PDA

View Full Version : Hallo allemaal



Piet3232
20 oktober 2007, 19:39
ff voorstellen

Ben Piet, 41 jaartjes en kom uit Brielle. Heb net mijn eerste gitaar gekocht en dan nu de pogingen om fatsoenlijk geluid eruit te krijgen. Dus oefenen geblazen. Als er mensen zijn die goede ervaringen met b.v. onlinecursussen hebben dan mogen ze die altijd vertellen aan me. Ben namelijk moeilijk in de gelegenheid om op vaste tijden les te volgen. Spulletjes die ik aangeschaft heb zijn een Epiphone Les Paul Standard in de kleur transparant amber, een Fender G-dec en een Hughes & Kettner Edition Bleu 30. Iedereen veel speelplezier gewenst en ik ga nog oefenen. :noob:
:B :strat:

Mr.Fingers
20 oktober 2007, 19:41
ff voorstellen

Ben Piet, 41 jaartjes en kom uit Brielle. Heb net mijn eerste gitaar gekocht en dan nu de pogingen om fatsoenlijk geluid eruit te krijgen. Dus oefenen geblazen. Als er mensen zijn die goede ervaringen met b.v. onlinecursussen hebben dan mogen ze die altijd vertellen aan me. Ben namelijk moeilijk in de gelegenheid om op vaste tijden les te volgen. Spulletjes die ik aangeschaft heb zijn een Epiphone Les Paul Standard in de kleur transparant amber, een Fender G-dec en een Hughes & Kettner Edition Bleu 15. Iedereen veel speelplezier gewenst en ik ga nog oefenen. :noob:

Qua "eerste materiaal" kan dit serieus tellen

Welkom!