PDA

View Full Version : beetje laat



Sterik
19 oktober 2007, 15:13
yo,

ik zit al een poosje op dit forum, post ook heel af en toe hier en daar, maar ik heb mezelf nog niet eens voorgesteld dus hier gaat ie

ik ben erik, speel ongeveer een jaar gitaar (meer iets als 10 maanden, maar dat is altijd zo vaag, wanneer ben je nou echt begonnen he)
ik heb een spaanse gitaar, een handgemaakte juan cortes, niet heel goed, maar ook niet slecht
en een elektrische gitaar, een cort X-2, niet heel goed, en wel slecht :confused:

ik tokkel veel, maak ook wel eens wat eigen dingetjes, maar dat zijn allemaal nog losse flarden, maar ik post nog wel eens een compositie
verder speel ik graag een beetje blues/rock stijl op mn elektrische (en ben nu bezig met een beetje hendrix stijl)

als er nog vragen zijn, aarzel niet

o en over mijn muzieksmaak, mijn favo band is Dire Straits, maar ik hou ook van een beetje rustige dingen zoals Air of Sparklehorse
verder is tommy emmanuel ook vet

sandra-kane
19 oktober 2007, 18:20
welkom hier!

JohnLord
19 oktober 2007, 18:43
Ach je bent nooit te oud om te leren (kijk mij),
het is nooit te laat je voor te stellen
want dat moet ik ook nog steeds doen, binnenkort!

lifespan
19 oktober 2007, 21:23
Hallo Sterik (annagram voor Erik St......??)
Eerst ff vraagje, wat maakt jouw Cort "heel slecht"?? Enne, lekker doortokkelen en vooral veel scheuren op de elektrieke snarenplank, btw, heb je ook al Amp of zo??

greetz & succes,
Pep

Sterik
20 oktober 2007, 14:53
over mijn cort: hij is goedkoop, en het geluid is schel, het is een heavy metal gitaar, precies wat ik dus nou nooit zou spelen
maar ja dat wist ik niet toen ik hem kocht
ik heb er een Custom amp bij, 10 watt, beetje weinig, maar goed genoeg voor mijn slaapkamer (en voor mij)