PDA

View Full Version : zanger zoeken ? zangversterking ? etc...



davidof
21 oktober 2007, 02:41
Hey, ik weet ni goed bij welk forum ik het moest posten maar ik doe het hier maar ... :$

dus ik (& men band) zitten met het probleem: we zijn met 2gitaristen, een drummer (12j dus nog redelijk onervaren) . een bassist kan voorlopig nog wachten. dus hebben we nog een zanger nodig, we zoeken er al laaang achter maar vinden er dus geen. Want de meeste zangers weten niet dat ze zelf kunnen zingen... en doen ook niet de moeite van een zangversterker te kopen. Ik dacht ook; mss kan ik zelf proberen zingen ? (ik ben ryhthm gitarist) maar ik weet niet of ik KAN zingen. maar om het te kunnen weten heb ik toch een zangversterker nodig. wat pakken geld kost ? en ik heb al genoeg onkosten aan men gitaar gear... hoe doen de meeste bands het ? wie zorgt voor de versterking van zang, recording materiaal .. het enigste dat we staan hebben is een simpele versterker & boxen van 50watt ong. we hebben geprobeerd een mic. erop aan te sluiten maar lukt dus niet.

mss heb ik het wat ingewikkeld uitgelegd :$ achja.., alle hulp is welkom !

groeten

Arts
21 oktober 2007, 12:18
iemand in je band aannemen met een rijke papa;)

davidof
21 oktober 2007, 14:46
iemand in je band aannemen met een rijke papa;)

néé ^^ die hebben meestal een dikke nek :/ (zoals onze vorige drummer & bassist)

bloemkooltje
2 december 2007, 21:59
Hey, ik weet ni goed bij welk forum ik het moest posten maar ik doe het hier maar ... :$

dus ik (& men band) zitten met het probleem: we zijn met 2gitaristen, een drummer (12j dus nog redelijk onervaren) . een bassist kan voorlopig nog wachten. dus hebben we nog een zanger nodig, we zoeken er al laaang achter maar vinden er dus geen. Want de meeste zangers weten niet dat ze zelf kunnen zingen... en doen ook niet de moeite van een zangversterker te kopen. Ik dacht ook; mss kan ik zelf proberen zingen ? (ik ben ryhthm gitarist) maar ik weet niet of ik KAN zingen. maar om het te kunnen weten heb ik toch een zangversterker nodig. wat pakken geld kost ? en ik heb al genoeg onkosten aan men gitaar gear... hoe doen de meeste bands het ? wie zorgt voor de versterking van zang, recording materiaal .. het enigste dat we staan hebben is een simpele versterker & boxen van 50watt ong. we hebben geprobeerd een mic. erop aan te sluiten maar lukt dus niet.

mss heb ik het wat ingewikkeld uitgelegd :$ achja.., alle hulp is welkom !

groeten

wij (A360 ==> www.a360rocks.co.nr) zitten ook met dergelijk probleem, zangeres hebben we, maar zangversterking niet dus is het nogal moeilijk, alhoewel we nu een repetitiekot hebben met zangversterking... maar toch zouden we graag zangversterking in bezit hebben, dan kunnen we repeteren waar en wanneer we willen (btw waar repeteren jullie? oldschool==garage een van de leden?) kzou dus ook wel tof vinden moester op deze vraag geantwoord worden...

And remember: ROCK ON :blast:

Tankman
3 december 2007, 00:12
Sparen voor je eigen shit. Onze drummer had dat gelukkig al gedaan. We hebben alle versterkers en andere benodigheden gewoon lekker bij hem thuis, waar we dus ook oefenen.