Henri H
14 oktober 2007, 22:22
In een andere topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=97830) heb ik geconcludeerd dat een GT-8 en/of een GT-Pro geen goede combi vormen met mijn Marshall JCM 800 (2205).
Nu vroeg ik me af welke alternatieven er zijn.
Het budget ligt rond de €600,-.
Het liefst zou ik de veelzijdigheid van de GT-8 behouden maar ik snap dat er consessies gedaan moeten worden.
Waarschijnlijk zal het er op neer komen dat ik de acoustische gitaar simulatie niet (eenvoudig) via midi patches kan aansturen.
Zelf denk ik dat een Lexicon MPX-G2, G-Major of G-Force (te duur!?) wel in aanmerking zullen komen maar alle suggesties zijn welkom.
In het geval van een G-Major en G-Force zal er ook nog een distortion achtig apparaat bij moeten komen vrees ik!?
Vandaar dat mijn aandacht een beetje op de MPX-G2 is gevallen.
Mijn wensen:
- Chorus
- Phaser/Flanger
- Delay
- Tubescreamer / overdrive / distortion
- Kanalen v.d amp schakelen
(- Acoustic Simulator)
Nu vroeg ik me af welke alternatieven er zijn.
Het budget ligt rond de €600,-.
Het liefst zou ik de veelzijdigheid van de GT-8 behouden maar ik snap dat er consessies gedaan moeten worden.
Waarschijnlijk zal het er op neer komen dat ik de acoustische gitaar simulatie niet (eenvoudig) via midi patches kan aansturen.
Zelf denk ik dat een Lexicon MPX-G2, G-Major of G-Force (te duur!?) wel in aanmerking zullen komen maar alle suggesties zijn welkom.
In het geval van een G-Major en G-Force zal er ook nog een distortion achtig apparaat bij moeten komen vrees ik!?
Vandaar dat mijn aandacht een beetje op de MPX-G2 is gevallen.
Mijn wensen:
- Chorus
- Phaser/Flanger
- Delay
- Tubescreamer / overdrive / distortion
- Kanalen v.d amp schakelen
(- Acoustic Simulator)