PDA

View Full Version : Mijn western gitaar



AcOuStiC-GuItAR FREAK
14 oktober 2007, 14:37
ik heb een half jaar geleden een western gitaar gekocht het was een
Guild D55 Natural voor €2.599,00. Hij speelt erg goed. maar ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen dus die staat er ook niet bij. Ik verder niet veel informatie over de gitaar.

Groeten,

Matthijs

Wickerman
14 oktober 2007, 14:57
Nu heb je 5 posts, en alle 5 over hoe duur je gitaren zijn :satisfie:

AcOuStiC-GuItAR FREAK
14 oktober 2007, 15:01
ik ben nieuw en in mijn welkomstbericht zette ik er wat over mijn gitaren neer. Eentje over mijn western apart en naar de les paul werd gevraagd

Lennartscholtus
15 oktober 2007, 08:57
dus.......

Brent Ray Vaughan
15 oktober 2007, 09:19
Hallo, ik heb een Fender Blackie Custom Shop gekocht. 20 000 €. Helaas is mijn geld op voor een digitale camera, maar ik kan altijd foto's laten zien van op internet als jullie willen.

Ik kan al een G en een A akkoord. Jammer genoeg kan mijn rijke papa geen talent voor me kopen.

Misschien een opscheppersdraadje maken


Aan de topicstarter: Wij willen eerst foto's zien en dan neem ik al mijn woorden terug.

Wickerman
15 oktober 2007, 17:32
Hallo, ik heb een Fender Blackie Custom Shop gekocht. 20 000 €. Helaas is mijn geld op voor een digitale camera, maar ik kan altijd foto's laten zien van op internet als jullie willen.
Ik kan al een G en een A akkoord. Jammer genoeg kan mijn rijke papa geen talent voor me kopen..

Es ist einen sig, jawohl ! :seriousf:

Spitfire
15 oktober 2007, 17:44
ik heb een half jaar geleden een western gitaar gekocht het was een
Guild D55 Natural voor €2.599,00. Hij speelt erg goed. maar ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen dus die staat er ook niet bij. Ik verder niet veel informatie over de gitaar.

Groeten,

Matthijs


Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het World Wide Web.

Probleem is dat je met zo'n openingspost niet kan discussiëren.

En ten tweede is dit gewoon puur opscheppen, niks meer en niks minder. Maak je ook niet zo heel veel vrienden mee, niet op fora en niet in het echte leven.

hendrix_appendix
16 oktober 2007, 00:21
En je nickname is irritant!

Heb ik jullie al verteld dat ik een hele grote lul heb?

Rocketman
16 oktober 2007, 01:58
Denk ook eens in een interessant topic over western gitaren te belanden; niet dus.

Rocketman
16 oktober 2007, 02:01
Ik heb TWEE western gitaren trouwens.

peter_heijnen
16 oktober 2007, 08:52
TS heeft het nu wel begrepen, vanaf nu dus afgelopen met het gebitch ok?

gnoeontheboard
19 oktober 2007, 19:32
We praten hier liever over Gitaren dan over wat iets kost.
Gitaarspelers houden van gitaren om het geluid, niet echt om de pronkwaarde....wheeeeeh E2.599.00

Sorry, beetje lame was 't wel...

Veel plezier op 't forum.

hendrix2
19 oktober 2007, 20:05
ik heb een half jaar geleden een western gitaar gekocht het was een
Guild D55 Natural voor €2.599,00.
Wat is het nu dan?

edit: zie nu pas dat die gast alweer vertrokken is van het forum.