PDA

View Full Version : vox ad30vt, vox ad30vtxl, super cube 100.



rigor mortis 99
14 oktober 2007, 11:31
iemand ervaring met de super cube 100.?

ik ben namelijk op zoek naar een versterker voor mijn Jackson DK2M (eerste elektrische gitaar), een versterker voor thuis. (muziekgenre: muse, smashing pumpkins, ...)
na veel rondkijken (en testen) dacht ik van een vox of cube te kopen. mag 2ehands zijn (maar veel vind ik er niet echt in de buurt van gent)

mijn keuzes:
vox ad30vt nieuw 250 euro
vox ad30vtxl nieuw 300 euro
vox ad50vtxl nieuw (2x12" Vox speaker) 420 euro
super cube 100 zag ik nu 2ehands voor 200 euro.

met minimum 30 watt zou ik genoeg hebben, mag meer zijn. maar een vox of cube vinden 2dehands is niet zo simpel , zeker niet als ge er geen 150 km wil voor rijden.

nog 1 vraagje: is de meerprijs voor de vox XL het waard t.o.v. de gewone vox? ik weet geen enkele winkel waar deze te testen is in omgeving van gent. de gewone vox heb ik al getest, maar schijnt dat de XL versie nog betere distortion heeft. nuja, bestellen zonder testen doe ik niet echt graag

een hele boterham
merci Fré

marter544
14 oktober 2007, 14:53
De supercube is een basversterker, dus die kun je schrappen.. Ik zou gaan voor de AD50xl of AD30xl, maar das omdat ik ook graag metal speel en dus wel een lekkere high-gain wil hebben, en 2*12 is natuurlijk érg lekker :hippie:

rigor mortis 99
16 oktober 2007, 17:26
kheb een vox ad50vt (wel maar met 1 box en geen xl-versie) zien staan op 2ehands voor 280 euro.
zal mss daar eens gaan kijken
of me direct een ad30vtXL bestellen.

en dan mss later meer geld steken in een grotere (lampen) versterker