PDA

View Full Version : Waarde Boss GX700?



AART
18 oktober 2007, 00:17
Ik probeer nu zo'n ding te verkopen maar kan nergens een goede prijsindicatie vinden. Ik zie bij de reviews op harmony central nieuwprijzen van 550 euro staan, dus ik dacht een euro of 225 er rekning mee houdend dat er nieuwere modellen uit zijn gekomen. Is dat een beetje realistisch, te weinig, te veel?

Ik wil hem niet te goedkoop slijten maar als ik te veel vraag reageerd er weer niemand...

Jeroenvanhulsteijn
18 oktober 2007, 00:23
Ik denk dat 150-175 euro realistischer is. Volgens mij heb ik de mijne ooit voor 300 gulden verkocht.

AART
18 oktober 2007, 00:27
Hmm, jammer. Nouja, ik zal hem dan wel voor 179 neerzetten en kijken wat er van komt.

Kaboemba
18 oktober 2007, 09:38
Op het moment mag je blij zijn als je meer dan 125 euro krijgt (belachelijk maar waar), zeker als je zoals jij nogal ver van de rest van Nl af woont.

Althans voor velen stopt het na utrecht.

Nocki
18 oktober 2007, 10:37
Hee aart. rond de 150 is inderdaad wat ik weet. Tis een leuk apparaat met leuke opties.

Bino
18 oktober 2007, 22:57
De periode dat ik mijne 2dehands kocht/verkocht gingen die rond de 300 euro en datis wel al zo'n zeven jaar terug. Was indertijd wel veelzijdig ding maar eigenlijk momenteel wel wat passée en al heel wat kwalitatiever materiaal op de markt te vinden nu, wat de prijs 2dehands redelijk doen dalen heeft denk idd 125 a 150 euro max

EpiCenturiesAWAy
19 oktober 2007, 11:08
Heb een jaartje geleden de mijne ook verkocht voor 150.
Duurde wel heel lang voor ik ook nog iemand gevonden had die die wilde kopen hoor..

Nocki
19 oktober 2007, 11:37
Heb het altijd wel een interesant ding gevonden maar helaas nog nooit gehad... Eigenlijk best raar dat ie nooit voorbij is gekomen. Het schijnt dat het een leuk ding is wat echt zo reageert als de pedaaltjes van Boss.

EpiCenturiesAWAy
19 oktober 2007, 11:43
Het is een heel goed ding!
Heb die nog een tijdje gebruikt om m'n jcm 800 te boosten en verdomme, dat was 1 van de vetste klanken die ik al gehad heb!
Voor de rest ook makkelijk te bedienen en zeer overzichtelijk!

AART
19 oktober 2007, 15:19
Nou Nocki, je hoort het, kopen die hap!

Nocki
19 oktober 2007, 15:32
Ja maar hij is zo duur joh... Wat wou je voorstellen dan? :)

skabouter
19 oktober 2007, 16:52
sja, 150/175 is mooi, Aart....225 is nogal veel denk. niet dat hij het niet waard is, maar ze circuleren gewoon voor minder. ik heb er zelf 3 gehad (vraag me niet waarom), alleen voor 150 gekocht/verkocht ...

Kaboemba
19 oktober 2007, 19:11
sja, 150/175 is mooi, Aart....225 is nogal veel denk. niet dat hij het niet waard is, maar ze circuleren gewoon voor minder. ik heb er zelf 3 gehad (vraag me niet waarom), alleen voor 150 gekocht/verkocht ...

Maar die laatste stond er toch wel een week of 3/4.

AART
20 oktober 2007, 00:07
Ik heb em nu overal voor 150 staan behalve op gitaarmarkt, ben te lui om dat aan te passen. Maar dara kijkt toch bijna geen kip. Dank voor de reacties, dan kan ik nu gaan proberen dit ding weg te krijgen en een leuke amp bij elkaar te sparen.

Plantje
20 oktober 2007, 00:18
Maar dara kijkt toch bijna geen kip.

Ik zoek me altijd helemaal suf op gitaarmarkt! :chicken:

Maar goed...ik ben al voorzien van een Boss GT Pro. Verder wel een super apparaat die GX700. Beetje jammer, dat ie een accoustic guitar simulator mist :(

skabouter
21 oktober 2007, 14:05
Maar die laatste stond er toch wel een week of 3/4.

welnee, dat is over 5 jaar ofzo. en kheb ze allemaal intensief gebruikt! ben altijd erg te spreken geweest over die GX-700!

http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/rackoud3.jpg

http://i37.photobucket.com/albums/e68/skabouter58/aa-1.jpg

Nocki
21 oktober 2007, 14:18
Leuk ska! ik kan me dit nog herreinneren! veel lampjes he! :-)
Misschien dat het wel een leuke toevoeging is aan het rackje wat ik nu tijdelijk gebruik ipv de vox.
Er zitten ook oevrdrive pedaaltjes in en een schakelbare loop is vergis ik me nu?
In dat geval zou ik m tijdelijk goed kunnne gebruiken...

skabouter
21 oktober 2007, 14:29
idd! preamp models (niet al te best) en pedalmods (best ok, als bijv booster voor je tube-amp). en schakelbare loop idd! en compressor en breed instelbare wahwah (via midi exp te bedienen). erg leuk veelzijdig ding, waar je altijd hoe-dan-ook wel wat aan hebt!

Plantje
21 oktober 2007, 17:58
Skabouter... bij die tweede foto gebruik je de input aan de voorkant... Deed die aan de achterkant het niet?

skabouter
21 oktober 2007, 18:49
klopt ja....de input aan de achterkant van die GX700 deed het niet meer......beetje balen, want die was wel handiger.

Plantje
21 oktober 2007, 19:43
Heb je die ook tweedehands gekocht? Misschien heb je dan wel een oude van mij gehad :)

Ik heb ook ooit een 19" apparaat gehad waarvan de achterinput stuk was en er staat me iets van bij dat dat mijn GX700 was. ;)

skabouter
22 oktober 2007, 14:26
ja die was 2e hands :)
ik geloof da tik er 3 gehad had totaal. namen van de verkopers weet ik niet meer, maar 1 heb ik in Delft opgehaald (Die dude had een Koch studiotone), ander op Amsterdam CS, en 1 via post meen ik....herken je dat?

Plantje
22 oktober 2007, 19:36
Ik zou het niet meer weten. Is nogal lang geleden. Misschien heb je hem wel weer via via gehad.
Misschien hebben die dingen wel gewoon een beetje een buggy achterinput. :)

ateng
22 oktober 2007, 20:34
Klopt heb ik ook en is volgens een forum (weet niet meer welke) bij de meeste GX700 een kwaaltje.

Maar ook ik ben nog steeds tevreden met mijn GX700 en gebruik m alweer 8 jaar ofzo.

skabouter
22 oktober 2007, 20:48
sja, de voorinput werkte bij mijne altijd wel:) en verder haperden die apparaten nooit! niets mis mee hoor :)

Nocki
22 oktober 2007, 20:50
leuk spul eigenlijk! je hebt tegenwoordig al voor 300 euro een leuk rackje met super spullen. ze zijn wel wat ouder maar wel een leuk begin! Tis interesant voor rackbeginners tegenwoordig!

ateng
22 oktober 2007, 21:03
Ik zou het niet meer weten. Is nogal lang geleden. Misschien heb je hem wel weer via via gehad.
Misschien hebben die dingen wel gewoon een beetje een buggy achterinput. :)
http://www.gitaar.net/forum/index.php?read,7,109315,109443

Plantje
22 oktober 2007, 23:05
Hey cool! Dat wist ik niet :)

Niet dat ik het nog hard nodig heb, want ik heb nu een GT Pro. Ik hoop, dat die niet hetzelfde probleem heeft ;)

En ook wat je zegt Nocki, voor een paar honderd euro heb je tegenwoordig al een leuk rack bij elkaar. Waar ik vroegâh als ik een beetje lawaai wilde maken eigenlijk alleen kon gaan voor een Valvestate top (een 8100) heeft de jeugd van tegenwoordig veel meer opties! Goeie zaak zou ik zeggen! :cheerup:

rupke
24 oktober 2007, 19:50
Ik heb sinds een lange tijd nu mijn boss gx700 rechtstreeks op een mesa boogie 20/20 eindtrap aangesloten zitten en voor cleane sounds de Twin pr eam en voor overstuurde geleuiden de bluesdriver er op en dat klink bij mij in ieder geval modder vet en een lekker klein setje voor bovenop mijn framus met twee vintage 30 speakers.

laturssss Rupke

Chroxy
24 oktober 2007, 21:41
ik gebruik de GX-700 ook al een 2tal jaren. Ik had eerst een pedalenboardje met wat standaard effecten. Vrij duur, veel brom, weinig veelzijdig met bv verschillende delays.

Dus toen kon ik mn whammy tegen deze gx-700 ruilen. Ik ben toen gelijk midi gegaan; met 1 knop alle effecten precies zoals ik ze wil; en kan alles nog veranderen EN de kwaliteit was hetzelfde als al mijn effecten (in die tijd) en was nog goedkoper uit ook.

Nu een 2 tal jaren later ben ik er van bewust dat hij wat ruist/brom toevoegt en wat van mn hoog afsnoept: maar wat wil ik anders voor dat geld? De delay/phaser/ringmodulater vind ik nog steeds heerlijk. Hoewel ik nu wel dus een aparte looper ervoor ga kopen en dr weer pedalen bij komen.

Net als rupke heb ik als backup systeem een bank zo gemaatk dat (moch tmn versterker niet willen) ik rechtstreeks een menpaneel in kan: en klinken dat ie doet! Ook kan ik rechtstreeks een andere versterker in, zonder al mn effecten etc te verliezen: heerlijk!

edje kadetje
24 oktober 2007, 23:22
Heb je die ook tweedehands gekocht? Misschien heb je dan wel een oude van mij gehad :)

Ik heb ook ooit een 19" apparaat gehad waarvan de achterinput stuk was en er staat me iets van bij dat dat mijn GX700 was. ;)

bij mij is het de gp100; ook achterinput stuk.

Bino
25 oktober 2007, 01:08
Klopt heb ik ook en is volgens een forum (weet niet meer welke) bij de meeste GX700 een kwaaltje.

Maar ook ik ben nog steeds tevreden met mijn GX700 en gebruik m alweer 8 jaar ofzo.

Klopt, mijn achterste input was ook op onverklaarbare naar de filistijnen en iedereen die ik kende met een GX700 hadden ook merendeels een defecte input.

Plantje
25 oktober 2007, 09:08
Nou, dan hoop ik toch, dat ze dat bij de GT Pro wat beter aangepakt hebben!

Want vroeg of laat wil ik de boel waarschijnlijk toch netjes in een rack zetten en een wireless systeem ervoor.