PDA

View Full Version : Red Bull Soundclash: Peter Pan Speedrock & Electric Eel Shock



Fender75
15 oktober 2007, 12:16
In een woord: GEWELDIG!!! Ik heb echt genoten gisteren, wat een show zeg! PPSR uiteraard errug goed, met een glansrol voor Dikke Dennis, maar zoek eens wat over die Japanners, die klonken echt goed! Ik had zo'n alternatief k*tbandje verwacht, maar ze rockten als een dolle!

Oh ja, en we kregen allemaal een sticker en een button bij binnenkomst...What the fuck? Het is de Efteling niet toch? :o

robert-gitarist
15 oktober 2007, 20:16
Beide hele toffe acts ja.
Ik heb EES paar jaar terug hier in Deventer ontmoet toen ik aan het werk was :) ERg toffe en vriendelijke lui. Ik was backstage bezich toen ik op eens die drummer van hun spiernaakt langs me heen zag lopen :D Ik kijk om, kijk nog eens en dacht die is maf..loopt ie na kleedkamer toe om vervolgens er weer uit te lopen met een sok om z'n snikkel en vervolgens zo te spelen op podium :D
Overgens, speelde hij weer op die rode Flying V? Wat lijkt zn Flying V groot zeg bij zn kleine jappaner :D

Fender75
15 oktober 2007, 20:31
Ja, een rode en een zwarte, en inderdaad, hij lijkt heel groot bij zo'n klein japannertje! De drummer was er gisteren niet bij, maar ik had ook al verhalen gehoord over een naakte, met sok behangen en daarmee ook zo nu en dan drummende japanse drummer..maar we hadden Dikke Dennis, amusement genoeg! :o

hezz
16 oktober 2007, 11:46
EES rockt hard! Suicide Lock & Loll, suicide Lock & Loll!

Fender75
16 oktober 2007, 11:55
Was echt humor, ik heb me goed geamuseerd! Japanners en Engels, blijft een leuke combinaie! :dance:

De Beer
16 oktober 2007, 14:18
YUO LIKE HEVVY METTALLL??????:blast:

WE LIKE HEVVY METTALLL!!!!!!:blast:




Kut was dat eergisteren......... :(

Fender75
16 oktober 2007, 17:02
Ik vond het echt niet kut hoor...wat was er zo klote aan dan?