PDA

View Full Version : GITAARHELDEN HELP MIJ? IK HEB UW ADVIES NODIG?!!



stefano
27 januari 2003, 22:55
Jongens en meisjes,

ik zit met wat verjaardagskado-perikelen!!!

ik ben nl. voor een vriend van mij opzoek naar een bijzonder pedaaltje; er schijnt
een pedaal te zijn waarmee je een soort van accoustisch geluid kan creeren op de elektrische gitaarr (??) Weet iemand daar iets meer van/over?

Groeten,

STefan

Shay
27 januari 2003, 22:58
Komop men .. ga morgen ff langs rockpalace zou ik zeggen .. en check of er wat tussen zit...

vinni
27 januari 2003, 22:59
Tja...
Dr zijn dr een paar...
De AC2 van Boss is wel de bekenste.


Groet,
Vinni

FragDaddy
27 januari 2003, 23:12
en zou je niet zo willen SCHREEUWEN in je titel alsjeblieft? heel irritant.

ow. en een duidelijke titel zou ook wel fijn zijn.

habberdoedas
27 januari 2003, 23:13
Ik heb ooit zo'n Boss pedaaltje geprobeert die van je elec. gitaarsound een acc.gitaarsound moet maken. Ik vond het voor geen meter klinken. Maar ja wie ben ik, probeer hem en oordeel zelf.

Shay
27 januari 2003, 23:17
niet om reclame te maken, want een aantal gasten die bij rockpalace werken zijn echt klootzakken.. maar bij rockpalace kan je een cadeaubon kopen en aan die 'vriend' van je geven...

skabouter
27 januari 2003, 23:34
das misschien beter jah. kan ie het lekker zelf doen, en is het nooit jou schuld, als het niets blijkt.

ik ben niet zo te spreken over die dingen trouwens, maar dat terzijde....

dure kadootjes geef jij trouwens, man ! wil je ook mijn vriendje worden ? :grin:

EdJ
28 januari 2003, 00:05
Bill Lawrence maakt(e) een q en l filter waarmee je een goed accoustisch geluid uit een electrische gitaar kunt halen.Ik weet niet of ze nog (nieuw) te koopn zijn maar het is een heel fijn ding om in je gitaar te zetten(het komt dat in de plaats van het condensatortje op je toonpot(s).
Als je alleen het L filter koopt kun je er mbv een (alweer)condensatortje(a0.05) een q filter van maken.

telecastermaster
28 januari 2003, 14:50
Volgens mij zoek je dit: (verwacht er overigens geen wonderen van!)

http://www.bosspedals.co.uk/acatalog/boss-ac2.html

Mitch
28 januari 2003, 18:53
Geef hem een piëzo brug als het een echte vriend is !!!!!!!!!!!

stefano
29 januari 2003, 09:16
Mensen,

allen dank vor het (serieuze) advies. Het is de AC 2 van Boss geworden. Ik heb er inderdaad een gevonden bij Rockpalace; hij zal er blij mee zijn. Die dingen zijn echter wel focking duur - 135 euro. Maaaaar ik hoef het gelukkig niet in mijn uppie te betalen.

Deze topic kan dicht.

Tanx en later.

Stefano