijn gitaren vinden omdat ik geen behoefte heb aan verkoop hier en ook omdat het ook niet mag. Dit is een forum voor gebruikers en ik wil gewoon een versterker die ik 100% kan vertrouwen omdat ik thuis ook voor mijn lol speel.

Hoop dat het duidelijk is en misschien moet ik gewoon een Vox buizenbak kopen maar die worden hier ook gemaakt en ik verdom het om meer te betalen voor een naam.

tempo3
23 oktober 2007, 08:46
Met de prijzen die je ervoor zal betalen lokaal (China) tussen de 250US$ tot 1000US$ of nog meer.

ColourofFire
23 oktober 2007, 09:19
Bij bijvoorbeeld een vox betaal je niet alleen voor de naam, je betaald ook voor het ontwerp, de kwaliteitscontrole etc. Het feit dat ze allebei uit china komen zegt echt helemaal niets over de uiteindelijke versterker.

Nielsje
23 oktober 2007, 09:21
Heb je misschien die versterker niet ergens lokaal in een winkel zien staan, zodat je wel een foto mag maken? Mensen hier kunnen je best helpen, maar alleen de info dat er een paar buizen inzitten en dat ie 50 watt moet leveren is echt te weinig info.

Als ik de vraag stel: "Ik wil een auto kopen, hij heeft 4 wielen en een stuur, wat mag ie kosten?" Dan zou je precies dezelfde reactie geven..

Pootao
23 oktober 2007, 09:42
Mag ik hier een link naar de website van de fabrikant plaatsen; dan is duidelijk waar het over gaat en ze hebben een Engelse site. Weet alleen niet of plaatsing van site toegestaan is.

tempo3
23 oktober 2007, 10:03
Als ik de vraag stel: "Ik wil een auto kopen, hij heeft 4 wielen en een stuur, wat mag ie kosten?" Dan zou je precies dezelfde reactie geven..Niets....Want de RWD keurt hem af.... geen verlichting:seriousf:

caliban
23 oktober 2007, 10:15
Mag ik hier een link naar de website van de fabrikant plaatsen; dan is duidelijk waar het over gaat en ze hebben een Engelse site. Weet alleen niet of plaatsing van site toegestaan is.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar een probleem mee heeft. Je bent precies nogal bang voor dingen te zeggen en te plaatsen. Dringend tijd om eens terug te komen naar het vertrouwde westen ofzo, het enige wat je hier kan krijgen om iets verkeerd te posten, is een pm van de moderator. Ik wil echt niet weten wat dat in China is. Een drill over de grootsheid van china en china alleen :(:(

Pootao
23 oktober 2007, 10:23
Nou daar gaan we dan en vergeef de Chinezen dat ze weer wat taalfouten hebben in hun website ...............

http://www.chinaec.com/CorpSvc/Temp/T12/Product.aspx?idCorp=1000001056&idInfo=10067902

caliban
23 oktober 2007, 13:13
Vanonder op de pagina staat er telkens een heleboel over marshall amplification full rights reserved enzoverder. Waarop komt dat neer.

Pootao
23 oktober 2007, 13:26
Vanonder op de pagina staat er telkens een heleboel over marshall amplification full rights reserved enzoverder. Waarop komt dat neer.

Hallo

Zal morgen aan het bedrijf vragen waar die wel heel kleine letters op slaan. Ze maken in ieder geval geen merken na maar morgen weet ik meer.

Lexvandoef
23 oktober 2007, 14:37
Het lijkt mij een beetje een cheape kopie. Boston wordt hier ook wel verkocht (veel beginnersgitaren en accesoires), en zijn niet echt geweldig van kwaliteit vind ik.

Als ik de keus zou hebben, zou ik zeker voor een Vox gaan, ondanks dattie ook in China gemaakt zijn, betaal je echt niet alleen voor de naam.

Reigor
23 oktober 2007, 14:54
Boston/Adonis staan niet erg hoog aangeschreven hier. Alhoewel ik wel vind dat die versterker er op de site wel netjes uitziet.

Pootao
23 oktober 2007, 16:00
OK ik denk dat ik wat verder ga zoeken naar iets betrouwbaarder want het is niet iets waar ik echt om zit te springen. Zal eens kijken wat een Vox kost hier maar ook daar het je met een lokaal product te maken.

Dank voor info

Yannicks
23 oktober 2007, 16:04
Boston/Adonis staan niet erg hoog aangeschreven hier. Alhoewel ik wel vind dat die versterker er op de site wel netjes uitziet.

Wat mooi is om te zien is zelden mooi om aan te raken. ;) .

Harry
23 oktober 2007, 16:40
............. en vergeef de Chinezen dat ze weer wat taalfouten hebben in

als dat het minste is wat we ze zouden moeten vergeven.....

Pootao
23 oktober 2007, 17:10
Moeten we ze nog meer vergeven ?

Harry
23 oktober 2007, 17:35
sommige dingen zijn onvergeeflijk.