PDA

View Full Version : Gitarist (24) uit Amsterdam zoekt andere muzikanten om mee te jammen



Malesc
13 oktober 2007, 18:48
Hallow,

hier een student en fanatieke gitarist (akoestisch en electrisch) met zo'n 7 jaar zolderervaring :) Ik besteed al jaren minstens een uur per dag aan gitaar spelen, opnemen, lyrics schrijven etc., maar heb nog nooit in een band gespeeld en maar weinig met andere muzikanten. Ben jij nog op zoek naar een gitarist om mee te jammen? Laat maar horen!

Favoriete muziek/stijlen: luister vooral naar progressive rock (Rush, King Crimson, Yes, Pink Floyd) en metal (Dream Theater, Iron Maiden, Queensryche, Metallica), maar om te spelen maakt het me wat minder uit; rock, metal, blues, progrock, akoestische pop, noem maar op.

In het bezit van eigen gitaren, versterkers en een rijbewijs, helaas geen auto.

e-mail: malesc_83@hotmail.com

Mzzls

Bram+
13 oktober 2007, 19:36
Ik woon ook in amsterdam en zit qua muziek wel enigszins in dezelfde hoek (m.n. prog rock). Kan gitaar spelen zoals veel mensen hier en evt. ook bassen (ik heb een bas), maar dat tweede heb ik nooit intensief gedaan. Laat maar iets weten hier.

Malesc
13 oktober 2007, 19:44
Klinkt niet gek. En een Chris Squire of Geddy Lee in spe is natuurlijk altijd welkom :) Maarre... waar zit je ergens in A'dam?

Bram+
13 oktober 2007, 19:49
Hierzo ongeveer (http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&time=&date=&ttype=&q=albatrospad+amsterdam&sll=37.0625,-95.677068&sspn=32.197599,59.238281&ie=UTF8&om=1&ll=52.38964,4.929771&spn=0.0484,0.1157&z=13&iwloc=addr)
Als je nu m'n huis maar niet komt leeghalen;)

Jimwoud
13 oktober 2007, 20:45
Als je een keer wilt jammen wil ik wel drummen. Queensryche kicks ass. En de rest ook wel. Ik zou graag prog rock/metal, als symX/DT maar dan minder ingewikkeld.

Malesc
14 oktober 2007, 10:43
Haha, geen zorgen, ik ben niet in de wieg gelegd voor inbreken :D

Hey, als we met Jimwoud combineren hebben we iig een power trio (als Bram z'n bas meesleept), is dat een idee? Mss kan er ook iemand zingen, maar hoeft natuurlijk niet per se. Ik ben het sinds kort aan het uitproberen, maar heb nog niet zoveel vertrouwen in m'n stem.

Heb jij een drumstel, Jimwoud? Dat zou al aardig opschieten. En DT of SymX is mij denk ik ook iets te ingewikkeld (ik vind die muziek tof, maar ik heb me er nog niet echt aan gewaagd wat spelen betreft), maar wie weet.

Ik woon zelf in Amsterdam-West, net voorbij de ring (vlakbij Bos en Lommerplein).

Sara
21 oktober 2007, 23:25
Hoi,
Mijn band is nog op zoek naar een zanger/2e gitarist.
:???:
Ervaring is niet speciaal gewenst..wel enthousiasme. We zitten meer in het stoner/experi/alt. rock gedeelte..maar goed...misschien lijkt het je wat om je zang te ontwikkelen in combi met wat gitaar?
We oefenen in amsterdam/amstelveen.

grtz

Malesc
23 oktober 2007, 10:16
Bedankt voor het aanbod, Sara, maar ik moet het afslaan. Ik ben nu al aan het jammen en eigenlijk heb ik verder nauwelijks tijd (heb het errug druk). Suc6 met de band!