PDA

View Full Version : Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience & Grace



Slesj
16 oktober 2007, 13:06
Hey mede-gitaarliefhebbers..

wat vinden jullie zoal van het nieuwe Foo Fighters album? ikzelf vind 't een gruwelijke cd, met enkele knallers zoals The Pretender, Erase/Replace and many more! :rockon:

Elixir
16 oktober 2007, 13:13
Ik ben m ook al n tijdje aan't draaien, en ik vind t echt n mega album.
The Pretender is echt n vet nummer, en vooral afsluiter Home vind ik mooi.

Arts
16 oktober 2007, 16:02
ik vind Let it Die echt supervet..
Misschien wel mooiste nummer van de Foos

Opbouw daarin is zo goed.. Op begin lekker rustig en steeds meer opbouwend
stukje rustig en dan BAAAAM! (met optredens wordt hij zelf ook helemaal gek dan ;) )

eerste paar nummers lekkere foo fighters stijl.. maar dan vind ik het toch wat minder worden (houd niet echt van rustige muziek)

drap
17 oktober 2007, 14:47
One By One blijft de beste, punt.

Rockmo(ther)
17 oktober 2007, 14:53
Een hele goede CD!! :rockon:
Heb hem al heel wat keren gedraaid!

qroy
17 oktober 2007, 15:02
Goede CD, zit al weer een tijdje vast in m'n autoradio. Ligt ook goed in het verlengde van wat ze al deden. Beetje experimenteren met de instrumenten die gebruikt werden tijdens de accoustische tour. Hopelijk volgend jaar weer op Lowlands :rockon:

Fender75
17 oktober 2007, 15:49
een woord: Geweldig!!

Bigfoot414
17 oktober 2007, 17:28
ik vind Let it Die echt supervet..
Misschien wel mooiste nummer van de Foos

Opbouw daarin is zo goed.. Op begin lekker rustig en steeds meer opbouwend
stukje rustig en dan BAAAAM! (met optredens wordt hij zelf ook helemaal gek dan ;) )

eerste paar nummers lekkere foo fighters stijl.. maar dan vind ik het toch wat minder worden (houd niet echt van rustige muziek)
Vet nummer ja, doet me een beetje denken aan Better living through Chemistry van QOTSA.
Vooral de melodie lijkt er best veel op.

Malle Eppie
19 oktober 2007, 18:57
Elke keer als ik hem luister vind ik hem beter worden.

Luke-wannabe
19 oktober 2007, 23:37
Lekkere plaat, hoor!

hendrix2
19 oktober 2007, 23:44
Hmm, wou hem niet aanschaffen omdat ik enkele vernietigende recensies had gelezen. (in Humo kreeg de cd slechts 2 sterren en werd zwak bevonden, en normaal vind ik mij wel in de humo quoteringen).

Maar gezien de reacties hier zou ik de cd dus toch maar beter eens aanschaffen en zelf een oordeel vellen.

Ik weet alweer wat te kopen morgen 8-)

Globetrotter
20 oktober 2007, 00:37
Hmm, wou hem niet aanschaffen omdat ik enkele vernietigende recensies had gelezen. (in Humo kreeg de cd slechts 2 sterren en werd zwak bevonden, en normaal vind ik mij wel in de humo quoteringen).

Maar gezien de reacties hier zou ik de cd dus toch maar beter eens aanschaffen en zelf een oordeel vellen.

Ik weet alweer wat te kopen morgen 8-)

Humo heeft niet ALTIJD gelijk :)
Nee, serieus, ik vind het ook een heel goed album. Heb al verschillende recensies gelezen waarin hij sowieso heel hoog scoort! Kopen die schijf!
Groeten,

Bart (ook Humo lezer overigens!)

hendrix2
20 oktober 2007, 13:38
Humo heeft niet ALTIJD gelijk :)
Nee, serieus, ik vind het ook een heel goed album. Heb al verschillende recensies gelezen waarin hij sowieso heel hoog scoort! Kopen die schijf!
Groeten,

Bart (ook Humo lezer overigens!)
Uiteraard heeft humo niet altijd gelijk :)
Maar meestal kan ik er wel op vertrouwen. Ik durf wel eens iets kopen waar ik nog nooit een noot van gehoord heb maar dat bv. 4 sterren krijgt in humo.