PDA

View Full Version : "Inlay" stickers



Mr.Fingers
20 oktober 2007, 18:55
Dag Helden van de gitaarbouw,

Ik zit met een klein probleem (alhoewel).

Ik heb hier een Epi 335 met Dot inlays (standaard dus), maar ik zou daar graag "gibson-achtige" trapezoid of rechthoekige inlays in de plaats voor hebben. Het probleem is echter dat ik niet in m'n fretboard wil beitelen & frezen, en dat ALS (als, want waarschijnlijk niet) die inlays beu ben, ik het kan verwijderen, zonder dan met 9 à 10 van die gapende gaten te zitten... Bestaat er zoiets als inlay-stickers, liefst in paarlemoerachtige tint. (ik dacht aan 3M ofzo, maar ik vind echt NIETS op ebay-google)

Zoja:
Waar kan ik dat krijgen?
Wat gaat dit me zowat kosten?

Alvast bedankt!

Mr.Fingers

oaf
20 oktober 2007, 19:05
niet doen,.. als e bestaan is het echt niet mooi,.. heb zelf zo'n gitaar en heb ze toen zelf gemaakt (stickers) zag er niet uit...

pasqual
21 oktober 2007, 13:04
het zal ook wel niet blijven plakken op je fretboard aangezien dit nogal vettig hout is en anders wel wordt door het spelen.

groeten Pasqual.

fred dons
21 oktober 2007, 13:17
er bestond ooit zoiets,fretware heette dat, echt parelmoer maar superdun wat je dus op je toets plakte (het was zelfklevend en zo dik als plakband)
helaas zijn die inmiddels failliet
op ebay is er ook iemand die vinyl stickers aanbied in parelmoer kleur om als "inleg" te dienen