PDA

View Full Version : Wat kan ik vragen voor mijn RG1620?



Fvddungen
14 oktober 2007, 15:55
Hallo luitjes,

Wegen beeindiging hobby wil ik mijn gitaar verkopen. Anders staat hij toch maar in de koffer te verstoffen. Maar ik heb geen idee wat ik nog voor mijn gitaar kan vragen, dus ik vraag even een advies aan jullie.

Het betreft een Ibanez RG1620XGK, waar de standaard pickups zijn vervangen door een Dimarzio Paf Pro en Tonezone. Deze gitaar had al een piezo pickup in de brug. Verder is hij puntgaaf. Geen krassen en andere beschadigingen enzo. Nieuw heeft het me bij elkaar zo'n 1300 euro gekost.

Maar wat kan ik er vandaag de dag nog voor vragen?

Blend
14 oktober 2007, 15:57
60% van de nieuwwaarde ongeveer. zo rond de 800 euro?

gnoeontheboard
14 oktober 2007, 17:58
Jammer dat je stopt, ik vraag me af waarom je die gitaar per se weg moet doen...
Je kan toch over 2 jaar ineens weer willen spelen? Maar ik weet er ook niets van btw..ik kan alleen jammer zeggen.

Wat je kan krijgen voor je gitaar? Ik zou niet meteen te laag gaan zitten, en 60% lijkt me wat weinig, hangt helemaal van de staat van het beestje af natuurlijk!

Veel succes

glacius
14 oktober 2007, 19:19
foto ? ..

ik weet er mischien wel iemand voor ..

JohnLord
14 oktober 2007, 20:29
Ik ben zelf ooit gestopt met spelen en heb toen mij USA Strat van de hand gedaan. Maar het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan en ben na tien jaar weer begonnen. Laat zo'n Strat nou tweedehands twee keer zo duur zijn geworden. Heb dus een Fender Mex gekocht, heb er twee jaar tot volle tevredenheid op gespeeld. Moraal van het verhaal: houden als je niet om het geld staat te springen. En als je niet meer gaat spelen wordt ie alleen maar meer waard.

Fvddungen
14 oktober 2007, 21:30
Ik zie het voorlopig niet gebeuren dat ik de gitaar weer op pak. Ik heb het gewoon veel te druk met bedrijfje opbouwen en andere hobbies. Als ik over een hele tijd de kriebels weer krijg, kan ik altijd weer op zoek gaan naar een nieuwe.

Glacius, ik stuur je even een pm.

Neals
15 oktober 2007, 14:50
Ook ik heb genoeg dingen naast gitaar spelen.

Ik heb het echter opgelost door tijdelijk niet meer in bandjes te spelen en terug te gaan naar een bescheiden oefenam. Als ik even tijd heb vind ik het al te lekker mijn gitaar even op te pakken.

Kaboemba
15 oktober 2007, 14:57
Ik snap dat idd ook niet helemaal. muziek is vaak meer dan zomaar en hobby (als in postzegelsverzamelen).

Je leest het ook regelmatig bij advertenties, wegens beeindigen hobby.
Vaag.