PDA

View Full Version : Marcus Miller



Evil-Payasos
16 oktober 2007, 10:41
En?

Zijn er echte jazz-cats out there?

Marcuss Miller treed op in paradiso te amsterdam, op woensdag 17 okt!

Ik zal er zijn, wie nog meer?!

Bas

Bassbitch
16 oktober 2007, 16:43
Donderdag komt hij in Groningen, maar ik ben blut :(

Azrael
16 oktober 2007, 16:46
Heb net een DVD van hem. Geweldige bassist! :soul:

Evil-Payasos
16 oktober 2007, 21:35
Jazeker!

Komt er dan helemaal niemand :nervous: :stop:

new deep
16 oktober 2007, 21:36
uiteraard ga ik, Marcus rules!

Evil-Payasos
16 oktober 2007, 23:46
Leuk! Misschien zie ik je wel, omschrijf jezelf! :dance:

jaspie
17 oktober 2007, 13:02
YEaah ik vanaaf cker ook. Ik had hem ookal tijdens een clinic op North sea jazz gezien; Echt geweldig! Ik heb er al zin in.

pimpdoll
17 oktober 2007, 15:09
Ben naar utrecht geweest, was een redelijke goede concert maar minder dan de vorige keer. Dean Brown (de gitarist) was er dit keer niet bij

rocker_71
17 oktober 2007, 16:19
Hij komt ook in de Boerderij in Zoetermeer en het is strak uitverkocht.

Evil-Payasos
18 oktober 2007, 10:18
Gisteren was hij in Amsterdam.

Man man man, wat heb ik genoten. Echt waar helemaal geweldig, die man kan zo ongelofelijk goed bas spelen. Eigenlijk waren al die muziekanten geweldig!

Ben zelf blij dat zijn gitarist er niet bij was, want wat vind ik dat een klojo, voegt helemaal niets toe!
De toetsenist nam het (beperkte) gitaarwerk over, wat hij geweldig deed!

Erg tevreden dus!

Bas

jaspie
18 oktober 2007, 12:47
Gisteren was hij in Amsterdam.

Man man man, wat heb ik genoten. Echt waar helemaal geweldig, die man kan zo ongelofelijk goed bas spelen. Eigenlijk waren al die muziekanten geweldig!

Ben zelf blij dat zijn gitarist er niet bij was, want wat vind ik dat een klojo, voegt helemaal niets toe!
De toetsenist nam het (beperkte) gitaarwerk over, wat hij geweldig deed!

Erg tevreden dus!

Bas
helemaal mee eens. Topconcert en aan het einde ff helemaal los met come together. Als ik dan een kritiek puntje moet geven, zou ik zeggen dat de geluids kwaliteit iets minder was dan NSJ maar het was alsnog goed:D

Evil-Payasos
18 oktober 2007, 16:02
helemaal mee eens. Topconcert en aan het einde ff helemaal los met come together. Als ik dan een kritiek puntje moet geven, zou ik zeggen dat de geluids kwaliteit iets minder was dan NSJ maar het was alsnog goed:D

Yup, in het begin was de Bass nogal...slecht afgesteld?:P

Dirk_Hendrik
18 oktober 2007, 16:23
Ben naar utrecht geweest, was een redelijke goede concert maar minder dan de vorige keer. Dean Brown (de gitarist) was er dit keer niet bij

Dean Brown!??? De clownprince of Fusion??!! man. Wees blij!

Als je Miller wil zien met een aangename gitarist wil je hem zien met Hiram Bullock op gitaar.

Verder,
Nee.. ik ben er niet geweest. Heb Miller net iets te vaak gezien.

Evil-Payasos
18 oktober 2007, 16:35
Dean Brown!??? De clownprince of Fusion??!! man. Wees blij!

Als je Miller wil zien met een aangename gitarist wil je hem zien met Hiram Bullock op gitaar.

Verder,
Nee.. ik ben er niet geweest. Heb Miller net iets te vaak gezien.

Vond je hem al diekeren wel goed? :)

new deep
18 oktober 2007, 21:22
Ik vond het wel jammer dat Dean er niet bij was, wat meer power had wel gemogen af en toe.
verder miste ik gewoon de gitaar bij dit concert, die synth-gitaar solo had van mij niet gehoeven. De clavi en rhodes waren wel erg goed en Poogie Bell was als vanouds super strak..elke slag was raak.

Die toets pielemans hadden ze thuis mogen laten wat mij betreft.

Maar verder wel ok het concert.

Henkie spenkie
19 oktober 2007, 22:37
Gister in de Oosterpoort in Groningen gezien. Ik vond het echt geweldig. Komt misschien ook wel omdat ik er niet heeel erg veel van verwachte. Geweldige solo's, ook van de blazers. En die "toots pielemans" vond ik juist 1 van de hoogte punten :chicken:

Het enige minpuntje waren die 3 kerels die met een concentratie van een goudvis stonden te luisteren en er telkens door heen zaten te schreeuwen, en laggen, naarmate ze meer bier op hadden.

Evil-Payasos
19 oktober 2007, 22:49
Haha, Ik had ook geen moeite met die toetsenist.

Marcus heeft zoveel indruk op me gemaakt, dat ik een basgitaar heb gekocht!

Luke-wannabe
19 oktober 2007, 23:24
Ja ik ben vandaag in Zoetermeer geweest. Was echt supercool!