PDA

View Full Version : ik bied mij aan als slag gitarist



anoniem
11 juni 2001, 20:27
ik zal wel niet de eerste zijn maar ik wil spelen in een band reageer hier effe op ik zie het wel als er reactie s komen dan geef ik mijn email wel effe

stevieramon
14 juni 2001, 17:21
ja joh. gewoon een band. geeft niet wat voor muziek. gewoon een band. Metal? ach ja, gewoon een band.
Als je eens zou zeggen wat je speelt, je voorkeuren voor stijl etc, hoe goed je bent (of hoe niet-goed) kunnen we misschien antwoorden. dan geef ik mij meeladres wel ff

anoniem
14 juni 2001, 17:34
lievst gewone rock en covers enzo ik ben niet super goed daarom slaggitarist. Maar ik woon in Zwaag naast Hoorn dat is volgens mij best wel ver van Deventer gr ben

Eko
16 juni 2001, 22:27
Ha Anoniem,
Even een kleine opmerking.Alleen slagitaar spelen omdat je geen snelle solo`s speelt is toch wat kort door de bocht.Echt begeleiden is een vak apart. Velen harken ,weinigen sparklen.
Schaam je nooit voor wat je doet,ieder lid van een band is onderdeel van het geheel.

anoniem
19 juni 2001, 18:11
ik schaam me nergens voor, je kan toch wel lerend in een band zitten en je leert meer van elkaar dan van jezelf ik wil ook niet meteen optreden enzo ik wil eerst muziek en lol maken met elkaar. omgeving Hoorn meld je

Eko
19 juni 2001, 20:02
Anoniem,
Heb je trouwens al ontdekt dat er een aparte plek is voor het zoeken naar bands en/of losse muzikanten?
Volgens mij zoekt iemand uit de omgeving Hoorn er zelfs al een gitarist.

GitaarNet Admin
19 juni 2001, 20:18
Dit onderwerp is gesloten en verplaatst naar:
http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewforum.php?forum=8&18