PDA

View Full Version : wat zou jij kopen onder de 500 euries??



oscarito
19 oktober 2007, 19:48
hoi,
ik ben op zoek naar een 2de gitaar maar welke
ik ben een beetje een klassieke rock type mijn vorige gitare is een london city comet en een akoestische cort.

ik ben dus op zoek geweest:
-epiphone g-400 costum
-epiphone firebird
-of deze ibanez http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/NLG/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgSBShVSfZObRg000000000000ZePvemeb?Ca talogVideo=&ProductUUID=4OfVqHzlx7AAAAESSMF_Z_G_&CatalogCategoryID=pK7VqHzmhlcAAAERyZsvKPl9&JumpTo=OfferList

de rest wil ik aan jullie over late:: :rockon:

Rormo
19 oktober 2007, 19:59
wat voor stijl muziek speel je? wat voor versterker heb je?

Dit zijn vragen die je eerst zult moeten beantwoorden. Anders kunnen wij wel advies geven, maar is dit misschien helemaal niet in het genre wat je zoekt.

Spitfire
19 oktober 2007, 20:00
de rest wil ik aan jullie over late:: :rockon:

Eeehm, het wordt jou gitaar hoor dus waarom laat je het aan ons over? Verder vind ik die Ibanez niet echt een klassieke rock gitaar. Ik zou zeggen een Hagstrom (Super) Swede.

oscarito
19 oktober 2007, 20:04
wat voor stijl muziek speel je? wat voor versterker heb je?

Dit zijn vragen die je eerst zult moeten beantwoorden. Anders kunnen wij wel advies geven, maar is dit misschien helemaal niet in het genre wat je zoekt.

beetje led zeppelin en guns 'n roses dat soort muziek

Mr.Fingers
19 oktober 2007, 20:06
Epiphone Les Paul Standard
Epiphone SG
Epiphone Dot
Epiphone Firebird

Alles wat maar twee humbuckers heeft is goed eigenlijk (dit zijn de meest klassieke modellen)

Melon1510
19 oktober 2007, 20:23
Classic Rock dus... Dan zou ik inderdaad voor een Epiphone gaan, de Les Paul Standard is erg goed maar het schijnt dat de Firebirds ook erg goed zijn voor dit genre, blues ook trouwens. Heb er niet op kunnen spelen helaas.

oscarito
22 oktober 2007, 12:39
Washburn N-Serie N2-MM

Borus van den Brand
22 oktober 2007, 15:02
Ik zou voor een Epi Les Paul Standard gaan. Zeker een leuke gitaar voor zijn geld!

Erikt
22 oktober 2007, 17:10
Ikzelf zou voor 500 euro een mooie tweedehands japanse strat van marktplaats trekken

hesse
22 oktober 2007, 17:33
Niet moeilijk gaan doen over 30 euro en een godin freeway kopen. En als je onder die prijs wilt moet je maar es voor de exit -22 gaan kijken. Beide zeer veelzijdige gitaartjes.
En anders idd voor een epiphone g-400 gaan of voor een les paul van epiphone wsl.