PDA

View Full Version : is dit waar voor mn geld?!



jochem
28 januari 2003, 02:01
Hoi mensen
Ik ga weer eens een gitaar kopen. Het spelen verwaterd een beetje mede doordat ik een oude kut-ibanez heb een een oude acoustische. Daarom wil ik deze gitaar kopen. Is dit waar voor mn geld. Kan het goedkoper? Dank alvast voor jullie wijze raad.
http://www.music123.com/item/?itemno=84217
Jochem

Lakin's Juice
28 januari 2003, 07:25
zit je niet op het verkeerde forum?....

Marc Oblivian
28 januari 2003, 10:05
Kan je wel kopen: is een erg goed merk op dit gebied

Marc Oblivian
28 januari 2003, 10:09
Het kan natuurlijk altijd goedkoper. Heb erg goede ervaringen met het merk Crafter. Heb die een maand geleden gekocht en klinkt als een dijk. Heb er 275 E voor betaald.
Zou er geen een nemen van minder dan 200E
Heb er een zootje getest en bij de goedkope modellen zat er toch minder mooie klank in, snaren liepen aan, stemmechanieken waren minderwaardig enz.

Shay
28 januari 2003, 10:09
Mooi gitaartje hoor. Takamine is een goed merk en zoals ie daar staat een goeie prijsje.

Marc Oblivian
28 januari 2003, 10:12
Oeps! Ik had die prijs helemaal nog niet gezien...mooie prijs man! Kopen!
Als je m koopt, gelijk effe een setje snaren erbij halen (.12) en er op zetten/laten zetten: bij mij knapte de eerste dag al een snaar...vaak zo bij nieuwe gitaren....zitten snaren op die er al een tijdje op zitten...beter nieuwe erop gooien, ben je gelijk klaar.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marc Oblivian op 2003-01-28 10:14 ]</font>

jochem
28 januari 2003, 14:45
Dank je wel!
Ik ga het doen! Ja ook beter voor mn prestaties op velerlei gebieden want ik zit alleen maar achter mn beeldscherm te geilen op die gitaar. Maar enfin ik hoop dat alles goed komt en wellicht tot sprekens op een of ander forum!
Jochem