PDA

View Full Version : lag



hesse
14 oktober 2007, 14:43
Aangezien lag een te kort woord is om te kunnen opzoeken maken we er maar es een nieuw topic van.
Lag heeft een soort kopie van de sg (maar de naam ontsnapt me). Normaal is zij voor 475 euro verkrijgbaar, maar er is een stukje afgegaan van de rand waardoor de winkel haar als tweedehands moet verkopen... Voor €300 dus een leuke LAG binnenkort :hippie: !!

fred dons
14 oktober 2007, 14:58
je bedoelt de Roxanne ? (hoewel dat meer een LP DC is )
cool

hesse
14 oktober 2007, 17:52
inderdaad, het mist toch iets in de ultieme sg-heid :cooler:
Maar het is dus de rx200 inderdaad. Heb ik dat toch kunnen vinden hier (na lang zoeken), en eigenlijk is er niet veel positiefs over...
Begin ik toch te twijfelen of ik niet voor een epiphone g-400 zou gaan. Die kost nu bijna niets meer, maar die chinese afwerking van epiphone zint me niet he...

fred dons
14 oktober 2007, 17:59
die lag is ook in china gemaakt dus dat is het verschil niet (alle 200 series komen uit china)

BartL
14 oktober 2007, 18:21
Heb er zelf eentje gehad maar was er niet heel tevreden over. De gitaar was erg kopzwaar, hetgeen totaal niet fijn speelde.

Rinze
14 oktober 2007, 18:38
Ik heb nog een Franse Roxanne :dance: niet dat jij daar iets aan hebt maar ik wou het toch even melden...

dunnoaname
15 oktober 2007, 09:02
Heb de roxanne nooit bespeeld, maar vind mijn franse akoestische heerlijk, en heb ook wel eens op zoon soort ibanez achtig ding van hun met Floyd rose gespeeld vond ik ook best tof.

Kaboemba
15 oktober 2007, 11:02
Ik heb nog een Franse Roxanne :dance: niet dat jij daar iets aan hebt maar ik wou het toch even melden...

En dat is toch ff heel wat anders dan zo'n chinees, btw ik wil er ooit weer 1.