PDA

View Full Version : Asthenia's eerste demo.



Kaïn
19 oktober 2007, 10:00
Een tijdje geleden zijn we de studio in gegaan om eens wat nummers van ons behoorlijk op te nemen. Hele bijzondere ervaring zo de eerste keer.
Op http://www.myspace.com/astheniagothic staat het eindresultaat. 1 volledig nummer, en 2 samples van de andere.
Feedback, zowel positief als negatief wordt gewaardeerd.

Hope you like it !

Nellyrocks
19 oktober 2007, 21:19
Niet mijn kopje thee maar wel mooi en goed. Gitaargeluid kan ik niet beoordelen bij deze.

De snare klinkt een beetje mat en ik heb het idee dat er heel veel compressie over de drums zit. Dan krijg je van die wapperbekkens.

Solidkick
19 oktober 2007, 21:41
Dan krijg je van die wapperbekkens.

:seriousf:
Broekspijpen moeten wapperen, bekkens niet.

On Topic: Ik vind het allemaal heel netjes maar ook absoluut klootloos.

JvD.
20 oktober 2007, 01:18
Wat een knap zangeresje(lees ook als in kundig)
En jij mag daar gewoon duetjes mee zingen! (verwende slet!)
Goede muziek, maar niet echt mijn kopje soep.

Kaïn
20 oktober 2007, 12:11
Thanks!
Fenna zal het complimentje waarderen.

@Solidkick, wat bedoel je met klootloos? De opname/mix of de muziek?

guitarchris
20 oktober 2007, 14:47
Het is wel een eigen stijl vind ik, niet dat typische 'Eftelingrock' , die grund maakt t anders..

Ik persoonlijk hou er niet zo van, maar vind het wel strak klinken en knap!

HvV
20 oktober 2007, 16:49
Het is wel een eigen stijl vind ik, niet dat typische 'Eftelingrock' , die grund maakt t anders..

Ik persoonlijk hou er niet zo van, maar vind het wel strak klinken en knap!

Nou ja, eigen stijl...de grunts in contrast met fenna's (mooie) stem plaatst dit natuurlijk duidelijk in het B&B genre. Lijkt wel veel op After Forever, Epica. Desalniettemin, heel knap gedaan en ik vindt dat jullie zeker wat neerzetten.

guitarchris
20 oktober 2007, 18:03
Komt misschien omdat ik t normaal niet luister dat ik t wel uniek vind haha;)

Solidkick
21 oktober 2007, 18:51
@Solidkick, wat bedoel je met klootloos? De opname/mix of de muziek?

Ja sorry, beetje kort door de bocht idd.

Vooropgesteld dat ik geen liefhebber ben (en ook geen kenner) van dit soort muziek vindt ik het glad klinken. Te braafje geproduceerd, zeg maar.
Imho zijn de scherpe randjes er wat teveel vanaf gepoetst. En daarmee is de spanning verdwenen.
De grunts kunnen vuiger klinken en de gitaren zouden eveneens wat minder glad gestreken moeten worden. Meer "in your face" (bij gebrek aan een betere term). Maar goed, is slechts mijn mening.
De nummers en uitvoering getuigen van het nodige vakmanschap.
Om ook een positieve bijdrage te leveren :D