PDA

View Full Version : Wie wil er met mij een nieuw project opstarten ???



Guinness
28 januari 2003, 12:51
Hallo,

Ik heb een hekel aan ongemotiveerd gedrag en zit nu in een band waar de repetities vaker niet doorgaan als wel, omdat oma jarig is of de parkiet naar de dokter moet. Weet ik het. En dat is jammer omdat de kennis en de kunde aanwezig is (was) om het ver te schoppen.

Maar het is voor mij tijd om hier een punt achter te zetten en door te gaan met mensen die echt kunnen en het vooral willen.

Zelf zijn mijn invloeden en daaruit ook de ideeen die ik muzikaal heb:

-Danzig, Guns 'n Roses, Z Wylde, Led Zep, Deep Purple, Iron Maiden, Muse.

Ik kan absoluut geen vrolijke liedjes schrijven dus de muziek die ik voor ogen heb is vooral erg deprimerend en agressief, en leunt tegen de metal aan maar moet ook vooral ranzig rocken. Het zoeken in de nummers naar een combinatie van hard/zacht, Melodie/geen melodie, acoustisch/Overdrive,enz. is iets wat mij erg aanspreekt.
Doel is om echte nummers te schrijven waar geen plaats is voor irritante egotripperij of kijk-eens-wat-ik-kan-metal.

Goeie muziek is simpel.

Standplaats Limburg

Oefenruimte is geen probleem, alles is aanwezig. Dus als andere muzikanten zich hier tot aangesproken voelen, reageer.

Kunnen we ideeen uitwisslen en er voor gaan. Zelf heb redelijk veel ervaring met optredens en studio's maar dat is geen pré natuurlijk. Wel de wil en het enthousiasme.

Bas
28 januari 2003, 13:51
Damn, precies mn ding. Waarom woon je nou in Limburg??!

aadplagiaat
28 januari 2003, 18:07
Op 2003-01-28 13:51, schreef Bas:
Damn, precies mn ding. Waarom woon je nou in Limburg??!


precies :sad:

Bas
28 januari 2003, 19:54
Aad! Goed dat ik je hier tref.. ben je email adres kwijt! Ben inmiddels bezig met een eigen projectje: http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=10767&forum=7&0

Als je interesse hebt hoor ik het graag natuurlijk..

aadplagiaat
28 januari 2003, 20:56
Op 2003-01-28 19:54, schreef Bas:
Aad! Goed dat ik je hier tref.. ben je email adres kwijt! Ben inmiddels bezig met een eigen projectje: http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=10767&forum=7&0

Als je interesse hebt hoor ik het graag natuurlijk..

Zie het briefje bij mijn post(s) of bij deze:
aad.sieraad@chello.nl

:grin:

Bas
28 januari 2003, 20:59
Ja op dat geniale idee was ik dus net gekomen toen ik je post zag :grin: Heb je net gemailed.

aadplagiaat
28 januari 2003, 21:26
'k Heb jou al terug gemailed. :smile:

Bas
28 januari 2003, 21:34
Zag het, heb alweer replied.

Trouwens, sorry Guiness dat we jou oproep topic verneuken :wink:

Guinness
28 januari 2003, 21:36
Ach, zo sta ik wel steeds bovenaan.

aadplagiaat
28 januari 2003, 22:12
even helpen? :razz:

Guinness
29 januari 2003, 22:24
Dit is mijn feestje, hoor!

maarten
4 februari 2003, 13:00
hey guinnes, ik heb gereageerd op je email.
ik hoor van je he!

groeten maarten

sammick
13 februari 2003, 18:33
eej ik ben ff je naam kwijt...maurice ? ben het echt helemaal kwijt, maar volgens mij heb je eens een keer gebeld en zou je die week langkomen

l ik het goed heb ben je 26
hebt me nog door de foon je eigen nummers laten horen.

Ik geloof dat je in schinveld woonde, eigen repetitieruimte bij je thuis. Ga alleen zelf dit weekend weer naar roermond verhuizen Heb geen auto so this sucks bad time

Die muzieksmaak i gewoon dezelfde as mijne en waar je het over hebt, dat schrijven alleen maar tot deprimerende nummers leid.
in elk geval:
rage, radiohead, muse, geenkorn (kut kut), metallica, stone teple pilots, pearl jam.

We repeteren meestal op zaterdagavond, maar werd helemaal frustie van al dat afzeggen. Heb toen dus nog maar wat erbij gezocht.
't Fijne is dat die dus wel flink gemotiveerd zijn en de stage op willen.
Begin maart spelen we in de anno in geleen hehe
dat zal wel wat worden

mar goed, waar het om draait, de band waar ht allemaal mee begonnen is, is de laatste tijd ook weer een stuk actiever, hadden laatst rond de tijd dt jij ook zou komen, ook nog een ander gevraagd maar achteraf was dat toch niet helemaal wat we zochten.
blijkbaar vond ie ut zelf ook nis, want hijs nie meer gekomen.

maar goed, je bent dus nog steed van harte welkom om een keer op zatrdagavond met ons mee te komen freestylen.
de repetitieruimte is er in de tusentijd wel al een tuk op vooruitgegaan
ik ben je nummer kwijtgeraakt mar mocht je nog nteresse hebben, mijn nummer is: 0652644588

anders nog heel veel succes met je muzike aspiraties

mzzl erwin

sammick
14 februari 2003, 17:24
Op 2003-02-13 18:33, schreef sammick:
eej ik ben ff je naam kwijt...wouter? ben het echt helemaal kwijt, maar volgens mij heb je eens een keer gebeld en zou je die week langkomen

l ik het goed heb ben je 26
hebt me nog door de foon je eigen nummers laten horen.

Ik geloof dat je in schinveld woonde, eigen repetitieruimte bij je thuis. Ga alleen zelf dit weekend weer naar roermond verhuizen Heb geen auto so this sucks bad time

Die muzieksmaak i gewoon dezelfde as mijne en waar je het over hebt, dat schrijven alleen maar tot deprimerende nummers leid.
in elk geval:
rage, radiohead, muse, geenkorn (kut kut), metallica, stone teple pilots, pearl jam.

We repeteren meestal op zaterdagavond, maar werd helemaal frustie van al dat afzeggen. Heb toen dus nog maar wat erbij gezocht.
't Fijne is dat die dus wel flink gemotiveerd zijn en de stage op willen.
Begin maart spelen we in de anno in geleen hehe
dat zal wel wat worden

mar goed, waar het om draait, de band waar ht allemaal mee begonnen is, is de laatste tijd ook weer een stuk actiever, hadden laatst rond de tijd dt jij ook zou komen, ook nog een ander gevraagd maar achteraf was dat toch niet helemaal wat we zochten.
blijkbaar vond ie ut zelf ook nis, want hijs nie meer gekomen.

maar goed, je bent dus nog steed van harte welkom om een keer op zatrdagavond met ons mee te komen freestylen.
de repetitieruimte is er in de tusentijd wel al een tuk op vooruitgegaan
ik ben je nummer kwijtgeraakt mar mocht je nog nteresse hebben, mijn nummer is: 0652644588

anders nog heel veel succes met je muzike aspiraties

mzzl erwin

Guinness
15 februari 2003, 22:35
Heb je het tegen mij?

sjervee
27 maart 2003, 17:31
Op 2003-01-28 12:51, schreef Guinness:
Hallo,

Ik heb een hekel aan ongemotiveerd gedrag en zit nu in een band waar de repetities vaker niet doorgaan als wel, omdat oma jarig is of de parkiet naar de dokter moet. Weet ik het. En dat is jammer omdat de kennis en de kunde aanwezig is (was) om het ver te schoppen.

Maar het is voor mij tijd om hier een punt achter te zetten en door te gaan met mensen die echt kunnen en het vooral willen.

Zelf zijn mijn invloeden en daaruit ook de ideeen die ik muzikaal heb:

-Danzig, Guns 'n Roses, Z Wylde, Led Zep, Deep Purple, Iron Maiden, Muse.

Ik kan absoluut geen vrolijke liedjes schrijven dus de muziek die ik voor ogen heb is vooral erg deprimerend en agressief, en leunt tegen de metal aan maar moet ook vooral ranzig rocken. Het zoeken in de nummers naar een combinatie van hard/zacht, Melodie/geen melodie, acoustisch/Overdrive,enz. is iets wat mij erg aanspreekt.
Doel is om echte nummers te schrijven waar geen plaats is voor irritante egotripperij of kijk-eens-wat-ik-kan-metal.

Goeie muziek is simpel.

Standplaats Limburg

Oefenruimte is geen probleem, alles is aanwezig. Dus als andere muzikanten zich hier tot aangesproken voelen, reageer.

Kunnen we ideeen uitwisslen en er voor gaan. Zelf heb redelijk veel ervaring met optredens en studio's maar dat is geen pré natuurlijk. Wel de wil en het enthousiasme.



hallo ik ben jeroen(kom uit kessel)
ik ben op zoek naar een band (voor zang, en gitaar) ben wel een liefhebber van rock maar dek niet dat het jou smaak is.
mijn smaak nijgt meer u2, bruce , ccr , bon jovi, of top-40.

als ik niet in het "plaatje" pas vraag ik of je meschien wel een band weet die een goede zanger wel kunnen gebruiken.

vriendelijke groeten Jeroen.

bassopotmus
19 april 2003, 18:04
Is dat project er al?

Ibanez-player
23 april 2003, 17:07
Dat vraag ik me ook af! Lijkt me super koel om mee te doen!

bassopotmus
26 april 2003, 11:27
yup

Guinness
13 mei 2003, 10:45
Bassoptumus en Ibanez player,
Nee, het project is er nog niet, ik zit net in een vette verhuizing maar heben jullie interresse?

crowdsurfer
14 mei 2003, 20:54
Hey,

Ik heb zeker interesse. Ik speel nu bass in een bandje! http://www.excessum.nl! Het zou wel handig zijn als je ff zou meele waar enzo...
cm_crowdsurfer@hotmail.com

bassopotmus
20 mei 2003, 13:04
Sure, wat wil je prieces? Heeft trouwens ook geen haast ofzo