PDA

View Full Version : Gezamelijke Weber speakers/onderdelen-bestelling



Chris Winsemius
13 oktober 2007, 16:39
Hoi allemaal

Eind november (2007) moet ik weer onderdelen bij www.webervst.com (http://www.webervst.com) bestellen. Gezien de hoge verzendkosten probeer ik altijd zoveel mogelijk in één keer te bestellen om die kosten te drukken. Mochten jullie "mee willen liften" qua bestellingen dan kun je dat t/m zaterdag 24 nov. as. per email (meldt "Weber bestelling" als subject/onderwerp) naar mij sturen, instructies/etc. volgen dan v/a maandag 26 nov. as. per email.

Je bestelling kan bij mij opgehaald worden of tegen TNT-verzendkosten (eventueel verzekerd) verzonden worden.

Je email moet de volgende gegevens bevatten:
- de te bestellen spullen
- naam, nickname, adres en telefoonnummer tijdens kantooruren
- versturen of ophalen

NB.!
Deze bestelling geldt niet voor Mercury Magnetics trafo's "van" Weber. (http://www.mercurymagnetics.com/pages/SSN/SSN-MAP.htm)
en ook niet voor BeamBlockers.

tempo3
13 oktober 2007, 17:27
Krijgen we dan ook de dealer korting die je hebt, of zijn het de website tarieven waar we vanuit moeten gaan?

SimonS
13 oktober 2007, 19:11
interessant!

EdJ
14 oktober 2007, 12:33
Tof!Ik ga eens kijken wat hij voor leuks heeft.

guitaraddict
14 oktober 2007, 16:05
Hoi Chris ,

Heb jij ervaring met alnico speakers van Weber ?

Alf

Negative K3 fan
15 oktober 2007, 12:03
ik heb misschien wel interesse in beam blockers... hoezo denk je die niet te kunnen bestellen?

Mitch
15 oktober 2007, 13:49
Omdat De Gier daar importeur van is ?

Chris Winsemius
15 oktober 2007, 15:40
Nav de posting van tempo3 en 'n mailtje/telefoontje:

Ik lever géén beamblockers. Prijzen zijn dollarprijzen v/d website + vervoer + import ( + eventueel vervoer in Nederland/België) omgerekend naar euro's.

Franc
15 oktober 2007, 15:54
Omdat De Gier daar importeur van is ?

Volgens mij is De Gier sowieso importeur van Weber spullen toch?

Chris Winsemius
31 oktober 2007, 21:24
Om verwarring te voorkomen:

Sander de Gier importeert en verdeelt de Weber BeamBlockers in Nederland.

Andere Weber onderdelen/speakers worden door diverse mensen geïmporteerd in Nederland.

jpb
13 november 2007, 23:37
Hallo Chris,

Goed dat je gaat bestellen. Ik wil graag een California 10" bestellen voor mijn non-reverb Princeton. Ik heb Ted twee keer gemaild en een bericht op zijn forum gezet, maar dat leverde weinig respons. Dan maar zonder advies van hem. Dus 80W, 8 ohm met paper dome.
Is dat wat voor clean, gebalanceerd, niet ice-picky maar wel helder; hoge efficientie en strak laag: Jazz dus? als je een betere optie hebt hoor ik het wel..

Overigens, de tremolux was weer helemaal OK na de grote beurt. Zelfde karakter, maar idd strakker laag. Ik heb hem nog niet open gegooid, maar dat zit wel goed. Perfecte amp voor mij.

Groet, Hans

bert k
14 november 2007, 09:48
Heren, de bestellingen graag per PM! Dit is geen Marktplaats.

Chris Winsemius
21 december 2007, 13:28
Volgens mij zitten we al op 'n halve pallet :)

Ivm. drukte/etc.: inschrijving t/m maandag 24 dec. 2007, na kerst wordt er besteld.

Fijne feestdagen!