PDA

View Full Version : Zanger gezocht omgeving Helmond



Borus van den Brand
13 oktober 2007, 20:47
Hallo,

Wij zijn opzoek naar een gemotiveerde zanger(es) voor een (net gestart) bandje in Helmond. We houden niet echt vast aan één muziekstijl, maar neigen naar de rock kant. Bands waar ik graag naar luister zijn ACDC, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, (metname oude)Red Hot Chili Peppers, Arctic Monkeys, Wolfmother enz. We willen ons vooral richten op eigen werk, maar er zal best 'n keer 'n covertje tussendoor komen. De band bestaat uit een bassist(18 ) een drummer(18 ) en een gitarist(16), en we repeteren in Poppodium Plato in Helmond. Voor vragen mail me maar!

Borus

Borus van den Brand
15 oktober 2007, 22:44
*bump*

10 tekens

realrelax
20 oktober 2007, 15:05
Hallo

Ik zou graag in jullie band willen.
Ik ben 15 jaar en ik woon in helmond (dichtbij plato) en ik speel al een hele tijd gitaar en ik zing ook. ik ben fan van Red hot chili peppers en AC/DC en ik vind jullie stijl van muziek geweldig en ik kan ook zelf teksten schrijven en ook deuntjes maken en ik zing ongeveer net als Brain Johnsen (AC/DC zanger) en ik kan ook normaal en laag zingen. Ik zing wel zuiver en ik kan ook hoog zingen. Ben gemotiveerd en ik heb ervaring met bandjes en optredens.
Als je mij ziet zitten dan email me maar naar rubengarcia610@hotmail.com

Bedankt!

Borus van den Brand
21 oktober 2007, 23:16
zie mail! ;)