PDA

View Full Version : Tommy Emmanuel zaterdag 15 december Rabotheater Hengelo



Lineke
17 oktober 2007, 22:09
En niet alleen in Hengelo.
Ook in Hoorn, Stadskanaal, Utrecht, Haarlem, Eindhoven en Venlo.
Meer informatie is te vinden op zijn website
www.tommyemmanuel.com/tour-dates.

Negative K3 fan
22 oktober 2007, 14:44
ik ga er naartoe, moet de kaartjes nog bestellen

artnaz
6 november 2007, 01:53
Koel, misschien ga ik ook wel...

Negative K3 fan
6 november 2007, 12:03
moet je doen, heb hem al 2 keer live gezien toen hij in nederland was. must voor iedere gitarist

Bart_Blueprint
6 november 2007, 19:57
Ik denk dat ik ook maar eens even wat kaartjes moet bestellen :D

Pais
8 november 2007, 14:00
Tjonge, die Tommy Emmanuel treed ook veel op zeg! En meestal ook uitverkocht. Veel plesier voor degenen die gaan. Ik ben er 1 keer geweest en vond het super, maar zal niet snel nog een keer gaan.

FunkyFlamenco
9 november 2007, 08:28
Ik ga ook naar Tommy Emmanuel, in Eindhoven. Ben vorig jaar in Groningen geweest en vond het geweldig!

nielsje777
9 november 2007, 10:59
Ik ga ook naar Eindhoven, de 14e.
Heb z'n management een mailtje gestuurd en heb een meet 'n great kunnen regelen waarin ik m'n gitaar ga laten signeren. :cooler:

Negative K3 fan
12 november 2007, 14:39
kaarten zijn binnen :)

remcol
12 november 2007, 15:51
Ik ben er ook bij de 15e in Hengelo!

Ga ik hem eindelijk voor het eerst live zien!

Negative K3 fan
13 november 2007, 15:58
ok, update: mn ouders hebben feest de 15e en nu heb ik 2 kaarten over. Liefhebbers mogen mij emailen of PB-en!

Lineke
18 november 2007, 17:25
Jammer dat je niet kunt. Altijd een feest om hem te zien optreden. Niet alleen voor gitaristen, maar ook voor mensen zoals ik, die alleen maar komen luisteren en kijken. Behalve een geweldig gitarist een groot entertainer! Volgens mij zijn er nog kaartjes voor het concert in Hengelo. Ik ga trouwens ook naar Eindhoven.

stawn
13 december 2007, 23:43
Erg jammer dat z'n optredens niet doorgaan ivm ziekte :(

Dear Friends and Fans of Tommy,

Due to a case of extreme exhaustion brought on by illness and a very demanding tour
schedule, Tommy has cancelled the remainder of his dates in the Netherlands that were to
conclude on December 16th. These dates will all be rescheduled for early next year.

Those of you who are familiar with his touring schedule would no doubt totally
understand why this has happened.

He will spend time now recovering and resting in anticipation of further upcoming touring.

If you wish to send well wishes, please do so by writing to the guestbook, which he reads
frequently. He would welcome your love and prayers.

There is no other information for you about this matter other than what you are reading
right now, so I would appreciate it if no one reply to this message with any further
questions. I probably won't be able to answer. Thank you for your understanding.

Have a happy holiday season.

Regards,

Gina

Harald
14 december 2007, 13:09
Bugger, vervangende datum = 16 maart 2008. Moet ik zelf spelen... :( (en het waren nog meer dan prima plekken ook!)